Moja lista prezentów, które chciałabym dostać

11 grudnia 2013

Hej
Czy tylko ja mam tak dużo nauki?! Wszędzie kartkówki, poprawy, a ja staram się mieć jak najlepszą średnią na półrocze.
Dodatkowo mam świetną motywację :) Tata powiedział, że jeśli będę miała średnią 5.0 to pojadę w ferie na zimowiska w góry. Powiem szczerze, nie jest łatwo. Muszę poprawić niektóre przedmioty: Historię, WOS, Polski, Fizykę, Angielski, Geografię. Sporo tego, ale wierzę, że dam radę :3
Poza tym w poniedziałek spadłam ze schodów :/ Tak wiem, jestem niezdarą. Spokojnie schodziłam i poślizgnęłam się na 5 schodku. Taka niewielka wysokość, ale i tak się potłukłam, uderzyłam głową i zbiłam lewy łokieć. Z tym łokciem jest najgorzej :/ Ostatnie 3 dni z trudem nim poruszałam, spuchł mi. Na razie jest trochę lepiej, ale i tak mam nadzieję, że to nic poważnego.
 
A dzisiaj pokażę Wam to, co chciałabym dostać na święta. Wiem, że nie dostanę tego wszystkiego (np. łóżka) ale kto zabroni mi pomarzyć :p
 

1. Pomadka do ust Baby Lips. Ostatnio kupiłam sobie jedną, ale chciałabym dostać kolejną :p
2. Ubrania, Bluza. Chciałbym dostać jakieś nowe ubrania. Ta bluzka jest świetna i bardzo bym taką chciała.
3. Książka. Uwielbiam czytać książki i chciałabym znaleźć jakąś pod choinką.
4. Różne ozdoby do pokoju. Brakuje ich w moim pokoju, dlatego chętnie przyjęłabym jakieś ramki, świeczki, poduszki itd.
5. Łóżko King Bed. Co prawda wiem, że i tak go nie dostanę, ale bardzo bym chciała. Leżałabym w nim cały dzień i noc *.*
6. Słuchawki. Od dłuższego czasu marzę o takich słuchawkach, niekoniecznie o takim kolorze.

No i to tyle :) A wy co chcielibyście dostać od świętego Mikołaja? ;)

55 komentarzy:

  1. Ta bluza jest świetna ;D

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z pewnością chciałabym dostać książki , ewentualnie książka i ćwiczenia do japońskiego. c:

    mashihimenagase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Teżbym chciała nowe ciuszki...

    OdpowiedzUsuń
  4. Też chciałabym dostać takie prezenty;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też dzisiaj dodałam posta o tym co chciałabym dostać ;P Mi bardzo podoba się ta bluza, a to łóżko jest po prostu genialne! ;)

    http://dusza-marzycielki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nowe ubrania oraz toaletka - moje dwa marzenia *.*
    Zachęcam do subskrybowania mojego kanału ;>
    http://www.youtube.com/user/niikla2907 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluza jest genialna. :D

    http://totylkoinnaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że jakiś głębszych problemów z łokciem ne będzie. Świetna bluza ♥ Batman ♥

    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja co prawda mam całkiem odmienną listę życzeń, ale życzę ci, aby twoje marzenia się spełniły :)

    OdpowiedzUsuń
  10. też chce mieć wszystkie baby lipsy ! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Teraz wszyscy poprawiają oceny, ja też :3
    Wpadnij w wolnej chwili:
    http://fashion-live-beauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. też bym chciała dostać takie prezenty<3

    OdpowiedzUsuń
  13. ja chciałabym dostać statyw, meble do swojego nowego pokoju, płytę moich idoli (te rzeczy dostane na pewno) , marze również o słuchawkach i chętnie poczytałabym jakieś książki. :) zobaczymy co z tego wyniknie. ♥
    http://mar-tysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna lista prezentów. ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. O jaka fajna bluza,słyszałam,że te pomadki są ekstra !
    Ja bym chciała dostać piżamę,kosmetyki ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Super blog :D
    Zapraszam do mnie http://palinsky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. powodzenia w poprawianiu ocen:D

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie na blogu też lista hahah :)
    te błyszczyki widziałam w sklepie i reklamuje je Musiał<3

    OdpowiedzUsuń
  19. Oby z łokciem było wszystko ok :)

    Jak znajdziesz czas, możesz odwiedzić mojego bloga, ale do niczego nie zmuszam . ♥

    http://pamietnik-cwaniary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Pewnie któryś z nich dostaniesz:)Powodzonka w poprawianiu ocen!
    zapraszam do siebie na KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  21. Moja lista jest bardzo podobna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. dobre prezenty ;)
    zapraszam do nas, nowy post: http://boss-y.blogspot.com/2013/12/victorias-secret-2013.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Ubrania, bo zawsze są potrzebne i aparat :D

    OdpowiedzUsuń
  24. piękny blog, będę tutaj częściej zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  25. widze ze podobne zachcianki z tymi dekoracjami do pokoju, ubraniami i sluchawkami :D

    klikniesz Sheinside? :)
    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Też chcialabym dostać jakąś bluzę <3 Te łóżko jest wspaniałe.
    PS. Dziękuje za odwiedzenie i skomentowanie mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne prezenty obyś je wszystkie dostała! :)
    Zapraszam do wspólnej obserwacji :) Pojaw się u mnie i daj znać a ja zrobię to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna lista,ja tez swoja zrobiłam
    Również marze o takich słuchawkach *-*
    http://modowyfreestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne te prezenty, fajna lista.
    Życzę powodzenia przy poprawianiu i aby łokieć już nie bolał :D.

    OdpowiedzUsuń
  30. baby lips uwielbiam <3
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. ja na półrocze aż tak bardzo się nie staram, bo i tak ważniejsze są oceny na koniec roku. Ale Tobie życzę powodzenia w poprawianiu :)

    OdpowiedzUsuń
  32. slyszlam, ze te pomadki sa dobre! :D

    http://be-angie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. słuchawki <3
    http://gumijagoda.blogspot.com/2013/12/wishlist-for-sheinside.html klikniesz mi w baner sheinside?

    OdpowiedzUsuń
  34. fajne rzeczy
    http://matekmateo.blogspot.com/2013/12/print-sweatshirts-from-sheinside.html klikniesz mi w baner sheinside?

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam takie same słuchawki tylko fioletowe ;)Super są
    zapraszam do mnie, może zechcesz wziąć udział w rozdaniu cllaudii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. widzę,że wszyscy mają te pomadki z maybeline muszę wypróbować!;p


    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. jeej, lóżko cudowne, tez lezalabym w nim ciagle <3

    OdpowiedzUsuń
  38. od Śwtego mikołaj? Mikołaj jużprzecież byl, a pod choinkę nie przynosi mikołaj preznetów tylko aniołek :D

    OdpowiedzUsuń
  39. ja nie mam jakiś specjalnych zyczen ;d

    OdpowiedzUsuń
  40. ooo ja też mam Baby Lips <33 *-*
    zapraszam do siebie :
    photoboook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Baby Lips i Bluza ♥♥♥
    nimi-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. ja bym chciała jakies śmieszne słuchawki do uszu świnki czy pingwinki:D

    http://cheryose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Super blog!Będę wpadała tu częściej:)
    Obserwuje i licze na to samo:)

    juleczka-kuleczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. A byłaś u lekarza z tym łokciem ? Oby to nie było nic poważnego. :(

    OdpowiedzUsuń
  45. ta pomadki są rewelacyjne ! aww*o*
    you-just-better.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. te pomadki są rewelacyjne! aww*o*
    www.you-just-better.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. te pomadki są rewelacyjne! aww*o*
    www.you-just-better.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. hahaha bluza jest genialna! Książki i rzeczy do domu lubię dostawać najbardziej;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja też chciałabym dostać słuchawki. Ostatnie które miałam niestety zepsułam :( Masz bardzo ładny pokój ;) http://blogmalolaty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia