Mój pokój, pomocy!

25 stycznia 2014

Siemanko :p 
W poprzednim poście napisałam między innymi o tym, że nie wszyscy czytają to co piszemy i od razu wklejają gotowy komentarz :p Sprawdziło się, bo pod tą samą notką było ok. 5 komentarzy o treści: "fajny blog, zapraszam do mnie. Obserwujemy?"
Dzisiaj nie chciałabym jednak ciągnąć tamtego tematu ;) Potrzebuję waszej pomocy. 
Kiedyś pisałam, że na zimę mam mieć remont w pokoju. Mam mieć pomalowane ściany i położone panele. Jest tylko jeden problem :/ Nie mam pojęcia jakie kolory bym chciała. Wiem, że nie może to być ciemny, tak jak obecna czerwień. Znudziły mi się takie wyraziste kolory. Raczej wolałabym jakiś jasny, pastelowy.
Mam nadzieję, że znacie się bardziej niż ja na dekorowaniu wnętrz i napiszecie w komentarzu, jaki kolor paneli i ścian najbardziej pasowałby do moich mebli. 
A teraz kilka zdjęć do ułatwienia zadania :p



87 komentarzy:

  1. Ja mam kolor bezowy i jestem zadowolona i szybko się nie znudzi bo jest pastelowy/jasny :)
    wszystkie kolory doatków będą Ci pasować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. może jakiś pastelowy różowy lub pistacjowy? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie znam się za bardzo na dekorowaniu , ale sądzę , że do twojego pokoju bardzo pasował by miętowy lub beżowy i jeszcze taki bardzo jasny róż wpadający w pudrowy. Możesz zrobić jeszcze tak , że tylko jedną ścianę pomalujesz na pastelowy kolor , a resztę pomalujesz na biało tylko , że po jakimś czasie białe ściany wyglądają na zakurzone. A jeśli chodzi o panele z tym gorzej bo wszystko zależy od wielkości twojego pokoju i oświetlenia jakie wpada do pomieszczenia. Jeśli twój pokój jest mały lepiej zdecyduj się na jasne panele - dzięki temu pokój nie będzie sprawiał wrażenia ciasnej klitki. Jasne panele należy też wybrać, jeżeli meble są wykonane z jasnego drewna - w przeciwnym razie efekt może być dosyć komiczny. Ale jażeli pomieszczenie jest duże, nawet lepiej jest wybrać panele ciemne - dzięki temu pokój będzie sprawiał wrażenie przytulniejszego. Ja osobiście się nie znam no , ale mam nadzieję , że choć w 1% ci pomogłam.
    Pozdrawiam :*

    my-live-sandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wiesz tez mam mieć malowany pokoj ale raczej pokoje sie maluje na wiosne bo w zime ci nie wyschną farby,ale kazdy uważa inaczej D oczywiście pokaż potem pokój ;D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. może jakieś jasne panele i jakiś jasny miętowy albo pastelowy różowy kolor ścian ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Wiolą o panelach! Tylko,że w 100% jasne,a nie ciemne,bo one tak dziwnie zmniejszają pokój (coś takiego ) <3

      http://loveinmyworlds.blogspot.com/

      Usuń
  6. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego bloga
    nutkaciszy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę że jakiś jasny kolor typu beż/róż/ będzie pasować.

    OdpowiedzUsuń
  8. proponuje bialy, ja bym strasznie chciala miec biale sciany :(

    take-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Twój pokój aż się prosi o białe meble, białe panele i pudrowo różowe ściany (lub jasny fiolet lub błękit) <3

    dziennik-zuuzu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. zależy czy lubisz zimne czy ciepłe odcienie, mimo wszystko teraz znowu wraca moda na białe ściany. wiec polecam biel na ścianach i białe panele, super by to wyglądało :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tam zawsze jestem za białym. Już od kilku lat go mam i nigdy mnie nie zawiódł, nie przebija, łatwo odmalować pokój nawet samemu, daje poczucie schludności i wcale nie musi ziębić. Dodatkowo u Ciebie wyglądałby jeszcze ładniej, bo widzę że masz drewniane elementy (poddasze?) i mogłoby to na prawdę pięknie wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja mama jest architektem i mówi, żebyś zrobiła jedną ceglaną ścianę - pomalowaną na biało - a inne ściany pokolorować na biało - w sumie się z nią zgadzam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam podobny czerwień w pokoju i mi się podoba, więc nie wiem co mogę Tobie doradzić. ;)
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi się zawsze podobały pokoje urządzone w stylu 'klasycznym'. są takie delikatne i piękne.

    OdpowiedzUsuń
  15. To zależy jaki kolor ty lubisz. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bym wybrała jasne panele, a co do koloru ścian to pastelowy róż lub miętowy :)

    http://nattssworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi bardzo podobają się białe ściany i sama chciałabym mieć takie w pokoju. Do twoich mebli na pewno będą pasować jakieś jasne kolory, może miętowy albo beżowy? Oczywiście ostateczny wybór należy do Ciebie, mam nadzieję, że dodasz zdjęcia końcowego efektu, ponieważ jestem bardzo ciekawa twojego remontu ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Hmm, moim zdaniem pastelowy turkus. ;) I do tego białe/czarne panela. ;) Taki odmienny. ;3

    normalbutdidnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie jestem specjalistką, ale jeśli marzy Ci się jasny pokój to polecam biały, beżowy, jakiś pudrowy róż. Ale mała rada, jeśli wybierasz pigment to białej farby (np. różowy) to nie martw się, jeżeli od razu po pomalowaniu jest za jasny. Zawsze można nałożyć drugą warstwę, a nie jak u mnie (źle rozrobiony) ściany jak na porodówce xD

    http://littlestrangejulka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Szerze to nie mam pojęcia. :( Wybierz taki, w którym Ty będziesz się dobrze czuła. ;)

    http://totylkoinnaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. może fioletowo zielony ? :)

    zapraszam http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi się wydaje, że kolor jasno beżowy lub jasno kawowy ścian. Jeśli chodzi o panele to też proponuję jasne lub takie zbliżone do koloru sufitu (bo chyba jak dobrze widzę jest drewniany).
    Poszukaj na tumblr inspiracji pokojowych, może znajdziesz coś ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny masz pokój. Ja bym zrobiła jakiś jasny... bezowy albo brzoskwiniowy? :D
    ♡blog

    OdpowiedzUsuń
  24. ja mam ściany szare, ale ten mój szary jest taki ciepły ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. pooglądaj inspiracje, może przyjdzie ci jakiś fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Tak widziałam te komentarze,nawet nie wiedzą,że akurat o takich osobach piszemy xd
    Jak dla mnie beżowy lub taki kawowy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. Hmm jeśli chodzi o kolor ścian to może kremowy / beżowy z akcentami innego koloru:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Może jakiś jasny niebieski a panele jasne świetnie to będzie wyglądać nawet i z ciemnym ale to przecież nie nasza decyzja. Pomyśl! A wymyślisz jaki byś chciała kolor swojego pokoju. Pozdrawiam. :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Uważam, że pasowałby nawet taki jasny, pastelowy cytrynowy kolor na ściany, a co do paneli to nie mam pojęcia. ;)

    mashihimenagase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja uwielbiam jasne pokoje, więc bardziej jaśniejsze te ściany może? Jak będzie tak ciemno, to tak przygnębiająco :D. Jakieś jasne dekoracje, i gotowe. Ponadto latem odbija słońce (będzie w miarę chłodno), a zimą piękna atmosfera!

    OdpowiedzUsuń
  31. maybe we can follow each other? let me know! <3
    http://shootingdiamond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja oczywiście stawiam na miętowy albo jasny róż :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Szczerze mówiąc, mój pokój urządzałam pod styl norweski, czyli stawiałam na biel, po czasie dochodziły jakieś wzory i wyszło myślę, że całkiem porządnie. Co Ci doradzić? Pamiętaj że pokój jest częścią Ciebie i musisz robić tak, żebyś mogła przeżywać w nim cudowne chwile i żeby te gorsze też w nim spędzić. Proponowałabym Tobie również biel lub taki trochę brudniejszy, może nawet beż, jeśli nie spodoba Ci się i stwierdzisz, że meble nie pasują to zrób jak ja - pędzel w dłoń i pomalowałam meble! Haha, może śmiesznie, ale powiem Ci, że to fajnie tworzyć coś własnoręcznie, pewnie się zgodzisz. ;) Życzę powodzenia i daj znać jak będą już jakieś postępy w remoncie !
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. 3 ściany białe , jedna lilowa *.* ja tak mam ;) hehe

    kammage12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Mi się widzi tutaj miętowy :)

    OdpowiedzUsuń
  36. ja polecam albo brzoskwiniową albo liliową ;) panele pod kolor mebli a na środków puchaty dywan biały albo kremowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. 5/78 <---- nie jest źle! ;)
    Co to pokoju - wzięłabym bardzo jasny róż, lub lilię i dość ciemne brązowe panele - to byłby taki fajny kontrast: jasne ściany, ciemniejsza podłoga.

    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. ja też muszę czekać na remont ;cc
    kajaaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie znam się na tym, ale może jakiś błękitny, jakiś zielony. Jakiś pastel :D

    OdpowiedzUsuń
  40. tak dokładnie nie wiem ale może na przekład jakiś kremowy, czy jeszcze jakiś inny
    nie mam pojęcia :/

    Zapraszam: http://szarokolorowa1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. E no masz ładny pokój ; ) Hm a może wybierz swój ulubiony kolor? ; ) Jakieś białe dodatki lub kremowe albo bezowe ? ; ) Poprzestawiaj coś w tym pokoju ; ) Do paneli wybrałabym jakiś kolor olchy : ) A na ściany jakiś ciepły beż ,żeby nie było za zimno też w pokoju ; ) Zapraszam do siebie : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ Obserwuję : * Pozdrawiam Serdecznie ; )

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie wiem czy mnie już obserwujesz jeśli nie to prosze zaobserwuj a jeśli tak to napisz bo ja już obserwuje i ty też już u mnie byłaś;]
    doma-aa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Co do poprzedniej notki to czytalam ostatnio i jestem tego samego zdania jest to też denerwujące czasami... zwłaszcza jak piszemy, np o czymś smutnym lub jakieś przemślenia a ktoś napisze "fajny blog, super notka, obserwujemy? ^^ <3 ""

    Co do Twojego pokoju, sama osobiście się nie znam też zbytnio na dekorowaniu (choć lubię to robić :) )
    moim zdaniem panele takiego odcieniu świeżego drewna by ładnie wyglądąły do tego ścian w koloże cytrynkowym takim, nie bardzo jaskrewym takim świeżym, troszke by ożywiło pokój.
    Udanego remontu życzę!

    Pozdrawiam.
    assymetryczna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny Post + Ciekawie Piszesz <3

    zapraszam do mnie :
    dayskosteckiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. zazdroszczę remontu! też mam czerwone ściany w pokoju i chętnie bym się ich pozbyła.. najlepiej na jakiś biały/kremowy i jedna ściana fioletowa♥ szkoda, że mam czerwoną roletę bo ona wszystko psuje, a rodzice mi jej raczej nie wymienią :( + okropny kolor mebli, agrr!
    dobra, ponarzekałam sobie na mój nędzny pokój :D
    a Tobie polecałabym hm.. może 2 ściany w jakimś wybranym pastelowym koloru, a ta sciana z toaletką (?) na biało? dobrze by Ci było robić na niej zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja mam szary(podchodzący pod niebieski) z jasnym pomarańczem) :) Na pewno jakieś fajne kolory wybierzesz!
    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/01/inspirations.html

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja proponuję beż. Coś w ten deseń. ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Hmm może jakiś jasny niebieski, fioletowy? Taki blady. Albo kremowy ^^ Ja mam takie kremowe ściany + białe meble i szaro biała fototapeta fioletowe dodatki xD
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Żółty <3
    ____________________
    WYLOSUJE 5 BLOGÓW, KTÓRYM ZROBIĘ DESIGN I POLECĘ W POŚCIE. Kliknij w link od Sheinside.
    http://malinowe-ciasto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Hahaha miałam to samo jak napisałam podobny post.;) Myślałam wtedy, że coś mnie trafi.;P Masz troszkę ciemniejsze meble, jeżeli ściany chcesz mieć jasne, pastelowe to polecam np. biały, bądź niebieski przechodzący w biel, a podłogę mieszaną ciemno-jasną, bądź ciemniejszą.;) Fajnie też będzie wyglądać jak te "deski" na suficie pomalujesz na biało a "normalne" ściany na pastelowy kolor przechodzący w biel.;)) Obserwuję i nie ukrywam będzie mi bardzo miło jak również zaobserwujesz mój blog.;)
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. ja zawsze dobierałam u siebie do ciemnawych, brązowych mebli jakieś beże, brązy i myślałam, że ożywie to złotem, żeby było tak uniwersalnie, a głównie wychodziło nudno. pierwsze co pomyślałam, to właśnie beż, ale zlamany takim liliowym fioletem na jednej lub dwóch ze ścian, wtedy możesz też dobrać jakieś purpurowe dodatki; świece itd. ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja mam podkuj na beżowo -brązowo i wyglada swietnie,także polecam te kolory.

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja bym wzięła beżowy lub taki wrzosowy kolor i do tego ciemne panele, ale nie aż czarne takie hmm brązowe. :)
    BLOG KLIK

    OdpowiedzUsuń
  54. beżowy! to tego mogą być jakeś białe meble na połysk lub ciemne. To już jak kto woli :)
    zapraszam do mnie :) odwdzięczam sę obserwowaniem!
    .
    .
    privateworld1.blogspot.com
    privateworld1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Co do pokoju to może beżowy, albo pokój dwukolorowy ciemniejszy z jaśniejszym ? :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Z panelami może pójść bardziej w sosnę lub tego typu kolory? Najlepszy pomysł to pomalowanie ścian na biało, choć z koloru czerwonego trudno byłoby zejść, ale brzoskwiniowy, czy wrzosowy myślę wyglądałby ładnie :) Możesz też pomyśleć o jakiejś foto tapecie na jedną ze ścian? To na pewno dodałoby charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Jeśli chcesz jasne ściany to panele też muszą być jasne. :) A kolor ścian? Hmm.. Może beżowy albo pastelowy róż. ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. może pastelowa zieleń i szarość, kocham takie kolory :D
    ♥blog-klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  59. nie przytłacza cie ta czerwień w pokoju?
    ja musze mieć jasne kolory, jakoś optycznie daje mi to więcej zwobody :>

    OdpowiedzUsuń
  60. Nie mam w ogóle pomysłu :<
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. ściany walnij sobie jasne, jakiś jasny wrzos czy coś, a panele takie, żeby do wrzosu pasowały! :)

    OdpowiedzUsuń
  62. ja bym wybrała ciemne panele i jakieś bezowe ściany ;)

    obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  63. na pewno wybrałabym jasne ściany :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Super pokój :)

    http://cluelessxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Szczerze to nie mam pojęcia:)

    http://lifestyle-gogi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Hmm.. ja niestety niekoniecznie znam się tym bardziej niż ty. Mogę tylko powiedzieć, że pastelowe kolory na ścianach to coś co bardzo mi się podoba, poszukaj jakiś inspiracji w internecie.

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Kurczę, wiem, że może to nie jest jakiś super pomysł, ale może panele na biało, ściany jakiś pastelowy róż albo wrzosowy i ... meble też przemalować na jakiś jasny kolor? :D Ja bym tak zrobiła prawdopodobnie, ponieważ jestem fanką takiego stylu w pomieszczeniach :3

    OdpowiedzUsuń
  68. Ja na Twoim miejscu pomalowałabym pokój na kolor kremowy a panele takie jaki masz kolor mebli :D Ja również mam kolor czerwony i we wakację maluję na jasny niebieski ponieważ mam już wybrane meble ;p

    Pozdrawiam ! ;3

    www.truskawkowapatii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Może taki beż, kawa z mlekiem? Byłoby jaśniej a kolor pasowałby do wszystkiego:)

    OdpowiedzUsuń
  70. jak przytulnie:)

    Pozdrawiam ciepło i obserwuję. Byłoby mi bardzo miło gdybyś zawitała w gronie obserwatorów również u mnie :) ✿✿

    OdpowiedzUsuń
  71. Ja mam dwa kolory- jasny różowy i taki ciemny, i świetnie to wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  72. u mnie jest malinowy, beżyk i brąz:)

    OdpowiedzUsuń
  73. Wybierz taki kolor, w którym będziesz się czuła najlepiej :) bo to twój pokój , a nie kogoś innego i warto sugerować się przede wszystkim soba :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Dosyć jasne panele i jasnoróżowe ściany. Jedna mogłaby być w tapetę szaro-różową. Albo szare ściany i jedna w tapetę różowo-szarą :).

    OdpowiedzUsuń
  75. Myślę , że jasne panele , i tak jak napisałaś pastelowe kolory typu : jasny fioletowy lub miętowy : ) .
    + Zapraszam do siebie : lublins.blogspot.com . Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  76. Myślę,że pastelowy róż wyglądałby super:)

    OdpowiedzUsuń
  77. Myślę, że panele tak pod kolor mebli, a ściany beżowe ew. pudrowy róż, ale myślę że beżowy bardziej będzie pasować. :)
    http://ciastkokarmelczekoladaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Jasny fiolet wyglądałby ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  79. Mi się wydaje, że ładnie by tu wyglądał kolor szary lub jasny brązowy :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Miętowy ładnie by wyglądał na ścianach i jakieś jasne panele :)
    http://pastelowebeautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia