Chce mi się spać :c

15 października 2013

Hej
Na początku chciałabym podziękować Weronice za to, że zrobiła dla mnie wygląda bloga *.* Jest cudowny.
Dawno też nie dodawałam notki, ostatnia była 5 dni temu. Nie mam na nic czasu :/ Wstaję rano, idę do szkoły, wracam ze szkoły i tyko jedna myśl: "spać!". Niestety nie ma czasu na sen :c Jest jeszcze nauka, blog, 2 razy w tygodniu dodatkowy angielski, czytanie książki i moje postanowienie co do ćwiczeń.
Jutro pojawi się na moim blogu notka od dziewczyny z którą podjęłam współpracę. Chcę też nagrać filmik: "My night routine" i "I♥Fall Tag". Ale jak pisałam wyżej nie mam czasu i nie wiem kiedy te filmiki pojawią się.

uzależnienie :3
jakieś przypadkowe zdjęcie z Natalią :3
+ zapraszam na Ask'a: http://ask.fm/adgamadgam

27 komentarzy:

  1. Ładne zdjęcie . <3
    Czekam na filmiki . c:

    mashihimenagase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Danio :3 O i Wasze nowe czapki :) Czekam na filmiki ( nie , że Cię popędzam czy coś , ale mam nadzieję , że będzie czas i je nakręcisz ) ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja teraz nie mogę znaleźć u mnie w sklepie tego mleczka, a ja go kocham :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej! Wygląd naprawdę śliczny!
    Nie martw się - też bym tylko spała :c

    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglad jest swietny! :)
    a te czapki zawsze najlepsze :P
    pozdrawiam i zapraszam do nas :)
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog obserwujemy???
    http://moniqqus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja także czuję zmęczenie.
    Cudowny wygląd. ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny wygląd! I też uwielbiam Danmleko :D <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialny wygląd bloga ! Pierwsze co powiedziałam kiedy na niego weszłam to "wow" ! ;D Rzuca się w oczy :)


    Zapraszam do mnie w wolnej chwili. Jeśli ci się spodoba - zaobserwuj ;)) www.wewnetrzna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też już zaczynam odczuwać zmęczenia porannym wstawaniem :( a wygląd jest świetny ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też nie mam na nic czasu, a zmęczenie chyba każdy odczuwa w mniejszym lub większym stopniu :p

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny wygląd <3 i nie martw się, nie ty jedna nie masz na nic czasu ;x

    OdpowiedzUsuń
  13. faktycznie, blog wygląda ślicznie <3 o mniam, to jest też moje uzależnienie *.*
    obserwuję i zapraszam do siebie :)

    paaulinkax3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekam na filmiki! No i odsypiaj kochana bo sen to zdrowie :-D Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  15. ja tez nie mam czasu na sen, wczoraj zasnelam przed klawiatura w pracy :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny Blog <3

    zapraszam do mnie :
    dayskosteckiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubie dan mleko ;)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi też sie ciagle chce spac, masakra ;c

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też bardzo rzadko się wysypiam ostatnio, rano trzeba wstać, a zasnąć przed drugą w nocy zdarza mi się niezbyt często :)

    http://youcallmereckless.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ja też nie mam na nic czasu i ciągle chce mi się spać :(

    OdpowiedzUsuń
  21. niestety ja też cierpię na brak snu :(

    OdpowiedzUsuń
  22. rzeczywiście bardzo fajny wygląd bloga ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia