W pierścieniu ognia

27 listopada 2013

Hej
Zima zbliża się i zaczynam to powoli odczuwać. Co prawa nie ma jeszcze u mnie śniegu, ale ma niedługo spaść :c 
Tak bardzo nie lubię być na dworze kiedy jest zimno i kiedy pada śnieg. Buty przemakają, ręce zamarzają, mam czerwony nos i łzawią mi oczy.
Ale zima potrafi też być czasami fajna ;)
Lubię siedzieć w oknie i patrzeć się na tych wszystkich ludzi, którzy gdzieś idą. Wtedy może padać nie wiadomo jaki śnieg, a ja siedzę w ciepłym domku i śmieję się z nich, bo muszą być na zewnątrz.
Tak wiem, to wredne i trochę egoistyczne.

 
 

Poza tym w sobotę byłam z Natalią w kinie na "W Pierścieniu Ognia". Czekałam na ten film bardzo długo i kiedy zobaczyłam go na dużym ekranie myślałam, że nie wytrzymam.
Film był jednym słowem wspaniały!

 
Wołanie kota:
"Grizli, no proszę. Zejdź. Chcę mieć z tobą zdjęcie. No proszę. Dam ci parówkę. Proszę, zejdź. Grizli"


44 komentarze:

  1. Ja tam nawet lubię zimę . Cieszę się , że film Ci się podobał ;) Ooo Grizli :D
    Fajne zdjęcia ^^
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia <3 Ja lubię śnieg bo można się poślizgać :)
    Obserwujemy ?
    agadiar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez lubię patrzeć na zmarźniętych ludzi zza okna . xD
    Ładne zdjęcia . c:

    mashihimenagase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia ♥ U mnie też jeszcze nie ma śniegu ;c

    nikejla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodki kotek! :) Ja kocham śnieg! Zasypuje drogi i autobusy nie mogą nas zawieźć do szkoły! <3 ŚNIEG WYBAWCA! hahahah :)

    http://tanecznedusze.blogspot.com/2013/11/sheinsidecom.html <--- zapraszammmm ! :* Tu znajdziesz dużo pięknych, słodkich ubrań! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna parka! ♥
    zapraszam
    valia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Też miałam iść do kina na 'W Pierścieniu Ognia' ale coś nie wypaliło. Ale chcę iść w weekend, może się uda. :)
    Śliczna kurtka! Z jakiego sklepu ją masz?

    pastelowe-lovee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zdjęcia!Ja w sobotę idę na ten film do kina♥

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja nie oglądałam jeszcze tego filmu...
    To prawda zima CZASAMI jest fajna :P
    obserwuję :)
    http://vogueswing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też tak lubie! siedzieć w ciepłym domku przylepiona do szyby i wpatrzona w ludzi! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem fanką igrzysk i nie moge się doczekac kolejnej części;)
    zapraszam >>> redlips-evelinafashion.blogspot.com
    jeśli się spodoba zapraszam również do obserwatorów;)
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku, twój blog ma coś w sobie takiego, te tło ;)
    obserwuję
    http://www.nicolasmickey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjecia!
    Bardzo ładny wygląd bloga :)
    Myślę, że zostanę tutaj na dłużej!
    Obserwujemy? (napisz u mnie)
    Bardzo bym prosiła o poklikanie w linki w trzech ostatnich postach.
    Jeśli to zrobisz to napisz. Na pewno się odwdzięczę! :)
    Dla Ciebie to tylko chwila a dla mnie bardzo ważne.
    Pozdrawiam
    Karolajnaa.
    sialalala96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wolę książkę, ale film najgorszy nie jest. :)

    http://totylkoinnaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. jutro ja idę na ten film :).

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. fajnie wyglądasz ! a kotek ładny :)
    mam prośbę, poklikasz u mnie w link w poście shenside? jest to dla mnie ważne ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia,wołanie kota,hahaah ;)
    Też idę na ten film,kooocham Igrzyska
    april-aapril.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie,też właśnie byłam :D.

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj tak, zima jest najpiękniejsza zza okna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Na w Pierścieniu Ognia idę dopiero:D Fajna czapka!

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapraszam na GIVEAWAY OD OASAP na moim blogu :)
    agadiar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. kotki są kochane <3
    tylko, że mojemu bliżej do leniwca niż kota ;/

    OdpowiedzUsuń
  23. Słodki kotek ;3 i śliczna czapka!
    _________
    porcelanowa-marionetka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Też czekałam dłuuugo na ten film i na drugi dzień po premierze poszłam i sądzę że wspaniały, cudowny, boski <3 NIE MA SŁÓW ♥♥♥

    http://littleworldnessy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja tam lubię zimę ;3 chociaż ma sporo minusów.
    fajne zdjęcia, także wybieram się do kina na ten film ;3

    http://wekablogpf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. byłam na tym!

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. http://itsdosiababy.blogspot.com/
    U mnie giveaway z oasap, do wygrania 30$ i 50$ do wygrania w ich sklepie !!

    OdpowiedzUsuń
  28. też widziałam, genialny<3

    mam do ciebie prośbę, mogłabyś przeczytać mój najnowszy post i poklikać w linki, które są w nim zamieszczone? dla ciebie to tylko chwilka a dla mnie bardzo ważne. jeśli to zrobisz to napisz jak mogę się odwdzięczyć!

    OdpowiedzUsuń
  29. jestem ciekawa tego filmu ,ale poczekam aż będzie w internecie to sobie go obejrzę

    OdpowiedzUsuń
  30. jaki slodki kotek <3

    http://simplepromise-simplepromise.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  31. Haha, zdjęcia z wołania kota najlepsze :D!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia