Czapki, beanie

10 października 2013

Siemanko
Dzisiaj miałam pierwszą lekcję dodatkowego angielskiego. Chodziłam rok temu, było fajnie, ale nie wiem czemu, dzisiaj byłam wrogo nastawiona... Wmawiałam sobie, że będzie głupio, że nie będę nikogo znała, że trafi mi się niefajna grupa, że po pierwszej lekcji będę miała już dość. Na szczęście, myliłam się :) Razem ze mną są 3 osoby z tamtego roku, więc jest nawet spoko :3
Na pierwszy rzut oka wszyscy wydają się fajni, no ale nie należy oceniać ludzi po wyglądzie ;) Tak czy inaczej bądźmy dobrej myśli, i miejmy nadzieję, że spędzę ten czas w miłym towarzystwie :3
 

Poza tym doszła dzisiaj do mnie paczka z Allegro. Chciałam zamówić sobie czapkę, no ale dziewczyny dołączyły się do zamówienia i w ten sposób przyszła do mnie paczka z 5 czapkami i plecakiem. Hehe :p
Magia Prazentów to nie tylko czapki ^^ Znajdziecie tam też legginsy, okulary, biżuterię, plecaki, zegarki, itd. Najchętniej kupiłabym sobie wszystko, ale niestety fundusze nie pozwalają mi na to :c



moja ♥

62 komentarze:

  1. Te czapki są świetne ;) Dużo płaciłaś ?
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet fajne czapki, jednak nie szaleję za nimi. A rzeczy mają rzeczywiście fajne.:3

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne są :) chociaż ja wolę te neonowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hej, może chciałabyś żebym zrobiła Ci design bloga ?
    jeśli tak to napisz do mnie na pocztę : wera.goral11@gmail.com
    + http://livesomething.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. oj to akurat nie moj styl, ale najwazniejsze ze Tobie sie podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma się co tak negatywnie nastawiać ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne czapki . :D

    mashihimenagase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. OMG! Marzę o takich czapkach już od dłuższego czasu, ale na mojej głowie prezentują się raczej kiepsko ;D
    Czekam na zdjęcie całej waszej gromadki w tych cudach!
    Ekstra!


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  9. super blog !
    obserwujemy? http://camode.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mogę powierdzieć że TE CZAPKI zalały świat są wszędzie , osaczają nas, nie możemy przestać o nich marzyć ;o))

    Też ją mam
    zapraszam do mnie
    http://milionioliwka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajne, ja nie mam tego typu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję za komentarz ;) super są te czapki

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja zakochałam się w beanie z napisem "Imagine", gdzie zamiast "A" jest trójkąt. Niestety, jest dość trudno dostępna :) Teraz szukam beanie w wersji zimowej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Planowałam już dawno dawno taką czapkę ale jakoś zawsze moje pieniążki szły na coś innego....
    No i kupiłam zwykłą czarną w New Yorker choć załuję bo te są świetne a ja zapłaciłam 24 zl :(
    Pozdrawiam i miłych zajęc z angielskiego :)
    assymetryczna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ..SUPER czapki ! Prowadzisz niezłego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gdyby nie to że te czapki noszą już prawie
    wszyscy powiedziałabym ,że całkiem
    ładnie wygląda ,ale na pewno nie na mojej głowie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. obserwuje )
    rozaliafashion.blogspot.com - jeśli możesz kliknij w baner z napisem SHEINSIDE po prawej stronie na dole

    OdpowiedzUsuń
  18. Podobają mi się te czapki, ale mi raczej nie pasują :(

    OdpowiedzUsuń
  19. dosyć modne są te czapeczki :) moja koleżanka ma taką neonową, że widać ją z kilometra xd fajna jest z napisem - must have :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja rozglądam się za czapkami fluorescencyjnymi :)

    OdpowiedzUsuń
  21. kocham beanie <33

    obserwujemy ?
    http://lala-lovee43.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. mam chyba z 5 takich czapek ! Uwielbiam po prostu Świetny post!♥ Cudowny blog!♥ Bardzo mi się tu podoba więc co powiesz na wspólną obserwację ?:) Zaobserwuj i napisz mi w komentarzu na moim blogu. Abym mogła się odwdzięczyć. A jeśli nie chcesz to po prostu zignoruj to pytanie :) buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne czapki!Ja niedawno sb też zamówiłam czapkę beanie:3

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale super ♥ Najlepsza z napisem FUCK :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. O boski blog !
    Jestem na prawde miłe zaskoczona :)

    Zapraszam do mnie :)
    Jak i do wspólnej obserwacji :)
    pastelowabajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne są, ja sama jedną posiadam i jestem zachwycona ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Genialne są te czapeczki :) Sama na jedna poluję :> buziaki


    + zapraszam do mnie monmondeefou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Podobają mi się, ale sama bym takiej nie założyła :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mi bardzo podobają się takie czapki, sama chciałam sobie taką kupić, tylko na razie nie mogę zdecydować się na wzór ;x

    OdpowiedzUsuń
  30. Kocham te czapki! Muszę sobie jakąś kupić. ;)

    http://prywatna-ksiega-z-mego-zycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. super są te czapki beanie ;) zastanawiam się nad kupnem ale nie wiem jaki napis wybrać :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne są te czapeczki beanie <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia