Jak dobrze zorganizować sobie dzień?

21 marca 2014

Hej :p
Czasami masz tyle do zrobienia, ale nie starcza ci na wszystko czasu. Musisz np. wyjść z psem, nauczyć się na sprawdzian, odrobić lekcje. Poza tym masz też swoje prywatne życie i fajnie byłoby spotkać się ze znajomymi, posiedzieć na Facebooku lub po prostu odpocząć. Często jednak nie starcza nam na to wszystko czasu.
W dzisiejszym poście pokażę Wam jak zorganizować sobie życie, żeby z wszystkim się wyrobić i o niczym nie zapomnieć.
1. Nie odkładaj niczego na ostatnią chwilę!
To chyba jedna z najważniejszych rad. "Nie odkładaj na jutro tego, co możesz zrobić dzisiaj." Wiem, że czasami jest ciężko, bo po co odrabiać lekcje w piątek jak możesz zrobić to w niedzielę wieczorem. Z doświadczenia jednak wiem, że jeśli nie zrobię czegoś od razu, później nie będzie mi się chciało.
Nie musisz być superbohateram żeby dobrze zorganizować sobie dzień :)
2. Kup kalendarz.
Zapisuj w nim ważne wydarzenia np. sprawdziany. Codziennie zaglądaj do niego, żeby niczego nie przegapić.
Porada: Jeśli nie chcesz kupować kalendarza możesz zrobić go własnoręcznie ze starego zeszytu.
2. Zaplanuj sobie dzień.
Spróbuj rozpisać swój dzień. Począwszy od pobudki, kończąc na śnie. Uwzględnij w takim planie czas na naukę i na odpoczynek.
Często jednak twoje dni nie wygląda tak samo, dlatego możesz robić codziennie oddzielny plan na każdy inny dzień :)
3. Używaj kolorowych karteczek i zapisuj na nich najważniejsze informacje.
Żeby o niczym nie zapomnieć zapisuję ważne rzeczy na kolorowych samoprzylepnych karteczkach. Umieszczam je w dobrze widocznych miejscach np. na drzwiczkach od szafki lub na biurku.
4. Zrób listę rzeczy do zrobienia.
Pomysł jest naprawdę prosty. Potrzebujesz: kartkę papieru, linijkę, ołówek, mazaki lub cienkopisy. Na początku odrysowujesz na kartce kwadraty wielkości karteczek samoprzylepnych. Przerywaną linią poprawiasz kontury. Resztę możesz ozdobić według własnego pomysłu :)
Porada: Podobnym sposobem możesz wykonać plan lekcji.
Mam nadzieję, że porady wam się spodobały i część z nich wykorzystacie ;)

85 komentarzy:

  1. Mi to i tak nic nie pomoże ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł. Kalendarz fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  3. kalendarz muszę kupić obowiązkowo bo ciągle zapominam kiedy mam wizytę u dentysty czy u dermatologa !:D świetny post :D

    OdpowiedzUsuń

  4. świetny blog!
    widać że wkładasz w niego dużo pracy :)
    będę zaglądać częściej :)
    http://simplecurls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Już robie wszystko z punktu 4 :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł. Ja ostatnio zrobiłam sobie taki plan i mam więcej czasu dla siebie :)
    Pozdrawiam.

    www.Klaudia12-klaudunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczek takich mam pełno,czasami mam problem z czasem..ale nieraz to sobie wszystko zaplanuje od początku do końca :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki kalendarz to raczej nie nowość dla więkości z nas... Ale ten plan do zrobienia bardzo mi sie podoba! można fajnie dopasować do kolorystyki pokoju i ładnie ozdobić :D
    Bardzo fajny pomysł na post.
    A swoją drogą gdzie kupiłaś ten kalędarz? Jest śliczny :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kalendarz kupiłam w Biedronce :)

      Usuń
  9. Ja stosuje punkt 3 i naklejam na ścianę przy biurku
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja uwielbiam te karteczki <3
    http://sylllandoll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie muszę sobie niczego rozpisywać żeby zaplanować sobie dobrze dzień (:

    OdpowiedzUsuń
  12. Oo ja już przy pierwszej zasadzie odpadam ;/ Ale post pomocny ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. niestety u mnie to nie przejdzie, cokolwiek bym sobie nie zaplanowała i tak zrobię wszystko na ostatnią chwilę ;)
    http://carmenlolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie niestety z planowaniem ciężko..

    OdpowiedzUsuń
  15. Notka skierowana do osób takich jak ja ^^ Ja zaczęłam używam kalendarza, który ratuje mnie przed zapomnieniem! Kolorowe karteczki tez staram sie wprowadzić, ale muszą się przestać mi gubić. hy hy

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeśli nie zrobi się czegoś od razu nie zrobi się tego nigdy :)
    U mnie kalendarz nie przeszedł, używałam ponad miesiąc, ale zapisywanie wszystkiego co mam zrobić raczej do mnie nie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super post :) Bardzo przydatny :)

    http://cappucinoworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Hmm ja mam takie dni że nie umiem sobie zorganizować czasu a są też takie w którym mam wszystko zaplanowane co do minuty :) bardzo fajny post

    U nas nowy post - zajrzysz i skomentujesz ?

    miki-and-nessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja również od jakiegoś czasu mam taki kalendarz. Coraz gorzej u mnie ze systematycznością. :)

    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam tego rodzaju posty :D Świetne porady :)

    http://my-cheerful-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja zawsze byłam słaba w sprawach organizacji ale postaram się to zmienić :) Przydatny post ^^
    Pozdrawiam serdecznie ^^

    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie porady stosuję ,ale to i tak u mnie nie udaje się ,bo nie lubię dokładnie działać według planu i sama go w trakcie zmieniam xd

    http://grapverutkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny post ! :) Bardzo mi się podoba,ładnie tutaj u Ciebie :)
    Zapraszam do mnie,już jest nowy post :
    http://juliette-life-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja jakiś czas temu nauczyłam się organizować sobie czas :3 Korzystam z karteczek ^-^

    moje-kolorowe-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. ten plan tekcji wygląda bardzo ciekawie! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny post, kilka dni temu chciałam zrobić plan jak zorganizować czas. :)
    Też używam karteczek samoprzylepnych i kalendarzyka. c:
    Pozdrawiam
    Maja ♥
    http://friend-ffriend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Na mnie nie ma mocnych:D
    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/03/beating-heart.html

    OdpowiedzUsuń
  28. fajny pomysł :) ja też często robię sobie taką listę rzeczy które mam zrobić ;)
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna notka! Ja też używam karteczek samoprzylepnych :) Mam ich całą masę! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawe rady, niektórych z nich sama się trzymam. :3

    Zapraszam na mojego bloga. Jeśli Ci się spodoba zapraszam do skomentowania i obserwacji. :)
    lilianka-blog.blogspot.com




    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna notka :)
    Ja też używam kalendarzyka do organizacji sobie czasu ^^

    dziennik-zuuzu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Zaobserwujesz mojego bloga? Będę bardzo wdzięczna! ....oczywiście dam follow back! :) MÓJ BLOG - OBSERWUJ :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Znakomita notka! Bardzo mi się przydało wszystko co tu napisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  34. fajne pomysły :)

    http://myboooringlifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny post i bardzo przydatne rady!

    OdpowiedzUsuń
  36. maybe we can follow each other? let me know! <3
    shootingdiamond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne rady! Ja jakoś mam wszystko zorganizowane, chociaż kilka razy jeszcze bardziej chciałam to sobie ułatwić i zapisywałam ważne rzeczy w kalendarzu, tyle, że tylko przez styczeń, bo potem mój zapał minął. :D
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  38. U mnie dzień to pełen spontan hahahhahh :3
    Zapraszam też do mnie u mnie na nowy post "Cała prawda o mnie" http://zulka-zuulka.blogspot.com/
    Zaczynam prowadzenie bloga od nowa więc mam nadzieję że teraz spodoba
    ci się jeszcze bardziej :) Życzę dalszych sukcesów w blogowaniu ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajnie to zrobiłaś, ten cały "Lesson Plan". Koniecznie go sobie zrobię- jest na prawdę genialny. Mam nadzieje że się nie obrazisz jak sobie takie coś wytrzasnę :D. Ja mam milion trzysta takich kalendarzy i powiem szczerze że nie był to jakiś super pomysł. Poprzednie dałam gdzieś do pudła, a ten co aktualnie używam jest zawsze na wierzchu- przy mnie :). Super rady! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  40. Rewelacyjnie wyszedł ten post :) Ja nie zapisuję każdej czynności, ale ten notesik bardzo pomaga.
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajny post :) obserwujemy ?

    http://raspbberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Dobre rady :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Może i pierwszego dnia pomogłoby mi to, ale potem już bym tego planu nie przestrzegała. :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Mi po tygodniu nic sie nie chciało pisać w kalendarzu, haha :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetne rady;) Ja jestem mistrzynią robienia wszystkiego na ostatnią chwilę, jak na razie się udaje...ale wiem że kiedyś nadejdzie dzień w którym mój system padnie. Chciałabym się oduczyć tego odkładania wszystkiego na ostatnią chwilę...ale nie potrafię, weszło mi w nawyk:D:D:D Od dłuższego czasu czytam Twojego bloga i bardzo mi się podoba. Oby tak dalej;) Z niecierpliwością czekam na kolejne posty:) Pozdrawiam♥

    OdpowiedzUsuń
  46. Ostatni pomysł podoba mi się najbardziej! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  47. no Ty to chyba jesteś mistrzynią w planowaniu :D super masz wszystko ułożone ;))

    OdpowiedzUsuń
  48. Ostatni pomysł jest super ! Na pewno skorzystam :3
    izz-izzy.blogspot.com
    Jeśli Ci się spodoba,zaobserwuj i skomentuj a na 100% się odwdzięczę :)
    Trzymaj się cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Bez kalendarza nie wytrzymałabym :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Super pomysły!
    Obserwuję i liczę na to samo, buziaki i miłego dnia ♥

    OdpowiedzUsuń
  51. masz śliczny plan lekcji <3

    Pozdrawiam serdecznie :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  52. Ostatni pomysł świetny, muszę sobie takie coś zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Naprawdę świetny post. Oczywiście w pełni się zgadzam, wszystko należy robić systematycznie, później nigdy nie ma czasu albo chęci. A kalendarz to idealnie rozwiązanie- ja osobiście nie planuję dnia tak szczegółowo, ale notuję to, co powinnam danego dnia zrobić ;)
    http://louciak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. ło ło ło bardzo fajny blog!
    bardzo podobny do mojego gustu, może wbijesz do mnie? coś na zachęte? jestem nastolatką o swoim życiu, celach, marzeniach... wesoła, wrażliwa z poczuciem humoru:)))))
    blog jest oczywiście odzwierciedleniem mojej osoby
    http://malolatajulqa.blogspot.com/--> wpadnij!
    co powiesz na wspólną obs? odezwij się u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  55. dobry pomysl,przyda mi sie..

    OdpowiedzUsuń
  56. świetny post ja mam właśnie trudności z robieniem wszystko od razu , zawsze wszystko zostawiam na ostatnią chwilę :/

    Zapraszam: http://szarokolorowa1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. przydatny post ! :)
    zmotywowałaś mnie do wstania z łóżka i zrobieniu lekcji , bo już cały dzień leże w łóżku ;)
    Pozdrawiam♥

    kammage12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Fajny post :) Design jest piękny i oczywiście Ty jesteś śliczna! *.* Blog na prawdę cudowny!

    Wpadnij! Jeżeli się spodoba zaobserwuj i zostaw komentarz z linkiem do bloga, a ja się jak najszybciej zrewanżuję :3

    http://mrs-margaretblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Takie karteczki są mega przydatne :)
    Bardzo fajnie wykonałaś tą listę zadań ^^

    OdpowiedzUsuń
  60. Musze sobie zapamietac te zasady bo u mnie z organizacja czasu to jest jakaś masakra...

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetny post, też stosuję ale czasami nie wychodzi.:P Ale chyba zacznę stosować robienie lekcji wcześniej! ;)
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Fajny blog i ciekawie piszesz :)
    Może wspólna obbserwaacja ?
    Jeśli tak to napisz u mnie ♥
    ola-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Ja robię już wszystkie te rzeczy, które wymieniłaś :)

    http://striking-rose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Mam bardzo podobny kalendarz :)
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. ALe mas zpiękne pismo pożycz czasem
    Zapraszam:
    http://fashion-this-is-it.blogspot.com
    Może was coś zainteresuję?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe, właśnie nie mam pięknego pisma xd

      Usuń
  66. Świetny blog i posty! Widać że wkładasz tu dużo pracy:))
    Zamieszczasz świetne zdjęcia, co bardzo lubię.
    ZAPRASZAM DO MNIE, jeżeli Ci się spodoba miło by było gdybyś zaobserwowała:))
    Zapraszam także do komentowania nowego posta :))
    http://tarita-taritaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. uhh ostatnio miałam tak zorganizowanych kilka dni, że latałam i nie starczyło czasu na podstawowe rzeczy! szybko w biegu wszystko ;) ale to tylko kilka dni na szczęście. Dobre rozplanowanie czasu to podstawa, świetny post! :)

    OdpowiedzUsuń
  68. super post :) bardzo przyjemnie się czytało.

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń
  69. Mi brakuje zorganizowania ;) ciekawy post. ;)

    OdpowiedzUsuń
  70. Ja ostatnio jestem bardziej zorganizowana i nie odkładam niczego na później, a efekty już widać :). Mam dokładnie taki sam kalendarz, ale z niego nie korzystam.

    Zajrzysz? agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Całkiem niezłe pomysły muszę przyznać, chociaż moim zdaniem każdy chyba je zna... To taka rzecz bez której nie obylibyśmy się na codzień.

    www.rosee-hirst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Ja jestem mega niezorganizowana! ;)

    OdpowiedzUsuń
  73. Ja staram sobie zorganizować czas jak najlepiej umiem :) Pomaga mi w tym właśnie taki kalendarzyk i karteczki samoprzylepne. Czasami mi to oczywiście nie wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
  74. hej mogę prosić o kliknięcie w '' linki '' w tym moim poście? http://simplecurls.blogspot.com/2014/03/sheinside.html
    jeśli klikniesz napisz co chcesz w zamian a obiecuję że się odwdzięczę!

    OdpowiedzUsuń
  75. Świetny post ♥
    zapraszam do nas http://roksana-and-nicola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. Super pomysł i super post. Pozdrawiam


    www.kaminskadorota.pl

    OdpowiedzUsuń
  77. Super blog😉! Polecam

    OdpowiedzUsuń
  78. Świetne Pomysły ;)
    Na pewno pomagają :)
    I też próbowałam z kalendarzykiem itd ;)
    Ale na mnie to nie działa :)
    Ja do wszystkiego muszę mieć mocna motywację :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie :)
    http://deviare-e.blogspot.com/
    Dopiero zaczynam i chętnie wymienię się obserwacjami :)
    Pozdrawiam Cieplutko :*
    Kasia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia