I hate school, mondays... people

5 marca 2014

Hej :p
Ferie niestety się skończyły. Tak jak podejrzewałam, w związku z tym nie mam na nic czasu :/ Nie pamiętam kiedy przeczytałam ostatnią książkę, co się działo w moich ulubionych serialach, jak to jest być wyspanym. 
Dodatkowo przypominają mi się moje postanowienia noworoczne: "Zacznę ćwiczyć i zdrowo się odżywiać", "Poprawię się w nauce", "Zorganizuję sobie lepiej czas". Z pewne większość z was też to postanawiała. A jak jest teraz? Nic się nie zmieniło :)
Po prostu mam dość szkoły :)
Nie mogę doczekać się weekendu, wakacji, chcę po prostu odpocząć. Dziwne, bo jeszcze nigdy nie czułam aż tak wielkiej niechęci. Mam nadzieję, że szybko to minie.
Jednak mimo złego humoru, nie tracę uśmiechu. W sumie to rzadko go tracę ;) I dobrze, bo śmiech to zdrowie.
 A na sam koniec mam do was pytanie. Ile ze swoich noworocznych postanowień spełniliście? :p
+ zapraszam na INSTAGRAMA

63 komentarze:

  1. Dobrze, że uśmiech inie znika :D
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie niestety tak samo! ;/ Fajne zdjęcia ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi na razie nie udało się spełnić ani jednego postanowienia noworocznego ;o ale mam zamiar od poniedziałku zacząć ćwiczyć i zdrowo się odżywiać, więc możesz życzyć mi powodzenia XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to powodzenia i wytrwałości :p

      Usuń
  4. Po dłuższym wolnym też zapominam co się ze mną działo przed nim. Trudno jest potem wrócić do rzeczywistości, a zwłaszcza szkoły ._.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Naszczęście już za 3 miesiące wakacje, szybko zleci!
    Ja narazie daję radę wytrwać w moich postanowieniach :)
    Pozdrawiam!

    cheryose.blogspot.com! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje noworoczne postanowienie było bardzo podobne "ćwiczyć i zdrowo jeść". Jak na razie chyba dobrze mi idzie, ćwiczę, jem zdrowiej c:
    Niestety szkoła jak szkoła i wszyscy czekamy do jakiegokolwiek dłuższego weekendu, świąt czy wakacji...

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś śliczną dziewczyną , ładne masz też włoski :D. Jestem u ciebie pierwszy raz a już blog mi się bardzo podoba.
    http://love-little-berry.blogspot.com/
    Obserwacja = obserwacją

    OdpowiedzUsuń
  8. ale świetny kolor legginsów! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog ;p
    Obserwuję ;**
    http://lifestyleourblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny blog, będę do ciebie zaglądać :)) bardzo podoba mi się design i nagłówek, czekam na kolejny post i zapraszam w wolnej chwili do siebie :) luuvmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też nie mam na nic czasu.Mam dość szkoły.Co do postanowień noworocznych to właśnie jestem w trakcie jego realizowania c:

    OdpowiedzUsuń

  12. Hey beauty wowww you have a really nice blog :) would you like if we follow each other on blog? let me know what do you think ? Regards from Bosnia ♥
    http://obsessionwithfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja od hmm 2 tygodni wieczorami ćwicze XD Niesty nie wychodzi to tak jak chcialam i cwicze tak zwanie "w kratke" XD

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. dziś masz dość, ale zatęsknisz za tymi wkurzającymi ludźmi nie raz! :D moje noworoczne postanowienia spełniam powoli ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja dopiero zaczynam realizować noworoczne postanowienia :D

    http://lethaal.blogspot.com/
    Zapraszam do obserwacji

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja miałam tylko jedno postanowienie i nadal się z niego wywiązuję choć troszke cięzko idzie...
    Fajnie CI w takim luźnym stylu i mega bluza :D
    pozdrawiam!
    assymetryczna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też nie mogę się doczekać wakacji, też chce wreszcie porządnie odpocząć! :) Hehe co do postanowień to szczerze nie wiem.:P
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładne zdjęcia :) Ja też mam już dosyć szkoły, szczególnie ludzi z niej :/
    Pozdrawiam serdecznie :)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. i próbowałaś parówki w szlafroczkach czy jeszcze okazji nie było?



    jak na post o nienawiści do szkoły to bardzo pozytywne zdjęcia!
    i też masz fioletowe spodnie :)
    nie za szybko na pytania o noworoczne postanowienia?? ja mam kilka "w toku..." a zrobionych mam kilka zadań z długaśnej listy...

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. parówek w szlafroczkach jeszcze nie robiłam, bo zawsze zapominam o cieście francuskim ;)

      Usuń
  20. Moje ferie też właśnie się skończyły :( I też mam już dość!
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  21. No ja też po feriach i kurde..masakra..tyle tego wszystkiego jest..jeszcze spotkania do bierzmowania
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Żebyś wiedziała- takie same były moje postanowienia :).

    OdpowiedzUsuń
  23. Też mam wielką niechęć ..

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi też skończyły się ferie :/ fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja miałam postanowienie by zacząć regularnie ćwiczyć jakoś idzie, ostatnio zaczęłam nawet a6w, dziś 10 dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  26. fajna notka:)
    http://malolatajulqa.blogspot.com/ zapraszam do mnie! nowe zdjęcia, notka, blog prowadzony z pasji i zamiłowania :) odwdzięczam się za każdy ślad obecności na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny post :)

    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. wakacje już niedługo :)))!

    OdpowiedzUsuń
  29. Też tak sb postanawiałam , a potem nic z tego ;)

    Miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  30. ja też mam już dość szkoły :(
    ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ja chce już wakacje ;p

    Zapraszam: http://szarokolorowa1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiękne zdjęcia! Podoba mi się hustawka :)
    Ja się zaczęłam zdrowo odzywiać :)
    by-margaret♥

    OdpowiedzUsuń
  33. świetny blog :) może tak wspolna obserwacja ?

    OdpowiedzUsuń
  34. ja takze mam dosc szkoly...

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja nie miałam noworocznych postanowień , chociaż moje jedno że będę się uczyć >.<

    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    http://alex-bloguje.blogspot.com/

    Obserwuj , komentuj , czytaj !!
    Zależy mi !!

    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  36. Bradzo ciekawy blog. Notatki pisane z sensem, a nie byle by coś było. Chętnie będę tu zaglądać. Mam nadzieję, że Ty do mnie też zajrzysz :) http://nelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Pamiętaj, że na postanowienia nigdy za późno:D

    OdpowiedzUsuń
  38. Moje ferie skończyły się już bardzo dawno, też nie chcę do szkoły. ;\
    Ładne zdjęcia. :))
    Pozdrawiam
    Maja ♥
    http://friend-ffriend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Szkolna rutyna niestety tak działa :(

    OdpowiedzUsuń
  40. śliczne zdjęcia
    http://wiecznieszczesliwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie przejmuj się ;) Ja również nie cierpię poniedziałków i tej szkoły :<
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Moje postanowienia również upadły, a szkoły mam po dziurki w nosie :c

    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczne zdjęcia<3

    karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczne zdjęcia, ja jak na razie spełniłam jedno postanowienie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Postanowień nie miałam, mam jedynie cele które realizuję :) Nie mam słomianego zapału, jeśli mi na czymś zależy po prostu to robię ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja nie miałam postanowień. Świetne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczne przepełnione pozytywną energią zdjęcia :)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  48. nigdy nie mam postanowiem noworocznych. moim zdaniem jak sie chce cos zrobic to sie to zrobi a jak nie to nie.

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja nic nie planowałam i ćwiczenia i uczenie się weszło mi w nawyk i jak zawalę to nie jestem aż tak przygnębiona, że sobie obiecuję i nie spełniam obietnic. :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Uśmiech to podstawa! c:
    Świetne zdjęcia!
    http://ciastkokarmelczekoladaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. A ja tak bardzo chcę do szkoły! ;D

    OdpowiedzUsuń
  52. też chcę już wakacje, w mojej szkole jest masa nauki:(
    best-frieend.blogspot.com ☽

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia