Happy x3

22 października 2013

Siemanko
Dzisiaj byłam na małych zakupach ^^ W końcu obkupiłam się na zimę, bo potrzebowałam kurtki i butów. Jestem mega zadowolona ponieważ właśnie takich rzeczy szukałam *.* Kurtkę kupiłam w Moodo, a buty w sklepie Bundy.
Poza tym chciałabym podziękować Wam wszystkim ♥ Liczba obserwatorów przekroczyła 200! z czego niesamowicie się cieszę. Nigdy nie sądziłam, że osiągnę taki sukces! Teraz widzę, że nie ma rzeczy nie możliwych! Dziękuję ♥
I kolejną rzeczą z której się cieszę jest to, że do premiery "W pierścieniu ognia" został równo miesiąc *.*
 




Tak! Chodzę z bananem na twarzy cały dzień ^^

61 komentarzy:

  1. Też kupiłam sobie nowe buty ^^
    Świetna kurtka *,* Gdzie ją kupiłaś i ewentualnie za ile, jeżeli mogę spytać? ;)

    dziennik-zuuzu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty bardzo mi się podobają!
    Też czekam na film!! :)
    http://fallenna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję liczby obserwatorów :)
    Ja kurtkę mam z tamtego roku a buty ostatnio kupiłam i były na blogu ;) Kurtka pewnie cieplutka a buty mamy podobne ;3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;* !

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog i naprawdę super się go czyta ! Będę tu wpadać cześciej ! :)
    Obserwujemy ? Jeśli tak to zacznij a ja się odwdzięczę tym samym ! :**
    http://ideas-style-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zakupy . :3

    mashihimenagase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ARRRRR! Oddaj kurtkę!!!! ha ha ha. Fajnie

    OdpowiedzUsuń
  7. ha, mierzyłam taką samą lub podobną kurtkę w Moodo, ale nie było mojego rozmiarku (malusia ja :D). Ma przyjechać za jakiś czas, mam nadzieję, że ją kupię! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne buty <3

    itslonelythings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie się bardzo podobają buciki!:) Pozdrawiam

    http://tynjaa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładne rzeczy. ;)

    http://totylkoinnaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. kurteczka świetna :) teraz są takie modne :) pozdrawiam i zapraszam do siebie :) obserwujemy ??

    OdpowiedzUsuń
  12. piekna kurteczka.;) pozdrawiam;)
    zapraszam.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna kurtka :D

    emptywordsmadmoisellechanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. super ta kurtka, buty też, bardzo do siebie pasują :) będzie się super nosić

    OdpowiedzUsuń
  15. super zakupy, też takie chce :D hehehe

    OdpowiedzUsuń
  16. Oddawaj mi tę kurtkę jest boska!! ♥

    Zapraszam do nas ♥

    sandraandnika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne rzeczy :) cieszę się Twoją radością :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne buty !! ^^
    zapraszam : agaa-lifestyleblog.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję obserwatorów! Super masz te buty ♥

    http://madame-carmelle.blogspot.com/
    Skom?

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne buty :D Ja już mam kurtkę na zimę, jeszcze tylko buty :D
    Gratuluję :D
    http://choocolatelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Widzę, ze udane zakupy - ładne rzeczy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwujemy?
    Jeżeli tak to zacznij : ) Odwdzięczę się tym samym : )
    Pozdrawiam !
    http://typicalifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Już tylko miesiąc? Szybko zleciało :) Też już nie mogę się doczekać!
    Ciuszki właśnie takie w stylu Katniss, choć to pewnie efekt niezamierzony :)

    Pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  24. kurtka świetna, a buty...cudo! masz przecudowny design!!!!!
    obserwuję i byłoby mi bardzo miło, gdybyś zrobiła to samo, jeśli spodoba Ci się u mnie :)
    zapraszam serdecznie

    positivelittlethink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczna kurtka ! Ja jeszcze nie mam nic na zimę .
    Jeśli miała byś chwilkę zapraszam na mojego bloga maksymilianablog.blogspot.com
    Jeśli zdecydujesz się wejść zostaw kom żebym wiedziała ,że weszłaś .Bardzo mi zależy!

    OdpowiedzUsuń
  26. jaka piękna kurtka *.* aż zazdroszczę :) ja nie mam jeszcze nic na zimę :D

    ps. mogłabym Cię prosić o kliknięcie w banner Voguec na moim blogu? postaram się jakoś odwdzięczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowna ta kurtka, właśnie szukam takiej dla siebie ! ♥

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna kurtka ! :) Ja jutro jadę na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Genialne rzeczy sobie kupiłaś :)
    obserwujemy? ;*
    Mogłabyś kliknąć na moim blogu, na samej górze, po lewej stronie w banner sheinside? To bardzo dla mnie ważne :) http://zuuziaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeszcze miesiąc i pójdę do kina hah :)
    Bardzo ładny zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jakie śliczne buciki *_* Szukam takich, jednak zawsze są strasznie drogie :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia