Lubię swoją klasę :3

2 października 2013

Hej
Kiedy zaczęłam się cieszyć, że przeziębienie mnie opuściło dopadł mnie okropny kaszel :/ Najchętniej nie poszłabym jutro do szkoły, ale piszę sprawdzian z niemieckiego. Szczerze nienawidzę tego przedmiotu. Czytam po raz 5 te same informacje i nic do mnie nie dociera :c Ze słówkami jest trochę lepiej, ale kiedy pojawia się już jakakolwiek gramatyka nie daję rady...
Kolejną, rzeczą która jeszcze bardziej utrudnia mi życie, jest to, że niemiecki mamy podzielony na grupy, a ja jestem w tej lepszej :/
 


Ale, żeby post nie był taki smutny dodam, że w szkole było całkiem fajnie. Lubię swoją klasa, jest zawsze fajnie i zabawnie :3
No a wy lubicie swoją klasę?



31 komentarzy:

  1. Ja nie mam nic do mojej klasy, jest fajna :DD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja moją klasę wręcz uwielbiam . :)
    Ja nie uczę się niemieckiego , więc nie wiem jak mogłabym Ci pomóc . :c
    Życzę powodzenia na jutrzejszym sprawdzianie . ;)
    xoxo

    mashihimenagase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. w mojej klasie jest 16 chłopaków i 2 dziewczyny! :D ale lubię swoją klasę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja za moją nie przepadam ;/ . Ja to sobie do niedzieli w domu posiedzę ;x

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niezbyt lubię swoją klasę, głównie ze względu na dwie idiotki, które z nami są. Po prostu nie da się wytrzymać! Niektóre osoby są naprawdę świetni! Kocham ich <3 Szkoda, że tylko od czasu do czasu...

    dziennik-zuuzu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. nie lubię niemieckiego uczyłam się go 6 lat :) i nic. klasy już nie mam ale grupę studencką lubię bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie lubię takiego podziału na grupy i cieszę się, że u mnie takiego nie ma.
    Powodzenia na niemieckim!

    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. książka HP, widać że trochę ma już za sobą i tak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja za rok idę do nowej klasy i nowej szkoły. Ciekawa jestem jaka będzie ale będę tęskniła za swoją starą klasą.

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja klasa też w porządku ! Znamy się odkąd byliśmy jeszcze mali ;3
    Choć nie wszyscy się lubimy ,to i tak żyjemy w zgodzie
    i staramy się wzajemnie sobie pomagać.

    OdpowiedzUsuń
  11. o matko tez nie lubie niemieckiego :)
    życzę powrotu do zdrowia ;)
    pozdrawiam ciepło i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)
    ayuna-chan.bloog.pl
    organizuje mały konkurs, może cie zainteresuje? ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. też nie lubię niemieckiego :P
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niemiecki to nie język, tylko jakaś wada wymowy -,-"

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię swoją klasę ale już ostatni rok ;c
    http://malinowypotfor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. hahah jak ktoś mówi przy mnie po niemiecku mam wrażenie że się duszą ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. za czasów szkolnych nie przepadałam za niemieckim :)
    obserwuje i zapraszam na mój blog:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny blog, oczywiście obserwuję *O* Zapraszam do nas, może się odwdzięczysz? :3
    julga-and-julczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam tak samo tylko że z angielskiego . My mamy się nauczyć 63 słówek za kilka dni a inna grupa tylko 20 -,-
    Lubię swoją klasę <33
    ps. świetny wygląd bloga *.*

    www.truskawkowapatii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja swojej klasy szczerze nie lubię, są beznadziejni... Bez paru osób moja klasa byłaby fajna, ale jednak te kilka osób ją psuje...

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też mam trochę problem z gramatyką, aczkolwiek jak z angielskim jako tako mi idzie to już z niemieckiego jest totalna kicha ;/ Zdrówka! ♥
    Zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. również nienawidzę niemieckiego :) HP<3

    OdpowiedzUsuń
  22. hihi a ja musze na codzien mowic po niemiecku :P
    co powiesz na wzajemna obserwacje?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia