Idole + współpraca, Dorota

11 lutego 2014

Pewnie jesteście zdziwieni, że tym razem nie pisze Magda. Więc wypadało by się przedstawić. Mam na imię Dorota i mam 12 lat. Interesuję się śpiewem, tańcem, fotografią, modą i blogowaniem. Mój blog:  normalbutdidnot.blogspot.com.
Napisałam do Magdy, czy nie byłaby zainteresowana wymianą postów na blogach. Zgodziła się wiec tak oto tu jestem. :) xx



No, ale przejdźmy do głównego tematu. W tym poście chciałam wam napisać o bardzo wam znanym osobach inaczej IDOLACH. Założę się, że 3/4 czytających go ma. Idolami przeważnie są znane gwiazdy takie jak: Dawid Kwiatkowski, Justin Bieber, Demi Lovato, Selena Gomez, Miley Cyrus, One Direction, BTR, Little Mix i wielu innych. Moimi zaś idolami są: Saszan, Dawid Kwiatkowski, 1D, Justin Bieber i Little Mix. Tak wiem, sporo, ale każda z osób mnie czegoś nauczyła i od każdej biorę przykład. Tak wiem, moi idole są inni przed kamerami, a inni w życiu codziennym, ale wiem, że się starają być naturalni. Można przymknąć oko, czasem coś im nie wyjdzie, ale tego żałują i starają się tego błędu nie popełniać ponownie. Oni nie są idealni. Nikt nie jest idealny. Każdy ma jakąś wadę. 




Nie chce was do nikogo zrażać. Też ich kocham, uwielbiam, ale po prostu nie znoszę jak ktoś mówi "Jaki .. jest idealny". 
Myślę, że zrozumieliście mój przekaz i chociaż troszkę odrobinkę wam się spodobałam. ;) 

Jeszcze raz serdecznie zapraszam na mój blog ;) normalbutdidnot.blogspot.com

32 komentarze:

  1. O cześć Madzia.Miło Cię tu widzieć.Ja nie jestem taką wielką fanką Justina Biebera,ale lubie jego piosenki :3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Już do Ciebie zaglądam ;3

    buziaki ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz genialnego bloga :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie: http://my-cheerful-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ŚWIETNY BLOG ZAPRASZAM DO MNIE
    http://butterflyismy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny post :)
    l0ve-fever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. super post!

    http://www.krenana.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne masz posty a moją idolką jest Adele ;* pozdrawiam i super pomysł żeby się wymienić postami <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Interesujacy blog;d
    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam innych "idoli", raczej osoby, którymi się inspiruję, autorytety. Strasznie nie lubię słowa "idol". Jest dla mnie jakieś płytkie. Pierwszą z nich jest Kamil Bednarek. Dzięki niemu poznałam nowy gatunek muzyczny, którego słucham od dwóch lat. Jest niesamowitą osobą, pełną energii. Wiele razy udowodnił, że najważniejszy jest dla niego człowiek i jestem mega szcześliwa, że mogłam być na koncercie jego zespołu. Drugą inspiracją jest zespół happysad. W każdym z ich utworów odnajduję cząstkę siebie, takie male uosobienie, które podnosi na duchu.

    Zajrzysz? :)
    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie wpadne na Twojego bloga, fajnie piszesz. Należę do tej 1/4 która Nie ma idola xd

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi "idol" kojarzy się raczej z jakąś osobą nie muzyczną, dla mnie jest to siatkarka Kasia Sowrońska. :) A z muzycznych idoli to happysad. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja mam obsesje tylko na pukncie Linkin Park, ale nie nazwalabym ich idolami, po porostu moim ulubionym zespolem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jedyną gwiazdą, od której czerpię inspiracje jest Saszan, moimi idolami są ludzie z całkiem innej branży :) Super post ;)

    http://ayumigirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Też należę do tej małej części, która idola swojego nie ma :D słucham to co mi wpadnie w ucho, ale najbardziej mi się podoba rap :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne zdjęcia :) bardzo ładne tło !

    zapraszam Cię do mnie - http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba jestem w tej 1/4 osób, które idola nie mają, hah :D
    Ale post bardzo ciekawy :>
    http://borenium.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. polecam


    ciekawie piszesz :) również zapraszam do siebie zarówno Dorotę jak i autorkę bloga: Magdę ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Uważam, że każdy powinien mieć idola :3 Fajne zdjęcia jak i post ;)

    Zapraszam do mnie: Karola-Oliv.blogspot.com
    +obserwuję i liczę na rewanż <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Chciałabym Ci powiedzieć, że bardzo podoba mi się twój blog. Jest tu tak miło i przytulnie. A do tego ten śliczny wygląd bloga. <3 Naprawde masz talent do prowadzenia bloga. Oby tak dalej!:* Może masz ochote na obserwacje, oczywiście jeżeli Ci się spodoba mój blog. Napisz w komentarzu :*

    ♥♥♥♥♥♥♥ WWW.MALINKAXPP.BLOGSPOT.COM ♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Witamy Doroto! :-) Jejku jaka ja jestem zacofana... połowy tych ludzi, o których piszesz nawet nie znam! Człowiek stary już :-P Pozdrawiam ;-*

    OdpowiedzUsuń
  21. Moimi idolami również są 1D ;*

    moje-kolorowe-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post! :)
    Ja nie mam swojego idola i jakoś mi to nie przeszkadza ;)
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja również mam swoich idoli. Są to Ellie Goulding, Avicii, Rihanna, Skrillex. :)) Fajny post

    http://malina-miniatures.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia