Instagramowy mix, wrzesień.

1 października 2013

Hejko :3
Uwielbiam oglądać na różnych bloga Instagramowe mix'y. Dlatego postanowiłam, że sama też taki zrobię ^^
Co u mnie poza tym?
Dzisiaj zbierałyśmy z Karoliną kasztany. Schylamy się, zbieramy i nagle... ŁUP! Coś mnie uderzyło w głowę. Kasztan -,- Niby nic wielkiego mi się nie stało, ale głowa mnie nadal boli :/
Na przystanku ciągle się śmiałyśmy z Martą z wyrazu "cieszynka". Dopiero później kolega powiedział nam, że to nie ma nic wspólnego z szynką xd
W skrócie, to było ciekawie :3
1. pierwsza focia 2. pikachu 3. czekam na autobus
4. obiadek ♥ 5. sprzątałam 6. przełaje, zajęłam 26 miejsce ;o
1. w szkole przed dodatkową chemią 2. czekając na mamę :p 3. zabrałam sweter tacie
4. pomarańczowe niebo ♥ 5. nocka u Natalii 6. dzień chłopaka
 

20 komentarzy:

  1. Super instagramowy mix :> Mmm..obiadek , co akurat wtedy miałaś ? :>
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia . :)
    Zbieranie kasztanów . <3

    mashihimenagase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. swietny mix :D

    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny blog :)
    http://jestemaagda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne mixy, podoba mi się to w insta że można robić własnie takie mixy podsumowania :D
    Pozdrawiam!
    assymetryczna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. swietne zdjecia :) tez mam instagrama :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam zbierać kasztany *.* Niby mam 15 lat, ale czasem zachowuję się jak małe dziecko i robię sobie z nich ozdobę do pokoju (jakieś ludziki czy coś) xD
    Ja nie mam instagrama, ale takie mixy bardzo mi się podobają ;)

    dziennik-zuuzu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne zdjecia
    ja już obserwuje i czekam na rewanż
    http://adek-adrian756.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super Mix, może i sama zrobię coś w tym stylu. ;)

    prywatna-ksiega-z-mego-zycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo podoba mi się twój blog

    PS; za każdą obserwacje i komentarz zrobie to samo
    http://inpossiblemy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawy mix ;) ja dopiero wczoraj założyłam instagram :) zachecam do obserwowania mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia