Świąteczne prezenty

28 grudnia 2013

Siemanko :)
Nie wiem jak wy, ale ja uwielbiam oglądać to co dostajecie na święta. Zawsze, kiedy widzę kogoś, kto cieszy się ze swoich prezentów cieszę się razem z nim ♥ Dzisiaj ja pochwalę się Wam tym, co dostałam.
Zacznę może od tego, że jestem tak bardzo szczęśliwa, chociaż większa część listy moich życzeń świątecznych nie została spełniona ;)
 

1. Genialny szalik który do stałam od cioci i wujka. Jest cudowny ♥ Mięciutki i ma genialny kolor.


2. Książka. Ewa Nowak. Bransoletka. W skrócie powiem, że książkę już przeczytałam i jest świetna :) Na pewno pojawi się jej recenzja na blogu.


3,4,5. Zestaw kosmetyków z Avonu. Od drugiej cioci i wujka :p


6. Szminka, Avon. W tym roku postanowiłam, że chcę coś innego niż zwykle. Postawiłam na szminkę w przepięknym różowym kolorze ♥

 
7. Moje wymarzone słuchawki *.* od dawna o takich marzyłam i w końcu moje marzenia się spełniły :p
 

8. Świeczka o zapachu mango. Nie jest to jakaś droga świeczka, ale za to ma cudowny zapach.


Chciałabym również pochwalić się Wam pocztówkami. Są przepiękne *.* Tak bardzo się cieszę, bo myślałam, że nikt nie zgłosi się na ich wymianę :p


http://www.izusiaizusija.blogspot.com/ http://fotografiamatyldy.blogspot.com/ http://dusza-marzycielki.blogspot.com/

A na sam koniec chciałaby pokazać wam co dostałam od mojej kuzynki Ewy ♥ W tym roku postanowiłyśmy, że zrobimy sobie własnoręcznie prezenty. Jestem zachwycona, bo są przepiękne.
Dostałam prześliczny słoik z gwiazdkami, który stoi sobie teraz na moim biurku oraz obrazek z Kosogłosem i napisem "Szczęśliwych głodowych igrzysk i niech los wam zawsze sprzyja".


 
A wy co dostaliście na święta? :)


50 komentarzy:

  1. Fajne są te słuchawki i ten własnoręcznie robiony prezent :) . Ja dostałam piżamę,kosmetyki,pieniądze i słodycze ;3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam taki żel z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oo ciekawe prezenty dostałaś :) a te własnoręczne bardzo pomysłowe i z pewnością kuzynka sporo pracy w nie włożyła :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. oo fajna książka! ciekawy tytuł :) Ja dostałam szpilki o których dawno marzyłam <3 Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak dłuugo szukałam twojego bloga <3

    Zapraszam ;*
    Obserwuję i liczę na rewanż. ;3
    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę moja jeszcze w drodze pocztówka :C

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że moja pocztówka już doszła ;3 Ja na święta dostałam xbox'a i słodycze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej dostałaś śliczne prezenty!Wszystkie mi się podobają :).
    Ja dostałam moją wymarzoną parkę ^^ ,i jeszcze parę drobiazgów :D
    Bardzo proszę cię o odwiedzenie mojego bloga :3.Bezie mi bardzo miło! :3
    http://dont-benormal.blogspot.com/
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak już wiesz dostałam książkę i sukienkę :d Bardzo podobają mi się Twoje prezenty, szczególnie te kosmetyki z Avon!

    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/ (Giveaway z Rosegal)

    OdpowiedzUsuń
  10. Większość rzeczy, które dostałam to kosmetyki albo ubrania. Za dużo by opowiadać, ale bardzo się z nich cieszę. :)
    http://fallenna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam tą książkę ale jeszcze nie przeczytałąm :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Szalik bardzo mi się podoba ;))

    ♡ niikablog.blogspot.com ♡

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny słoik i obrazek! *o* Tribute <3

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękuję za komentarz ;) zróżnicowane te prezenty

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja dostałam pieniądze. Dostałaś super prezenty, zwłaszcza tą szminkę i słuchawki <3
    zapraszam też do mnie :)

    http://nattssworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne prezenty! jestem ciekawa recenzji tej książki, bo bardzo lubię Ewę Nowak :)
    fajny ten słoiczek i kosogłos *.* (uwielbiam Igrzyska Śmierci <3)
    ja dostałam kasę, ubrania, kosmetyki i slodycze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne prezenciki dostałaś!<3

    OdpowiedzUsuń
  18. Ach, uwielbiam zapach mango :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe prezenty, chciałabym dostać mango świeczkę, kocham ten owoc i jego zapach, i kosogłos, który jest powalający. Ja dostałam dużo książek i lustrzankę! :) Może skomentujesz u mnie: have-fun-inlife.blogspot,com :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawie piszesz. wszystko jest spójne i dobrze się to czyta (:
    patrząc na twoje zaangażowanie, wysilek ktory wkladasz w prowadzeni bloga - stałas się moim autorytetem.
    brawo za osiągnięty sukces i powodzenia w blogowaniu c:
    obserwuję i zapraszam do siebie :3

    OdpowiedzUsuń
  21. Zazdroszczę prezentów *.*
    Ja dostalam laptopa ^^
    ♡ www.cukiereek33.blogspot.com ♡

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne prezenty. ^^
    Świeczka musi pachnieć prześlicznie. :3

    mashihimenagase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. haha dostałam tą samą ksiazkę :D
    KLIK.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie mogę doczekać się recenzji tej książki ^^
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie do odpowiedzi w ankiecie.Ps.To bardzo ważne.Dziękuje ;-*

    OdpowiedzUsuń
  25. Cześć. Robię na blogu konkurs w którym jest do wygrania wymarzony design bloga: http://kierunkowy48.blogspot.com/ Polecam wzięcie udziału. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super prezenty ! Słuchawki <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Krem do twarzy i płyty. Gwiazdka woli mi dać pieniążki bo jak się okazuje znają mnie tak, że w ogóle.
    Fajny ten pomysł z własnoręcznymi prezentami.

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajny post i super prezenty!

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/12/are-we-all-we-are.html

    OdpowiedzUsuń
  29. masz bardzo ładny wygląd bloga, zazdroszczę. ;c

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne prezenty dostałaś. :)
    Ja dostałam ciuchy i kosmetyki. :P

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajne prezenty, ja dostałam pieniądze i conversy :) Chetnie zobacze recenzje książki!
    Obserwujemy?

    adriana-adaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. fajna notka :) buziaki!



    zapraszam do mnie i na mojego fanpega :> http://monmondeefou.blogspot.com/
    https://www.facebook.com/NicolKolcia

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja dostałam aparat i pełno słodkości!:)

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. ale dostałaś świetne prezenty! :) bardzo podobają mi się te słuchawki *-*
    ja dostałam statyw, torbe, ozdobę świąteczną, skarbonkę, meble do pokoju o jakich marzyłam oraz słodycze. ♥
    mar-tysia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajnie prowadzisz bloga, chętnie go czytam, może tak wspólna obserwacja to dość fajna sprawa, ja zrobie to potem jak będę na komputerze. Czytałam "branzoletkę", cudowna, uwielbiam i zapewne przeczytam jeszcze kilka razy :) mam podobne słuchawki :d jeszcze raz fajnie tu ♥
    zapraszam do mnie ada-aduska.blogspot.com :d

    OdpowiedzUsuń
  36. Mnie blog zmienił pod tym względem, że w końcu przestałam bać się aparatu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia