Sesja w lesie.

4 października 2013

Siemanko :3
Jak pewnie niektórzy zauważyli zmieniłam wygląd bloga na taki bardziej jesienny :) Nie jestem specjalistką od nagłówków itp., ale po przeczytaniu kilku poradników w internecie znam chociaż podstawy :)
Dziś przychodzę do was z outfitem i postanowiłam, że będę umieszczała więcej stylizacji na tym blogu :3 Zdjęcia robił mi mój brat Maciek i było całkiem fajnie xd Jako miejsce sesji wybraliśmy najbliższy las i zaraz po powrocie ze szkoły wyruszyliśmy ^^
 

 
 
 

 

 

nasze cienie ^^
bluzka-Butik/ koszula-Takko/ kurtka-?/ spodnie-Moodo
 W sumie ten tydzień minął mi wyjątkowo szybko. Nie wiem czy mam się z tego powodu cieszyć :/ Z jednej strony zbliżają się moje urodziny (już 17ego!) i święta, ale z drugiej strony robi się coraz zimniej :c Jestem strasznym zmarzluchem, dlatego nie zadawala mnie teraźniejsza pogoda :/ Wolałabym, żeby już było lato, ale niestety muszę jeszcze trochę poczekać :)

48 komentarzy:

  1. Ciekawa koszulka :)
    Mam na sprzedaż kilka rzeczy, jeśli jesteś zainteresowana zapraszam na http://www.vinted.pl/members/177984-klaudencja. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. swietne zdjecia :)

    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie super blog wygląda taki jesienny , bardzo mi się nagłówek podoba :3
    No to fajnie , że sesja się udała , śliczne zdjęcia a no i bluzka mi się strasznie podoba :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna koszulka a w koszuli się zakochałam *.* też taką chcę :)
    Bardzo fajna sesja wyszła, też planuję jakąś w plenerze!
    Pamiętam że zapuszczasz włoski, widzę podrosły już troszkę :)
    Pozdrawiam!
    assymetryczna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy outfit ;D
    Oj trochę sobie poczekasz, jak dopiero się skończyło haha :D
    Obserwuję!

    hurt-others.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie zmieniłaś wygląd bloga . Sesja wypadła swietnie . c:

    mashihimenagase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super sesja. Ja polecam użyć kilka ciekawych kodów css :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia :))
    Ładna koszula mam podobną tylko,że zieloną ;)

    Jeśli masz czas to zapraszam do mnie AgaForever1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się ten wystrój bloga, a biała bluzka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładny wystrój bloga ^^ koszula w kratę cudna :3

    OdpowiedzUsuń
  11. zazdroszczę nóg *.* ostatnie zdjęcie jest urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Teraz jest tu niesamowicie pięknie!
    A zdjęcia jak zwykle rewelacyjne! Jesteś piękna!


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  13. Ten wystrój bloga jest śliczny! :)
    Piękne zdjęcia i stylizacja! :)
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo łądne zdjecia i ubiór!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląd bloga jest naprawdę fajny.:D Ja tam się cieszę, że idzie prawdziwa jesień. Jest moja ulubiona pora roku.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia!!!! <3 A i bardzo fajny wygląd bloga ;**

    Zapraszam : http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny wygląd bloga ;o bardzo pasuje do tej pory roku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ladna sesja w lesie :*

    zapraszam do mnie na nowy post ze spodniczka tiulowa :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajnie tutaj teraz :D
    Masz świetną bluzkę :>

    OdpowiedzUsuń
  20. Boskie zdjęcia :33

    http://martysia-martysiapysiakurpiel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie tutaj u Ciebie :) Ciekawy post i świetne zdjęcia :)

    u mnie nowa notka, zapraszam http://monmondeefou.blogspot.com/ pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne tło!
    Piąte zdjęcie od dołu wymiata ;)
    Też zdecydowanie wolałabym, żeby było lato, no ale cóż... bez jesieni i zimy wiosna i lato nie miałyby takiej magii ;)

    Pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowną masz bluzkę! Genialny print! ♥

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakaś ty ładna *_*
    Oczywiście obserwuje i zapraszam http://werka-wera.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń
  25. świetna koszula *__*
    pozdrawiamy i zapraszamy do nas
    niesymetrycznieo.blogspot.com + obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  26. fajne fotki :)

    http://itsdosiababy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia