Łyżwy, lodowisko

29 stycznia 2014

Witam :p
Dzisiaj byłam z Natalią i Anią na lodowisku. Zbierałyśmy się już od dłuższego czasu i jestem naprawdę szczęśliwa, że udało nam się tam wybrać. Dziewczyny powiedziały, że nie umieją jeździć, ale po kilku sekundach na lodzie były już po drugiej stronie. Kłamczuchy jedne :3 
Po jakimś czasie (i po kilkunastu upadkach) w miarę opanowałam jazdę. W sumie było świetnie i obiecuję sobie, że przez zimę nauczę się jeździć tak szybko jak one :p
Jedynym minusem było to, że pogoda nam nie sprzyjała :c Wiał wiatr i było bardzo zimno.



A wy lubicie jeździć na łyżwach?

86 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam jeździć na łyżwach! Teraz niestety nie mam z kim jeździć, bo wszyscy wyjechali na ferie.

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :
    flyunderthesky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałam dzisiaj iść, no ale pogoda taka, że nie dało się by dojść na stawek ;D

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez lubie jedzic na lyzwach ale nie w taka pogode :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już od kilku tygodni nie byłam na lodo :c

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia, ja już daaaawnooo nie byłam na łyżwach, jakoś zawsze po jednym kółku mnie nudzą ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że nauczyłaś się trochę jeździć :) Ja przechodziłam naukę w zeszłym roku:) Świetna zabawa;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna kokardka! :3
    Uwielbiam jeździć na łyżwach, mimo iż na lodowisko byłam tylko raz. ^^"

    mashihimenagase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny outfit. Ostatni raz jeździłam w poprzednim roku - przyjaciółka szkółkę prowadziła zanim wyjechała i każdą wolną chwilę mnie wyciągała.

    http://markotek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz naprawdę ciekawego a zarazem inspirującego dla mnie bloga ! Tylko pozazdrościć <3 Patrząc na twój najnowszy post od razu chcę się zjechać na doł i jeszcze raz na dół i podziwiać starsze dopracowane do perfekcji posty :) . Zdjęcia piękne cała ty prześliczna co do łyżw to kocham kocham jeżdzić wtedy zapominam o problemach . kocham. Z nie cierpliwościa czekam na następne posty , co powiesz na wspólną obserwacje ? http://hiddenbeautybyjustin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham lyzwy chociaz juz chyba 2 lata nie jeździłem..

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uwielbiam jeździć na łyżwach <3 Super zdjęcia ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam kokardki i koczki! :D ślicznie Ci w takiej fryzurce !:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię jeździć, ale na rolkach. Czekam aż się skończy zima i od razy wyciągam je ze strychu ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam jeździć na łyżwach! Tak samo jak na rolkach ;3

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie miałam okazji spróbować jeździć na łyżwach. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczna kokardeczka <3 ja kocham jezdzic na łyżwach chodz ostatnio nie mam na to humoru ;c

    http://gabu-babu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia.
    Niestety, po wielu próbach nie nauczyłam się jeździć na łyżwach, ale jeszcze wszystko przede mną. xD

    http://totylkoinnaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja bardzo lubię jeździć na łyżwach! W te ferie byłam już 4 razy na lodowisku i jeszcze ani razu nie zaliczyłam upadku ;3 Trzymam kciuki za to, podszkoliła się w jeździe ;)

    http://dusza-marzycielki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja uwielbiam jeździć na łyżwach *-* I w miarę dobrze jeżdżę ;3 Śliczna kokardka ;)

    moje-kolorowe-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja dawno nie byłam na lodowisko, ale w najbliższej przyszłości mam zamiar się wybrać <3

    dziennik-zuuzu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Przy nauce jazdy na lyżwach upadki są nieuniknione... ja jak się uczyłam miałam tak wielkie siniaki na kolanach..
    Ja osobiście uwielbiam jeździć na łyżwach, szczególnie coś kombinować, przeplatanki jazdy do tyłu, uwielbiam się kręcić, fajna zabawa i dużo śmiechu :)

    Bardzo ajny zestaw uwielbiam połączenie jeansu z koszulą <3

    pozdrawiam!
    assymetryczna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ostatnio byłam rok temu na łyżwach.Fajne zdjęcia;3

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaka piękna koszula ;3
    Lubię jeździć na łyżwach, ale nie umiem zbytnio, wywalam się XD hahahha ;*
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  24. a próbujesz podjąć wyzwanie na nowo?


    ja na łyżwach ostatnio byłam w grudniu 2012 :(
    może się jeszcze wybiorę...

    świetny masz pokój! też bym taki chciała...

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam lyzwy! Ostatnio bylam, jednak nie bylo hokejowek a na figurowkach mi sie gorzej jezdzi.. ale wazna jest zabawa! :)
    Swietny outfit, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładne ubrania, kocham jeździć na łyżwach. Bardzo ciekawy blog, mogłabyś być wielką blogerką, ponieważ jesteś naprawdę bardzo fotogeniczna. Przy okazji chcemy poprosić abyś dodała się do obserwatorów na naszym blogu. Pozdrawiamy, miłego dnia! ♥
    http://clarrieandcarrie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. nie umiem jeździć na łyżwach :(
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam ♥ proszę, kliknij w baner sheinside na moim blogu.;)

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo fajne zdjęcia :) podobają mi sie twoje włosy:)
    jestem na blogu pierwszy raz i przyznam ze baardzo mi sie podoba :) co powiesz na obserwacje ?

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja nigdy w życiu nie byłam na łyżwach, bo boję upadków. :D
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja od razu umiałam jeździć, nie musiałam się uczyć. :)
    Brrr, nie cierpię mrozu!

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna kokardka, śliczne włosy ;D A ja nie umiem i nigdy sie nie naucze, jeździć na łyżwach, nie cierpię :D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. STRASZNIE UWIELBIAM JEZDZIC NA LYZWACH ;D ♥♥♥
    http://www.vaguue.blogspot.com/ zapraszam do siebie, milo mi bedzie jak zaobserwujesz, dopiero zaczynam ;).

    OdpowiedzUsuń
  33. Hi! Lovely blog and great post! We invite you to visit my blog :) kisses! ;) www.mvesblog.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Super zdjęcia ;D
    Musze sie w koncu nauczyc jeździc!

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Też chciałabym tej zimy nauczyć się jeździć na łyżwach... Szkoda, że w mojej miejscowości nie ma lodowiska :(

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. dziękuję za komentarz ;) uwielbiam jeździć na łyżwach, tylko szkoda, że nie mam zbytnio okazji, aby to robić jakoś specjalnie często

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja na łyżwach byłam raz w życiu. :D W tym tygodniu planuję wybrać się na lodowisko drugi raz w życiu. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jaka chudzina! Na łyżwach bylam raz w zyciu ;/ Kupiam taka kokarde swojej kolezance :D
    www.waytolov3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. lubię Twój styl i widać, że sama lubisz bawić się modą :) jeśli mogę dać radę, nie zakładaj koszuli (czy koszulki) z kołnierzykiem pod koszulę, która ma kołnierzyk - trochę się wzajemnie "gryzą". Ogólnie super, nie rezygnuj z kolorów, będę wpadał częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja jutro idę na łyżwy ;)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja bardzo lubię, ale niestety... Tak zimno, że
    aż nie chce mi się wychodzić. Wczoraj wyszłam dosłownie na chwilkę
    a tak zmarzłam... Brrr... ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ach, łyżwy! A mi w tym roku jest na lodowisko totalnie nie po drodze.

    OdpowiedzUsuń
  43. jaka śliczna koszula, ja planuję jechać na lodowisko we wtorek :)
    ♥blog-klik♥

    OdpowiedzUsuń
  44. ja niestety nigdy jeszcze nie jeździłam na łyżwach :(

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny outfit :) Ja w tym roku byłam tylko raz ^^

    OdpowiedzUsuń
  46. kilka lat nie jezdziłam już na łyżwach :(

    OdpowiedzUsuń
  47. łyżwy to świetny pomysł na spędzanie wolnego czasu :d

    OdpowiedzUsuń
  48. Ładnie wyglądasz :) Ja ostatni raz jeździłam rok temu.

    OdpowiedzUsuń
  49. Śliczne zdjęcia! :) Ja jeździłam, o matko! Moze z 5 lat temu na łyżwach? Kawał czasu :o
    Pozdrawiam i oberwuję!:*

    cheryose.blogspot.com! :)

    OdpowiedzUsuń
  50. o łyżwy! my na łyżwy jedziemy teraz w tym tygodniu ze szkoły! ;))
    Fajna sprawa! ^^
    Świetnie wyglądasz :)
    http://about-two-girlfriends.blogspot.com/ Zapraszmy - liczy się każdy komentarz, bo dopiero początek blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  51. uwielbiam! :D świetne zdjęcia- ładna kurtka :)
    staybiscuit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Super, byłam łyżwach niedawno :) Obserwuje
    http://unlimited-live-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja bardzo lubię:)
    Masz świetną kurtkę;)

    OdpowiedzUsuń
  54. ja dawno nie jeździłam na lyzwach :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja niestety nie jeżdżę na łyżwach. Świetne zdjęcia.
    http://parkspati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja nie jeżdżę na łyżwach, bo się boje że roztrzaskam głowę ;/

    OdpowiedzUsuń
  57. Uwielbiam łyżwy, ale za daleko mam do lodowiska, a gdybym miała własne łyżwy to jeździłabym codziennie po zamarzniętym stawie. ^^

    OdpowiedzUsuń
  58. Lubie jeździć na łyżwach ;) Może twoje przyjaciółki nie tyle kłamały co wykazały się skromnością :p

    http://byc-jak-czlowiek-renesansu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. sliczna masz kurtke!:)
    pozdrawiam http://majorka94.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. maybe we can follow each other? let me know! <3
    shootingdiamond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. oj, baardzo :)
    byłam jakiś czas temu i muszę to powtórzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Musiało być świetnie <3
    Genialna koszula ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetnie wyglądasz! Super outfit! Bardzo fajne zdjecia!

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/02/once-upon-dream.html

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja do dzisiaj nie umiem jeździć na łyżwach :P

    OdpowiedzUsuń
  65. fajny blog
    obserwujemy? - jeśli tak zacznij a ja się odwdzięczę
    kiniaa-kingaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Uwielbiam jeździć na łyżwach : >
    Bardzo podoba mi się Twój blog, co powiesz na wzajemną obserwację ? <3

    OdpowiedzUsuń
  67. ja kiedyś jeździłam bardzo często po kontuzji ograniczyłam to do minimum :( ale uwielbiam jeździć ;) ślicznie ci w koczku ;)

    OdpowiedzUsuń
  68. świetne zdjęcia ;)
    ja tez w sobotę byłam z koleżanką na lodowisku i właśnie u nas też było strasznie zimno i wyszłyśmy po niecałej godzinie xd

    Zapraszam: http://szarokolorowa1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Ja nie lubię jeździć na łyżwach :) Śliczna kokardka, kupiłam jakiś czas temu podobną ^^

    OdpowiedzUsuń
  70. Ja lubię jeździć na łyżwach :) Śliczne zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  71. daawno nie jeździłam, ale w sumie na rolkach lubię więc to jest podobne :) Wyglądasz ślicznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  72. uwielbiam łyżwy <3
    wróciłam i zapraszam Cię rebelle8.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Uwielbiamy łyżwy <3
    Śliczne zdjęcia i ciekawy blog :3

    Zapraszamy : http://byeverythingandnothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. Kocham jeździć na łyżwach <3
    Zawsze w weekendy zahaczam o lodowisko :3
    http://therainbowfall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia