Nie rozumiem.

27 października 2013

Siemka :)
Dni mijają powoli. Muszę zacząć się uczyć -,- Moja zasada: "Słuchaj uważnie na lekcji, to będziesz umiała" działa do czasu, kiedy słuchałam na lekcji :p Teraz ciągle gadam albo z Anią, albo z Pauliną, albo z Justyną. Niby nadal rozumiem co nieco, ale o wiele mniej niż rok temu.
Nie. To nie dlatego, że jestem rok starsza, no i uczymy się trudniejszych rzeczy. Na początku wszystko wydaje nam się trudne, ale po jakimś czasie zaczynamy rozumieć.
 


Niestety zdążyłam już nałapać kilka gorszych ocen :/ Od dzisiaj zaczynam się przykładać do nauki, bo mam już dość tych wszystkich popraw.

40 komentarzy:

  1. Ja tak samo, pora zaczac uczyc sie juz tak na powaznie :)
    ladne zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jakoś przez ostatni tydzień też zaczęłam się obijać . :x

    mashihimenagase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam niby tylko dwie gorsze ocenki, ale oczywiście z przedmiotów, z których ocen mamy w sumie mało. Jedna trójka w dzienniku= trójka na semestr. A "poprawiać można tylko jedynki".

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przejmuj się gorszymi ocenami zdążysz poprawić albo nałapać lepszych. Jest jeszcze sporo czasu do końca półrocza :)
    Świetne foty ;*
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam jakoś już 5-6 jedynek..i poprawiam to zobaczymy czy na pozytywne oceny :x
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokładne, jeśli się słucha na lekcji to pamięta się więcej rzeczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też kiedy uważałam na lekcjach, łatwiej przyswajałam wiedzę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiele osób tak ma, dlatego należy słuchać. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ńiestety tez tak mam a jestem w klasie maturalnej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja kompletnie straciłam zapał do nauki.;c

    OdpowiedzUsuń
  11. Co powiesz na wzajemną obserwację? Jeśli jesteś zainteresowana, odpisz u mnie.
    http://evv-vie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Najważniejsze, aby przykładać się do przedmiotów, które Cię interesują, już specjalizować się w jakimś kierunku. Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś bardzo ładna :) pozdrawiam

    http://tynjaa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  14. ja też tak mówię : mam dosc popraw zaczynam sie uczyć. a w rezultacie tydzień na zajęciach nie byłam -,- życie :D

    obserwuje. i dodaje na bloglovin :-)
    pozdrawiam :-) i zapraszam : feel-glorious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. jak dobrze, że ja nie mam tego problemu :) mi wystarczy, że jestem obecna na lekcji i potrafię dużo z tego wyciągnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No niestety, ale uczyć się trzeba^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Oczyska :D
    http://choocolatelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Też nienawidzę popraw xd
    Sliczna ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoła jest okrutna i chyba trzeba się do tego po prostu przyzwyczaić :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Uda ci się popoprawiać :)
    Ja teraz nie wiem jak sobie dam radę z kartkówką z geografii ale może jakoś to będzie ;)
    littleworldnessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Na pewno będziesz dostawała coraz lepsze oceny i nie będziesz musiała poprawiać :) Odkąd jest zmiana czasu dni strasznie powoli mijają xd
    littleworldnessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. ja mam dość szkoły :( i myślę tylko o świętach :d

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mam już dosyć, muszę kilka poprawić,ale teraz biorę się w garść i uczę się!:)
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | nowa notka, zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. To jest świetna zasada, bo praktycznie nie musisz uczyć się w domu (: Rada od starszej koleżanki? Nie trać czasu na lekcji na gadanie... Wiem, że czasami się nie da, ale 3/4 już będzie za Tobą (:

    realizuj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. ja niestety też załapałam kilka złych ocen :( to powodzenia z Twoim postanowieniem, trzymam kciuki, żeby udało Ci się z nauką :)
    obserwuję i zapraszam do mnie :)

    paaulinkax3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. dziękuję za komentarz ;) na niektórych lekcjach na prawdę trudno jest się skupić

    OdpowiedzUsuń
  27. trzymam kciuki za poprawę ocen :*

    OdpowiedzUsuń
  28. dziękuję z komentarz na moim blogu :)

    ja Twój obserwuję i zapraszam do Siebie <33 http://terese-myworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja tak samo, eh! Przetrwamy!
    Pozdrawiam i zapraszam. ;3 Obserwujemy? http://liisiialy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. na prawdę cudny blog !
    uwielbiam to <3

    ZAPRASZAM DO MNIE
    pastelowabajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ciekawy post :) Fajnie się czytało ♥

    appiappi.blogspot.com Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  32. Grunt, to poznać sedno tego, czego się uczymy... zrozumieć, a nie wykuć ;]

    OdpowiedzUsuń
  33. nie przejmuj się ocenami, na prewno je poprawisz, zresztą one tez nie sa najważniejsze ;p

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja nie słucham praktycznie na żadnej lekcji, a potem muszę siedzieć w domu i zakuwać:/

    OdpowiedzUsuń
  35. również mam już kilka słabych ocen, więc też zaczynam się uczyć :)
    http://mar-tysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia