Lazy Day

14 grudnia 2013

Hej :)
Wczoraj byłam u lekarza z tym moim łokciem. Na szczęście nic poważnego się nie stało :) Muszę smarować go jakimś żelem i tyle.
Poza tym lekarz napisał mi zwolnienie z wf'u bo pani z niechęcią przyjmowała te napisane przez moją mamę. Tak więc, do końca tygodnia nie będę ćwiczyć :)



Dzisiaj zaczynam świąteczne porządki. Mój pokój lśni czystością, co jest bardzo dziwne xd W każdym razie chcę, żeby tak już zostało. Dodatkowo biorę się za dekorowanie go. Uwielbiam to robić ♥ Potrzebuję niestety kupić kilka rzeczy, żeby wszystko wyglądało tak jak chcę :)
Awwww ♥ nie mogę doczekać się świąt, a wy?




+ co powiecie na wymianę kartek na święta? Jeśli jest ktoś chętny, piszcie na magdalenaciuchta@gmail.com

41 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia! ♥ Obserwuję od dawna < 3 .
    Zapraszam do siebie na nowo odświeżony blog oraz info! : *
    http://vizualny-swiat.blogspot.com/ Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również z niecirpliwością czekam na święta ^^

    dziennik-zuuzu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze że to nic poważnego

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że tak na prawdę nic się nie stało; )
    Fajne zdjęcia; ))
    Obserwujemy? Zacznij ; * http://re-belious.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jeju piękny masz uśmiech *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Też się nie mogę doczekać świąt! Ładne zdjęcia ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze,że ten łokieć to nic poważnego :* Też bym sobie nie poćwiczyła chętnie :D
    Ja w pon. idę do ortopedy z moim kolanem i modle się aby to też nic nie było aż tak poważnego ;x
    Ja zaraz zajmę się porządkami i powieszę sobie lampki na ścianę :3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też musze wziac sie za porzadki :)
    agadiar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. To dobrze , że nic Ci się nie stało . c:
    A zwolnienie z w-f'u zawsze dobre . :D

    mashihimenagase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobre i to, że łokieć zdrowy ;)

    http://www.nicolasmickey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze, że w porządku z nim. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aj też nie mogę doczekać się świąt :) Dekorowanie pokoju, wrr ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomysł z wymianą kartek - świetny ;) Dobrze, że nic poważnego Ci się nie stało..

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja świąteczne porządki robię dopiero w sobotę, bo szybko bałaganię XD

    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ja jestem chętna na wymianę już piszę !:)

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie że z łokciem wszystko ok! Fajne zdjęcia:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/12/last-christmas.html
    http://www.youtube.com/watch?v=WtKKWIdF3cw

    OdpowiedzUsuń
  17. teeeż kocham dekorować dom na święta! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jestem u babci, ale mam pewnie robiła już porządki. Boję się, że pogubię się we własnym pokoju!!

    OdpowiedzUsuń
  19. super blog wpadnij
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Przejrzałam kilka postów i muszę napisać, że bardzo podoba mi się twój blog, widać że dużo pracy wkładasz w bloga i nie piszesz na siłę. Z chęcią będę tu zaglądać. ; )

    dariaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale masz fajne plakaty na ścianie ^^

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładne zdjęcia , fajny post ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Też już nie mogę doczekać się świąt ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. A do mnie w ogóle ledwo dociera, że za tydzień święta.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja jutro zaczynam porządki w pokoju! :D

    OdpowiedzUsuń
  26. zapraszam do mnie na bloga załozylam go dopiero ;D http://katarzynka102.blogspot.com/ i obserwuje pozdrawiam cie kochana

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczne zdjęcia<3 ja już powoli zaczęłam swoje porządki w pokoju! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. To dobrze,że nic poważnego z twoim łokciem !:)

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. ale masz ładne włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  30. masz ładne włosy :)
    ja chętnie się wymienie kartką świąteczną :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dobrze ,że wszystko w porządku z łokciem"

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja jutro będę sprzątać c;

    superhiperbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Uważaj na siebie! :) Ja też nie mogę doczekać się świąt :) uwielbiam świąteczny nastrój... :> Zapraszam do mnie na nowy post! A w nim konkurs: do wygrania dowolnie wybrana rzecz przez Ciebie ze sklepu Rosewholesale :-) Pozdrawiam!

    http://mowminessa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia