1 rok na blogu ♥ dziękuję

30 grudnia 2013

30 grudnia 2012 roku. Dla mnie bardzo ważna data. Co wtedy się stało? Tego dnia podjęłam jedną z ważniejszych decyzji w moim życiu. Założyłam bloga. Przycisk z napisem "Nowy blog" zachęcał mnie już od dłuższego czasu. Dopiero dokładnie rok temu zdecydowałam się. W ten oto sposób powstało to coś!



Przez ten cały rok blogowania zmieniłam się. Zarówno z wyglądu jak i z charakteru. Ścięłam swoje zniszczone włosy i zaczęłam od nowa zapuszczać. Próbowałam schudnąć. Tak... próbowałam, ale trochę mi nie wyszło.
Jak zmieniłam się z charakteru? Na pewno jestem bardziej wytrwała. Nie poddaję się tak łatwo jak kiedyś. Również jestem cierpliwsza, bo chyba cierpliwość to najważniejsza cecha w blogowaniu.
Moje posty na blogu również się zmieniły :p i to bardzo. Kiedy czytam swoje stare posty chce mi się śmiać xd Dlaczego wstawiłam takie straszne zdjęcia?! Dlaczego napisałam coś takiego?!

 
Na sam koniec chciałabym podziękować swoim czytelnikom. Dziękuję wam, każdemu z osobna. Za to że czytacie, komentujecie, obserwujecie mojego bloga. Jestem wam bardzo wdzięczna, bo bez was nie miałoby to sensu ♥
244 obserwatorów! Ogromna liczba! Tym bardziej, że nigdy nie brałam udziału w "Obserwacja za obserwację"
244 obserwatorów! Może dla was nie jest to duża liczba, może znacie osoby które po roku blogowania miały większą liczbę czytelników. Nie obchodzi mnie to :)
Jeszcze raz dziękuję! ♥ ♥

84 komentarze:

  1. gratuluje i jeszcze miliony takich rocznic zycze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie no, gratulacje. Chyba ja sama będę musiała zobaczyć kiedy ja swój blog założyłam. ha ha. Mnie też blogowanie wiele nauczyło. Życzę dalszej wytrwałości i weny.

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję tak długiego czasu blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Fajny mix fotek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje za rok prowadzenia bloga i życze abyś w następnym roku miała jeszcze więcej czytelników
    Zapraszam do mnie
    http://adek-adrian756.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wytrwałości i oczywiście życzę więcej sukcesów w blogowaniu. <3

    mashihimenagase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog, design i posty! ; 3 Zapraszam do siebie : ) www.caramellovee.blogspot.com <--- Obserwacja = Obserwacja. Zacznij jak coś ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i oby obserwatorzy,statystyki i komentarze nadal ci rosły w górę ! Jak czytam swoje pierwsze posty to też się z siebie śmieje :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie do oddania głosu w ankiecie.To dla nas bardzo ważne.Dziękuje ;* !

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje wytrwałości i powodzenia w dalszym blogowaniu!

    http://oleksandra-official.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja prowadze bloga rok i mam jeszcze mniej wiec sie nie martw :) zapraszam: have-fun-inlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszym blogiem jaki zaczęłam czytać był właśnie TWÓJ. :)
    Nie Lucy :)

    Zapraszam :3
    normalbutdidnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Rok to wielki sukces! Gratuluję Ci,obym ja była tak wytrwała! :)).

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Z całego serca gratuluję! :) I życzę kolejnych blogowych lat. ;)
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję i życzę kolejnego roku pełnego sukcesów. :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje! dalszej wytrwałości! Życzę Ci powodzenia! A po co chcesz chudnąć:)? jesteś przecież bardzo zgrabna:)

    OdpowiedzUsuń
  16. zycze Ci kolejnego udanego roku z blogowaniem :)
    bezxpomyslu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulację, to naprawdę udany blog ;) Ja też nie biorę udziału w obserwacja za obserwację ;) To bardzo duża liczba, a ludzie, którzy uzyskują większą po prostu mają więcej czasu albo o za o ;/ Najważniejsze, żeby cieszyć się ze swoich sukcesów ^.^

    http://luska-everywhere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów w blogowaniu! :):)
    Pozdrawiam cieplutko i życzę szczęśliwego Nowego Roku! :):)

    Bardzo chciałabym prosić Cię o pomoc, jeśli możesz to zajrzyj do mojej pierwszej notki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie,że to już rok :DD. Szybko zleciało;.
    Szczęśliwego Nowego Roku i aby 2014 był lepszym niż 2013!!!
    BLOG-klik!

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubisz czytać opowiadania miłosne o dziewczynie i chłopaku? Zaobserwuj mój blog. Z góry dziękuję :**
    myhappineess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Życzę udanego kolejnego roku i gratuluję :)
    Czy mogłabyś pomóc w kliknieciu w banner SheInside?
    Jeśli mozesz wspomnij o tym w poście, na pewno się odwdzięczę i wszystkim którzy kliknęli
    Styl Bycia

    OdpowiedzUsuń
  22. gratuluję roku na blogspocie :*
    Szczęśliwego Nowego ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawe jak będzie za rok :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięęęękna szata graficzna! ;*

    xoxo, fraicly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. gratulacje roku . <3
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. dziękuję za komentarz ;) gratuluję i życzę dalszej wytrwałości ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Chyba każdy tak ma, że pierwsze posty wydają mu się głupie. Ja bardzo się cieszę, ze jesteś blogerką ;) Życzę sukcesów w nowym roku!
    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluje i życze Ci kolejnego i kolejnego i kolejnego roku :)
    Szczęśliwego Nowego Roku ! :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję takich osiągnięć ;) Życzę powodzenia w dalszym blogowaniu

    zapraszam do mnie:
    http://anabellandanabell1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ty i blog bardzo się zmieniliście.
    Gratulujemy tego roku!

    OdpowiedzUsuń
  31. gratulacje :) Szczęśliwego Nowego Roku ;*

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję :) Życzę dużo sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  33. gratuluję! Ja pierwszą 'rocznicę' bloga będę obchodziła już w styczniu. Jak ten czas szybko leci... :) Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluje! i powodzenia w dalszym blogowaniu! :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluje<3
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  36. świetny blog :D obserwacja za obserwację?:)
    http://nikej-nikeej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. rok ogromne osiągnięcie :) gratulacje!

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję takiego sukcesu w blogowaniu! Też chciałabym, aby mój blog miał już rok ;)

    amcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję pierwszego roku blogowania i życzę wytrwałości na przyszłość:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluję i życzę wielu osiągnięć ! Śliczny miks zdjęć ^^
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie do zadania mi pytań pod postem.To dla mnie bardzo ważne.Dziękuje :*

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluję sukceców w swiecie bloggowania!
    I szczęśliwego Nowego Roku! :D

    http://crazylifesaccordingtoclaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. gratuluję osiągniętych sukcesów :) i życzę pomyślności w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluje! Mam nadzieje ze ten rok bede rownie dobry ;))

    ♥ ♥ ♥ zapraszam do siebie: http://simplepromise-simplepromise.blogspot.co.uk/ ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  44. no to gratuluję :-)
    bardzo przyjemny blog ;D

    OdpowiedzUsuń
  45. gratulację i zazdroszczę też chciałabym mieś taką oglądalność na blogu .
    niestety nigdy mi się to nie uda ;c
    ale wspaniały blog ;)
    http://kajaaxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Gratki i wytrwałości w dalszym blogowaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  47. gratulujee i szczęśliwego nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  48. gratuluję Ci! :) radości z dalszego blogowania i rozwoju :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Gratuulacje <3
    auusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Fajny blog. :)
    Obserwujemy?
    http://msunseenxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Gratulacje ! :) śliczny blog
    http://nikoladrozdzi.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  52. To fajnie że nauczylas się dzięki blogowi wielu rzeczy ;) gratuluje i powodzenia w dalszym blogowaniu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Super.
    To takie cudowne.
    Móc sprawdzić sobie, co się robiło w zeszłym roku.
    Blog to świetna pamiątka.
    Nigdy o tym nie zapominaj.
    A przede wszystkim, nie zapominaj o nas! ♥
    nimi-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetny kolaż zdjęć!
    Obserwuję i zostaję tutaj na dłużej. Będę tutaj częściej zaglądać!
    W wolnej chwili zapraszam do mnie, oraz do obserwowania jeśli Ci się spodoba.
    Choć ja dopiero zaczynam swoją przygodę z blogosferą!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. Szczęścia w dalszym blogowaniu ♥
    darudarusa.blogspot.com <-wpadnij

    OdpowiedzUsuń
  56. Gratuluję lizby obs bez udziału obs za obs! Powodzenia! Czy mogłabyś skomentować mojego bloga?

    http://carpe-fucking-diem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Gratulację ! :))
    Śliczne zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  58. Jaki fajny świateczny szablon bloga... Gratuluję z okazji sukcesu! Ja również planuję taka rocznicę, urodziny bloga, ale do tego mam jeszcze czas ;)
    xo xo

    the-vogue-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Czekam na nowy post noworoczny ! <3

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetny blog! Obserwuję. :D

    OdpowiedzUsuń
  61. gratuluję i życzę dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  62. gratulacje <3 powodzenia w dalszym blogowaniu :3

    OdpowiedzUsuń
  63. Gratuluję. ;} Życzę dalszych sukcesów w blogowaniu i przybywających obserwatorów. :)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Życzę, aby kolejny rok blogowania przyniósł więcej wiernych czytelników :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Gratuluję i życzę dalszej wytrwałości! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia