Let it snow :)

16 stycznia 2014

Hej
Znowu spadł u mnie śnieg *.* Co prawda nie przepadam za zimą, ale teraz mam pewność co do pory roku jaką mamy. Zima rozpoczęła się na dobre!
Na szczęście nie zaskoczyła mnie :p Ciepła kurtka, czapka i buty dobrze się sprawdzają. Jedyne czego mi brakuje to rękawiczki! Szukałam w domu jakieś pary, która w miarę pasowałaby do kurtki. Niestety, nie udało się. Muszę kupić sobie nowe :) 


Kolejną rzeczą, z którą życie staje się prostsze, jest pomadka Baby Lips ♥ Niedawno kupiłam sobie nową. Ta nosi nazwę Peach Kiss i jest niesamowita. Ma cudowny zapach i kolor. Noszę ją dosłownie wszędzie i ciągle jej używam xd

W sumie doszłam do wniosku, że zima nie jest taka straszna. Mrozy da się przeżyć, cieplej się ubierając i pijąc hektolitry herbaty. Sucha skóra, to przecież nie koniec świata, a i na nią można zaradzić. Na nudę nie ma czasu, bo przecież spadł śnieg! Czas obudzić w sobie małe dziecko i wyjść pozjeżdżać na saneczkach :) 

Podsumowując: Zima to przepiękna por roku ♥ Zapomnijmy o tym, co nam przeszkadza i skupmy się na pozytywach :) Na wszystko łatwo znaleźć rozwiązanie.
A widoki zimowe są przecudne *.* Uwielbiam patrzeć na ośnieżone drzewa. Wyglądają tak cudownie. Albo góry ♥
Jeśli jesteśmy już przy temacie gór... Prawdopodobnie pojadę na swoje wymarzone ferie do Zakopanego :D Tak bardzo się cieszę :3
Za co lubicie i nie lubicie zimę?

99 komentarzy:

  1. Nie lubię zimy za to , że jej nie ma xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam zimę głównie za święta bożego narodzenia ;) Też mam baby lips, tylko, różową i także uważam, że są świetne! ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie ma jutro spaść dużo śniegu ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie niestety tylko troszeczkę przyprószyło. :c
    Ładne zdjęcia. ;)

    mashihimenagase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny sweterek! Uwielbiam baby lips, mam różową *.* :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie lubię zimy! Ale muszę powiedzieć, ze widoki są cudne ♥


    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie wyglądasz.
    Zazdroszczę śniegu, oj zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a u mnie nie ma śniegu :c
    super post.

    http://julkkaxx.blogspot.com/ - dopiero zaczęłam i byłoby miło jakbyś zajrzała. Bardzo też ucieszy mnie obserwacja a z chęcią się za nią odwdzięczę. Pozdrawiam cieplutko ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham zimę za śnieg. Moja ulubiono poro roku, możesz mi wyjaśnić dlaczego innym dajesz śnieg a mi nie?

    lubiebereety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zima jak dla mnie jest piękna za oknem. Zdecydowanie wolę lato, ciepło, słońce, lekkie ubrania ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię zimę za modę: sweterki, bluzy <3 no i za śnieg i piękny wygląd.
    Nie lubię zimy za niską temperaturę :(

    http://eryka-happinness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zimę kocham za jej krajobrazy,za ośnieżone drzewa <3
    Ja mam pomadkę tą,ale pink punch i też bez niej się nigdzie nie ruszam :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  13. A u mnie nie ma śniegu.Fajne zdjęcia;3

    OdpowiedzUsuń
  14. ja mam nadzieje, ze u mnie jak najszybciej stopnieje, nie lubie zimy za snieg! xD

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie jak na razie nie ma śniegu :c
    Ale lubię za to że szybko robi się ciemno i mogę sobie posiedzieć długo pod kocykiem , ale są czasem tego minusy ! ;D

    kammage12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. u mnie nie ma śniegu, ale się cieszę bo już się przyzwyczaiłam do tego, że go nie ma xD

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejku u Ciebie taki śnieg a u mnie? Nie ma nic a nic! Też taki chcę *.* Piękna zima ;3
    http://borenium.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie również spadł śnieg, ale niestety naprawdę mało. Świetny masz sweterek :).

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja kocham zimę za śnieg, bo bez niego nie byłoby jazdy na nartach <3 Uwielbiam zimę mimo mrozu. Mam dokładnie te dwie pomadki baby lips, hahahah, ale zbieg okoliczności! :)



    katis-kaatis,blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie dopiero wczoraj spadł śnieg, ale jak to w Warszawie, już następnego dnia go nie było :(
    Ja też niedawno kupiłam sobie pomadkę Baby lips, ale miętową- tę zieloną <3

    dziennik-zuuzu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja uwielbiam zimę <3 ale niestety jeszcze nie ma śniegu u nas :(

    OdpowiedzUsuń
  22. zobaczyłam Cię i mi się skojarzyłaś z Gerdą z bajki o Królowej śniegu :D a tak poza tym - że taka zima? gdzieee? u mnie jest wiosna :p

    OdpowiedzUsuń
  23. Czytałam gdzieś na Fejsie, że w tym roku zima jest jak student przed sesją i próbuje nadrobić wszystko w dwa dni i faktycznie coś w tym jest, bo mnie totalnie zasypało ;D Zdjęcia na śniegu są boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie śnieg byl jeden dzien tylko :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne zdjęcia na śniegu <3 fajne te pomadki ale nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny sweterek! :) ślicznie wyglądasz!:):**

    OdpowiedzUsuń
  27. U mnie już śnieg stopniał :D
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszaam ♥ kliknęłabyś w baner sheinside na moim blogu?<3 pozdrawiam ♪

    OdpowiedzUsuń
  28. U mnie zawsze jest problem z rękawiczkami więc wolę po prostu trzymać łapska w kieszeni.
    Zima mi się źle kojarzy i nie wiem co by się musiało stać bym zmieniła o niej zdanie. Niech sobie będzie na Swięta a potem niech znika.
    Ładne zdjęcia, nie zmarłaś??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co dziwne, prawie w ogóle nie zmarzłam ;) tylko było mi trochę zimno w rece :p

      Usuń
  29. Zazdroszczę tego śniegu, u mnie pusto nadal. :)
    BLOG KLIK

    OdpowiedzUsuń
  30. Kurde, jakim prawem XD Już 2 blog, na którym spadł śnieg, a u mnie nic.

    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. U mnie śnieg był przez dzień i stopniał.Hha myślę ze spadnie i zostanie na dłuzej.Kocham zimę za wiele rzeczy.Najbardziej uwielbiam narciarskie kurtki :3

    sycaaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. U mnie śnieg był przez dzień i stopniał.Hha myślę ze spadnie i zostanie na dłuzej.Kocham zimę za wiele rzeczy.Najbardziej uwielbiam narciarskie kurtki :3

    sycaaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne zdjęcia :) U mnie niestety śnieg coraz bardziej się topi... :(

    http://matrelsy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo się cieszę, że spadł śnieg :)

    OdpowiedzUsuń
  35. za co lubię- za nic i nie lubię za wszystko! :D wiosno, przybywaj! :) Fajny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Lubię zimę za jej klimat, za święta i nawet za to zimno. Lubię ją także za to, że mogę wtedy pojechać na narty. U mnie dziś tez spadł śnieg, ale zdążył już niestety stopnieć :(

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. Jeżeli chodzi o mnie to w zimie lubię tylko grudzień, wtedy akceptuje śnieg, bo dodaje magii i takiej.. atmosfery :D Poza tym nie przepadam za zimą, tak mam :D
    Pozdrawiam ♥

    http://lia-and-lia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Zazdroszczę śniegu, u mnie nadal nic :(

    OdpowiedzUsuń
  39. A u mnie dalej śniegu nie ma, ale może to i dobrze? :D
    ♥blog

    OdpowiedzUsuń
  40. Nienawidzę zimy ;/ Ja nie wiem jak można robić sobie zdjęcia na takim mrozie w samym sweterku.... ;p

    OdpowiedzUsuń
  41. Mam pytanie .. na czym bym się mogła z Tobą skontaktować ? Może na emailu? Podalabys? :3

    OdpowiedzUsuń
  42. Mam pytanie .. mogłabym się z Tobą skontaktować na emailu? Chciałabym Ci coś napisać .. podałabyś ? :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne ;) mój email: magdalenaciuchta@gmail.com

      Usuń
  43. lubie zime za:

    Święta
    Pierwszy śnieg
    Nowy rok
    Klimat
    Ciepłe ubrania
    Wolne( przerwa swiateczna, ferie)
    Zabawy w śniegu


    MÓJ BLOG{KLIK}

    OdpowiedzUsuń
  44. Cześć jestem na twoim blogu pierwszy raz i jestem pod wrażeniem, że wkładasz w niego tyle pracy , pasji i poświecenia jest to niesamowite . Wygląd bloga też masz cudowny . Pozdrawiam .
    http://mojmozg13.blogspot.com/
    Jeśli mogła bym zaprosić cię na swojego bloga i byś pod klikała wszystkie banery promocyjne które mam na swoim blogu to była bym bardzo wdzięczna i wiele to dla mnie znaczy .
    + zapraszam Cię też na bloga mojej przyjaciółki
    http://klaudi1299.blogspot.com/
    i zapraszam na mojego fanpage którego znajdziesz w stronach na blogu proszę o polubienia .

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie cierpię zimy :C
    U mnie śnieg padał 4 razy i za każdym razem na następny dzień znikał i nie ma u mnie śniegu : )
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie używałam jej nigdy. ;)
    ______________________________
    http://malinowe-ciasto.blogspot.com/
    ❄ Nareszcie spadł śnieg, zimowy post ❄
    Zrewanżujesz się u mnie komentarzem?

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo ładne zdjecia :)

    Zapraszam do siebie -----> http://sialalala96.blogspot.com/
    Proszę o poklikanie w linki i banery :) Może wzajemna obserwacja ? :)
    Daj znać u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. U mnie na szczęście nie ma śniegu, przedzieranie się w zaspach to nie moja bajka ;p
    ★ blog

    OdpowiedzUsuń
  49. Pomysłowe to ostatnie zdjęcie. Chyba wypróbuję tą piosenkę.
    Zapraszam:
    fashion-this-is-it.blogspot.com
    Może was coś zainteresuję?

    OdpowiedzUsuń
  50. Baby lips ♥
    śliczne zdjęcia, a ty jesteś bardzo ładna :)
    ja tam zimę lubię :>

    zapraszam, może zaobserwujesz? dopiero zaczynam i byłabym bardzo wdzięczna :*
    paaulina-paaulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Niestety nie lubie zimy ,ponieważ jest zimno :c
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Nie lubię zimy ;// ale śliczny sweterek :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja lubię za wszystko zimę..;c

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. a u mnie zimy nie ma :P

    ps. zapraszam na nowego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Też napadało u mnie śniegu :)

    OdpowiedzUsuń
  56. jeju ale dużo sniegu tam u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Musze w końcu kupić sobie baby lips ;) No i zazdroszczę śniegu *.*

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  58. U mnie w ogóle nie ma śniegu :(

    OdpowiedzUsuń
  59. Ooo śnieg ;D U mnie nie ma ;< a na ferie by się przydał ;))

    OdpowiedzUsuń
  60. u mnie na szczęście nie ma śniegu :d ładny sweterek

    OdpowiedzUsuń
  61. Jej, masz śnieg! Pozazdrościć. Ja właśnie zaczynam ferie a na zewnątrz wiosna. :(

    www.rosee-hirst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Kocham baby lips!!! <3 I kocham też zime ale akórat w tym roku troche poźno do nas przyszła :( Teraz właśnie dziisaj cały dzień pada u mnie śnieg :) super blog!!!
    zapraszam do mnie:
    http://sweetchilisweet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. u mnie nie ma śniegu ;p
    ja nie lubię zimy bo nie lubię jak mi jest zimno xd

    Zapraszam: http://szarokolorowa1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. U mnie śnieg poleżał 1 dzień i się roztopił, ale jakoś mi to nie przeszkadza. :D

    OdpowiedzUsuń
  65. Cudowne zdjęcia! :)
    U mnie jeszcze nie ma śniegu :c

    OdpowiedzUsuń
  66. u mnie śnieg spadł dopiero dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Ja lubię zimę jak jest piękny, biały śnieg :)

    OdpowiedzUsuń
  68. u mnie nie ma śniegu, taka zima mi pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
  69. nie widziałam jeszcze w tym roku żadnego śniegu...

    OdpowiedzUsuń
  70. Swietnie wygladasz! Zazdroszcze sniegu...u mnie byl tylko jeden dzien a teaz pada deszcz i starszna pogoda:(

    OdpowiedzUsuń
  71. Świetny blog zapraszam do mnie na konkurs do wygrania jest śliczny zegarek!
    http://byysylwia.blogspot.com/2014/01/mini-konkurs-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  72. Ja, codziennie, rankiem, wyglądam przez okno - Dotychczas zastawałam marzec. Dziś - Chlapę. Chlapę, deszcz, przygnębiającą pogodę. Boję się, że do mnie zima w ogóle nie dotrze... Już do tak wielu osób zawitała, a mi wciąż za nią tęskno. ❤
    Ogółem to ciekawy post, przyjemnie się czytało. :) Muszę wypróbować owe pomadki Baby Lips. ^^
    Pozdrawiam.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Emiliiempire.blogspot.com
    Zapraszam.




    Emilia Błażewicz.

    OdpowiedzUsuń
  73. Świetne fotki :) Ostatnio zastanawiałam się nad kupnem tych pomadek :) U mnie nie ma śniegu ^^

    OdpowiedzUsuń
  74. Ja lubię zimę, gdy jest śnieg. Jeśli go nie ma i jest wietrznie, deszczowo, pochmurnie to już nie jest tak fajnie. :(

    Mam wieeelką prośbę! Klikniesz w link OASAP.COM w ostatnim poście?
    Jeśli klikniesz napisz w komentarzu, odwdzięczę się! <3
    lilianka-blog.blogspot.com




    OdpowiedzUsuń
  75. u mnie niestety też spadł śnieg :(

    OdpowiedzUsuń
  76. U mnie niestety nie ma śniegu, ale cały dzisiejszy dzień była ogromna mgła... :(
    Niby jutro ma spać, nie mogę się doczekać!
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  77. Ja nie przepadam za zimą,ponieważ nie cierpię zimna ;D I zawsze jestem wtedy przeziębiona ;/ Ja też niedawno kupiłam sobie Baby Lips,tyle,że różową ♥

    moje-kolorowe-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. jakie śliczne zdjęcia, u mnie niestety nie ma ani trochę sniegu :(
    http://suzii-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Swietny post i blog;))
    ZAPRASZAMY DO NAS!
    http://crazy-moofos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. Zazdroszczę tylu komentarzy i obserwatorów ♥♥
    świetny blog i zdjęcia.
    Zapraszam <3
    http://rottenblueee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. Świetny blog obserwuje i myślę że się odwdzięczysz;]
    doma-aa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Baby lips <3
    Ja lubię zime za wszystko,ale jeżeli jest taka ciapa jaką mam teraz za oknem,to niestety ale wołam,aby lato szybko przyszło ;c

    iska-iskaa.blogspot.com ---- jeśli ci się spodoba to zaobserwuj :*

    OdpowiedzUsuń
  83. Super zdjecia:) Fajnie że pojedziesz na ferie do zakopanego:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/01/happy.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia