I ♥ Beanies

2 grudnia 2013

Siemanko :)
Niestety zaczął się nowy tydzień, co oznacza kartkówki, sprawdziany, prace domowe. Próbuję zorganizować sobie czas w ten sposób, żeby na wszystko zdążyć. Oznacza to niestety mniej czasu w Internecie :/
 

Na dworze robi się coraz zimniej i ciemniej. Kiedy wracam do domu, trudno mi zrobić jakiekolwiek zdjęcia, bo nie ma najlepszego światła.
Pogoda też nie sprzyja. Kiedy chcę zrobić zdjęcia na zewnątrz zamarzam. Dlatego też ograniczam się do minimum i wychodzę z domu tylko wtedy kiedy jest to naprawdę potrzebne.



Przechodząc do tematu notki. Uwielbiam czapki beanie ♥ Byłam posiadaczką tylko jednej (czarnej z napisem "hater"), ale wczoraj to się zmieniło ^^ Znalazłam w domu jakąś starą czapkę należącą do mojego taty. Jednym słowem jest świetna i już nie należy do mojego taty, tylko do mnie :3
Zwykła, szara, bez żadnego napisu, pasuje prawie do wszystkiego! Mam zamiar kupić sobie jeszcze jakąś beanie, bo uważam, że są naprawdę genialne. A wy macie czapkę beanie?

47 komentarzy:

  1. dziękuję za komentarz ;) jejku chcę taką szarą czapkę ;) marzenie >3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam i to nie jedną ;D Racja, mi tez cięzko teraz o dobre zdjęcia ;/

    niikablog.blogspot.com <-------- nowa notka ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam czapkę beanie z napisem "Meow":3

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog <3 bardzo mi się tu podoba!! Więc co powiesz na wspólną obserwację? Jeżeli się zgadzasz to napisz mi w komentarzu u mnie na blogu, abym mogła się odwdzięczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie dochodzą próbne egzaminy. :D
    A co do zdjęć, to racja, ciężko o dobre światło.

    http://totylkoinnaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Do mnie jakoś nie dochodzi moda tych czapek. Mam tylko jakieś tradycyjne np. z pomponem ^^ Uwielbiam czapki z pomponami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli chodzi o czapki to lubię kiedy się wyróżniają. Miałam takich sporo, ale kiedy widzę, że co druga osoba ma to samo na głowie to jakoś mi zbrzydły.
    Pozdrawiam.:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak jak zawsze moda powraca . :D
    Rozumiem o co chodzi ze zdjęciami . ;)

    mashihimenagase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. jeśli ktoś prowadzi bloga można wygrać nagłówek :) http://lifemizip.blogspot.com/2013/12/konkurs-mikoajkowy.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam beanies :) Sama mam jedną i zamówiłam drugą :3
    cherry-basia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam taką czapkę :)

    Zapraszam na GIVEAWAY z OASAP na moim blogu >> agadiar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Beanies są świetne..a ja wciąż nie mam swojej :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie proste czapki są najlepsze :)
    http://pozytywizja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale niedługo będą ferie ;>
    W ogóle nie przepadam za czapkami ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Mhm..też kocham, beanie! najpiękniejsze czapki! ładna ta szara,posiadam dwie w swojej kolekcji ^^.

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mam,ale szarej jeszcze nie widziałam.Ślicznie ci w niej ;)
    april-aapril.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie mam takiej czapki :D Fajnie w niej wyglądasz :D No niestety teraz będzie coraz trudniej o dobre światło :(
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Czapki beanie są ładne ale niestety już każdy taką ma :C
    Obserwuuje :*
    Wpadnij do mnie a jeśli spodoba się to skomentuj lub zaobserwuj :*
    10vee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam te czapki, sama posiadam 4:)


    http://rosonatorss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. jeju pięknie wyglądasz w tej kurtce kominie i czapce *.*

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak samo mam problem ze zdjęciami i jedynie na porządne zdjęcia mogę sobie pozwolić w weekendy .Właśnie w tym roku na zimę zakupiłam sobie taką czapkę tylko, że granatową. Są wygodne i co najważniejsze ciepłe :)

    OdpowiedzUsuń
  22. o.O? Czyżby to oznaczało, ze takie czapki mojego taty, to czapki beanie? A ja się zawsze z niego śmiałam jak w nich chodził XD
    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi się tak średnio podobają, bo teraz już mają je WSZYSCY :/

    BLOG ♥ klik

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja mam czarną ;3
    Świetne zdjęcia ;)
    Jeśli masz ochotę zajrzyj do.mnie , buziaki :)
    Olczyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. pasuje Ci ta czapeczka!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja nie jestem fanką tych czapek, bo ma je zbyt dużo osób :D
    Pozdrawiam ♥

    http://young-dreameer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie mam i ogólnie nie lubię chodzić w czapkach :P
    Fajnie Ci :>

    OdpowiedzUsuń
  28. mam jedna tylko :C cudowne sa :3

    kliknisz w bannerek Sheinside? :3 Odwdziecze sie ♥'
    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie szczególnie mi się podobają, a do tego prawie wszyscy je teraz noszą..

    OdpowiedzUsuń
  30. Trzymam kciuki za sprawdziany i kartkówki :) super zdjęcia :):)

    http://izabielaa.blogspot.com/2013/12/we-never-change.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja nie mam takiej czapki.... Miałam różową ale oddałam siostrze :D ;)
    Nie lubię, kiedy na dworze robi się tak szybko ciemno!
    http://vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajna notka ! :) I SUPER BLOG
    Zachęcam Cię do wzięcia udziału u mnie w konkursie ! :) Dużo robić nie trzeba i łatwo wygrać :)
    Pozdrawiam
    http://divoces.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. ja mam bordowa , czarna i w gwiazdki! :D super wyglądasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  34. ehh nic nie mów, niedługo będzie trzeba robić foty w pomieszczeniach, nie cierpię tego!!
    ale ładna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  35. tzn, napisałam tak jakbym Cię pierwszy raz widziała, heh ale na tym trzecim foto no tak ładnie wyszłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  36. genialna czapka <3
    ja mam czarną, szarą, granatową i czarną z napisem ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia