Recenzja książki "Bransoletka"

10 stycznia 2014

Siemanko :) 
Dawno niczego nie dodawałam, ale jest to spowodowane ogromną ilością sprawdzianów i kartkówek. Prawie codziennie musiałam się czegoś uczyć :(
Pomińmy może jednak mój zabiegany tydzień ;) Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję książki Ewy Nowak pt.: "Bransoletka"
Książkę dostałam na święta i od razu wiedziałam, że bardzo mi się spodoba. Nie myliłam się ;)
Bohaterką książki jest 16letnia Weronika. W życiu spotyka ją wiele przykrości, kłótnie w rodzinie, problemy z przyjaciółką. Pewnego dnia postanawia zmienić swoje życie, zaczynając od wyjazdu na wycieczkę. Poznaje tam przystojnego Łukasza, który proponuje jej wyjazd na warsztaty teatralne. Okazuje się jednak, że była mu tylko potrzebna jako zastępstwo.
Weronika nie jest przekonana co do tych warsztatów. Poznaje jednak wspaniałych ludzi, wśród nich tajemniczego Karola. Od początku uważa go za dziwaka, dopiero po jakimś czasie zdaje sobie sprawę, jak bardzo jej na nim zależy.
"Każdy z nas jest aktorem w teatrze życia (...) Nie chodzi o to, jaką się gra rolę, tylko żeby ją zagrać wspaniale."
"Gdy ktoś cię denerwuje, to najczęściej oznacza, że jest obsadzony w złej roli i w tej roli nie pasuje do twojego scenariusza. Zmień mu rolę."
"Życie od teatru różni się tylko tym, że w życiu nie ma prób generalnych."

Książka jest cudowna *.* Niesamowicie mi się podobała. Polecam ją każdemu, bo naprawdę warto przeczytać ;)

77 komentarzy:

  1. ooo nie czytałam ;)

    ♥ niikablog.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że fabuła nie jest oklepana. c:

    mashihimenagase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam, ale chyba opis fabuły mnie nie przekonuje.
    ☯ blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka całkowicie nie dla mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam jej,ale podoba mi się opis.Jak skończę czytać moją nową książkę '' DZIEWCZYNY Z OKŁADKI '' to jej poszukam i przeczytam.Bo spodobało mi się to,że jest teatr w opisie :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba wypożyczę ją ze szkolnej biblioteki ;)

    dziennik-zuuzu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz o nie słyszę, zapraszam na konkurs. zależy mi na twoim zgłoszeniu się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie powiem, ale może się skuszę ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. nie czytałam, ale może się skuszę. :)

    http://totylkoinnaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. no nie wiem , ale daję ją do listy ;D może wypożyczę jak będzie ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie czytałam tej książki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie czytałam jej ,ale może się skuszę ;p

    Zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie przepadam za czytaniem książek , więc to nie dla mnie za bardzo hehe ;)

    kammage12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. może przeczytam:)


    Zapraszam do wzięcia udziału w moim drugim rozdaniu:) Tym razem do wygrania bransoletka hand made! http://glammadz.blogspot.com/2014/01/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post, ładne zdjęcia, śliczna dziewczyna, czyli wszystko czego chcemy ! <3
    Wpadniesz do mnie ? http://wiskawiska.blogspot.com/
    Miałam długą przerwę i powracam do pisania :)
    Ja już obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Słyszałam już gdzieś o tej książce :)
    fabuła jest na prawdę ciekawa być może niedługo porozglądam się za nia w empiku :)
    http://alma-del-juego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczerze, to też nie znałam tej ksiązki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. muszę muszę ją przeczytać!

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. mam tą książkę, też dostałam ją na święta :D
    ♥blog♥

    OdpowiedzUsuń
  20. O chętnie bym przeczytała ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie czytałam :3
    Ale moja przyjaciółka tak i mówiła, że jej się bardzo podoba <3
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  22. nie słyszałam o tej książce, ale to nic dziwnego, gdyż mało czytam (tak, wiem, jestem głupia :P)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mam odrzut jak czytam książkę i widzę polskie imiona :D Nie przeczytam, ale kilka lat temu przyswoiłam kilka książek Ewy Nowak ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie przpeadam za książkami tej Pani, ale może to dlatego, ze jestem już na nie w pewnym stopniu zbyt dojrzała.

    www.rosee-hirst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. ma pewno przeczytam tę książkę :D
    może follow ? ; > http://www.urodzona2lipca.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kiedyś czytałam dużo książek Ewy Nowak. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. nie mam czasu na takie ksiązki dla rozrywki :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny blog <3
    Obserwujemy? Jak tak do daj znać (zawsze się odwdzięczam) :)
    Zapraszam nikej-nikeej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. świetna notka jest na co popatrzeć i na czym oko zawiesić
    awrr śliczny deasing bloga c;

    zapraszam do siebie http://goodaay.blogspot.com/
    przydałby się komentarz kogoś z większym stażem
    ♥ ja już obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie znam jej ale opis jest ciekawy. Może kiedyś się skuszę jak nie zapomnę, hah.
    http://borenium.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Lubię Ewę Nowak.Na pewno przeczytam^^

    OdpowiedzUsuń
  32. Dawno mnie tu nie było o.O
    Ładne zdjęcia, książki nie czytałam ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zostałaś nominowana do LBA ♥

    http://chwytajdzien-butterfly.blogspot.com/2014/01/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Szczerze mówiąc, to nie słyszałam o tej książce :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie czytałam :) ale może przeczytam :)
    http://kaschaundkascha.blogspot.de/
    Obserwójemy? Zacznij pierwsza,a ja sie odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  36. wydaje się być dobra, aż z chęcią przeczytam :)

    obserwujemy? :)

    Pozdrawiam Cie serdecznie :)
    ohvictorria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. nie słyszałam nigdy o tej książce ;))

    OdpowiedzUsuń
  38. podoba mi się Twój nagłówek :)


    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  39. Sądzę, że mi też mogłaby się spodobać, bo lubię takie książki :)

    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/
    Zapraszam do klikania w banner Aupie.

    OdpowiedzUsuń
  40. skuszę się, ciekawa może być^^

    OdpowiedzUsuń
  41. Jeszcze jej nie czytałam, ale może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Wydaje się ciekawa ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Brzmi bardzo ciekawie, może się na nią skuszę ;* Zapraszam: katis-kaatis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczny blog, miło się Ciebie czyta ! :))
    Obserwujemy? Jeżeli tak to zaobserwuj i napisz w komentarzu. :))

    xnataliaxx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  45. Dostałam dokładnie tą samą książkę i rzeczywiście jest świetna <3

    http://luska-everywhere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie czytałam tej książki ale chętnie cięgnę po nią :)

    OdpowiedzUsuń
  47. wydaje sie być ciekawa :)

    chętnie bym ja przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Aj, za stara już na takie coś jestem ^^

    OdpowiedzUsuń
  49. fajna recenzja .. ja jak narazie czytam lektury! :(

    OdpowiedzUsuń
  50. Nie słyszałam o niej wcześniej :D

    OdpowiedzUsuń
  51. fajne są takie książki dla młodzieży, takie miłe :) czytałaś może serię książek Małgorzaty Musierowicz "Jeżycjada" ? zaczyna się od "Szóstej klepki" potem jest "Kłamczucha"... przeczytaj, ja się śmiałam w głos przy niektórych fragmentach :)

    OdpowiedzUsuń
  52. nie słyszałam ale z chęcią przeczytam
    http://luskaaaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Czytałam ją! Jest cudowna i wzruszająca :(
    pozdrawiam :*
    valia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. nie słyszałam o tej ksiązcze :)
    pozdrawiam iz apraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  55. "Życie od teatru różni się tylko tym, że w życiu nie ma prób generalnych." <3
    świetna książka bardzo przyjemny blog :-)

    OdpowiedzUsuń
  56. Drugi cytat jest świetny. Nigdy nie czytałam tej książki, ale możliwe że ją przeczytam w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  57. fajnie
    dodajemy do obserwowanych :) ?

    OdpowiedzUsuń
  58. Nie czytałam, ale wydaje się ciekawa :)
    Mam prośbę, mogłabyś kliknąć u mnie w baner Aupie i linki w notce? Staram się o współpracę z nimi i to dla mnie bardzo ważne. Mam nadzieję, że mogę na Ciebie liczyć. Z góry dzięki! ♥
    stay-charming.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Bardzo lubię tą autorkę ale tej ksiązki akurat nie znam:)
    ♥blog

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia