Czuję święta :3

16 listopada 2013

Hej
Nie wiem jak wy, ale ja nie lubię jesieni. O wiele bardziej lubię zimę, chociaż jest wtedy o wiele zimniej, ciemniej... Na przykład teraz. Jest dopiero 16, a za oknem prawie nic nie widać :/
Poza tym dziś rano obudziłam się i poczułam święta ;) Tak wiem, jest dopiero połowa listopada, a ja już myślę o świętach. Ale co mogę na to poradzić? Boże Narodzenie jest jednym z moich ulubionych świąt. Uwielbiam czas spędzony z rodziną, zapach mandarynek, prezenty, dobre jedzonko...
 

 

Poza tym jestem kompletnie wyczerpana. Cały dzień sprzątałam, bo moje plany nie wypaliły :/
Często mam tak, że coś sobie zaplanuję, a później nic z tego. Wszystko jest odwrotnie niż miało być.
Mniejsza o to :)
A wy czujecie już święta?







38 komentarzy:

  1. ładne zdjęcia, zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też trochę już je czuje , nie mogę się doczekać zapachu goździków wbitych w pomarańcze <3 Nie mogę się już doczekać ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze tylko miesiąc do świąt! *,* Nie mogę się doczekać!

    dziennik-zuuzu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. też czuję powoli święta;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Świąt jeszcze nie czuję, ale ja zaczynam je czuć bardzo późno. :D

    http://totylkoinnaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nowy wygląd bloga? Jak ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też chcę już święta :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jeszcze ich nie czuję całe szczęści, bo to byłoby za wcześnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. nie martw się, ja swoich planów na ten weekend również nie zrealizowałam ;c oby ten tydzień nie był tak męczoący jak ostatni ;d szkoda, że święta tak szybko mijają , zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja dziś jadłam mandarynki i też jakoś poczułam święta <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesień jest fajna, ale trochę za długo już trwa ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja poczułam dopiero niedawno oglądając świąteczne reklamy i jedząc mandarynki . >.<"
    Śliczne zdjęcia . c:

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja baardzo nie lubię ani zimy ani jesieni ;p jestem bardzo ciepłolubna :) ale tak jak Ty uwielbiam święta i tjuż się nie mogę doczekać ubranej choinki i zapachu mandarynek ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne zdj ;d

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne zdjecia ja tez poczułam juz ten klimat ja kocham świeta ale nie lubie zimy ale lubie jak jest snieg i pada w czasie świat ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. ja jeszcze nie czuję świąt.:C ładne zdjęcia!♥

    OdpowiedzUsuń
  17. reklamy w tv nie pozwalają zapomnieć o zbliżających się świętach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawy post Fajnie się czytało ♥
    już wedel ma świąteczną reklamę

    Zapraszam też do mnie<klik> Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też już czuję święta, poniewaz czas na śqiateczne zakupy na prezenty ;<

    OdpowiedzUsuń
  20. też najbardziej lubię święta bożego narodzenia!:D super zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też już poczułam święta ;P

    OdpowiedzUsuń
  22. jeszcze miesiac! ja tylko w tych ozdobionych sklepach czuje XD
    zastanawiam sie juz po prostu co chce pod choinke :D

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie ma co. Święta są super. Ostatnio musiałam zanieść bombki choinkowe do szkoły i poczułam już ten klimat :3
    Świetne tło! :D
    Pozdrawiam i obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  24. Też czuję święta, najgorzej że jak będzie grudzień, to już coraz mniej będę je pewnie czuła hahahh :D MAM NADZIEJĘ ŻE NIE. Ładna kurtka <3

    http://littleworldnessy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Też już zaczynam czuć święta..;p
    Jeju, masz prześliczny wygląd bloga! ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawy post, ja świąt wcale nie czuję... :P

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja nie mogę się ich doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  28. hej u mnie konkurs! do wygrania doładowanie telefonu, zapraszam!! +obserwuję

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia