Spring is coming ✿

1 marca 2014

Siemanko
Na myśl o tym, że ferie się niedługo skończą chce mi się płakać. Fajnie siedziało się przez te 2 tygodnie. Nicnierobienie i lenistwo ♥ uwielbiam to. A raczej uwielbiałam, bo wszystko się kończy. 
W poniedziałek trzeba iść do szkoły. Zaczną się wszystkie sprawdziany, kartkówki. Nie mam pojęcia jak sobie z tym poradzę, ale bądźmy dobrej myśli.
Poza tym dzisiaj mam wam do pokazania stylizację. Jest ona trochę bardziej wiosenna, co z tego, że mamy jeszcze zimę. Pogoda na to nie wskazuje ;) Świeci słońce, śniegu brak.
Ogólnie to cieszę się z tego co widzimy za oknem, bo wiosna to naprawdę cudowna pora roku :p

A tak wgl. to dzisiaj na TVP1 o 21:20 lecą Igrzyska Śmierci *.* Niesamowicie się cieszę. Będzie ktoś oglądał? ;)
kurtka jeansowa - nn/ t-shirt - Diverse/ legginsy - Butik/ bransoletka - House 

62 komentarze:

  1. Też jak myślę o końcu ferii to mam ochotę rozbeczeć się jak małe dziecko xD Ślicznie ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hah, dobrze, że trafiłam na Twojego bloga, bo nawet nie wiedziałam, że dziś są Igrzyska śmierci, a chętnie obejrzę, zwłaszcza, że zabierałam się za nie już kilka razy, a ani razu nie obejrzałam do końca ;)
    Moje ferie skończyły się już dwa tygodnie temu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja jest śliczna ;) Ja dzisiaj z pewnością obejrzę Igrzyska, w końcu jest to mój ulubiony film! ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna ta stylizacja. My teraz mamy codziennie sprawdziany. Masakra jedna wielka. ;-;

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze mówiąc gdyby nie ty to nawet nie wiedziałabym że igrzyska lecą. :D
    Śliczna stylizacja. :3
    http://ciastkokarmelczekoladaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. E tam! Ile można siedzieć w domu, trzeba się zebrać i przetrwać te kilka miesięcy, szybciutko miną!:)
    Pozdrawiam, xoxo!

    cheryose.blogspot.com! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam że IŚ będą dzisiaj leciały :3

    OdpowiedzUsuń
  8. W poniedziałek do szkoły ;c

    Fajne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ale śliczna stylizacja ;d
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam + proszę kliknij w baner sheinside.<3

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia :)
    No szkoda, że koniec ferii :C
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne zdjęcia. Dobrze, że zajrzałam, bo chociaż wiem co mam dzisiaj oglądać, a jutro Sherlock na TVP 2, co z tego że widziałam wszystkie 3 serie sto razy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też byłam załamana, gdy ferie mi się skończyły, ale teraz już wróciłam do normalności. Początek jest najtrudniejszy.
    Jaka fajna dżinsowa kurtka. Ja bardzo ubolewam, bo żadnej nie mam, ale chyba w tym roku jakąś sobie sprawię, bo nie wyobrażam sobie bez niej wiosny. Idealnie pasuje do tej pory roku.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka ładna pogoda u Ciebie =)
    Ja dziś planuję (znowu) obejrzeć Igrzyska <3
    ☆ Borenium - Zapraszam ☆

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety ferie strasznie szybko sie skończyły :<

    OdpowiedzUsuń
  15. Wolne szybko się kończy trzeba przetrwać do wakacji ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna stylizacja :D
    Obserwuje i pozdrawiam Madda
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Pocieszę Cię ja ferie skończyłam 2 tygodnie temu;p Śliczne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna stylizacja, u mnie też jest ładna pogoda :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O tak. pogoda jest świetna!
    Oglądać chyba będę, ale jeszcze zobaczę na inne 'propozycje'

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja nie przepadam za siedzeniem i leniuchowaniem, jednak lubię gdy coś się dzieje :D Na pewno dasz radę, w końcu każdy przez to przechodzi, wystarczy dobrze zorganizować czas i sukces gwarantowany, trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładne zdjęcia. :)
    http://ola-ollaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Dasz radę kochana ! :* świetna kurtka! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Mnie ferie skończyły się dwa tygodnie temu ;// też myślałam, że mi się nie uda powrócić do codziennego rytmu, ale udało się :)) chyba obejrzę :3 śliczna stylizacja

    http://malina-miniatures.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny outfit :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie: http://my-cheerful-world.blogspot.com/ - nowy post

    OdpowiedzUsuń
  25. znam ten bol konca ferii :<

    OdpowiedzUsuń
  26. o jezu a mi sie ferie skończyły 2 tygodnie temu :(( zapraszam do siebie:*

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajne zdjecia i świetny T-shirt!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/03/let-go-for-tonight.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Mi ferie niestety też się kończą :(

    dziennik-zuuzu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Moje ferie dawno się skończyły.Świetne zdjęcia;3

    OdpowiedzUsuń
  30. Ładne zdjęcia :) Świetna koszulka :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Super i naturalnie wyglądasz :)
    Nie martw się , będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ja wogole nie mialem ferii

    OdpowiedzUsuń
  33. świetnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. dziękuję za komentarz ;) nie martw się, przyzwyczaisz się do szkoły

    OdpowiedzUsuń
  35. No ja też nie wyobrażam sobie iść już jutro do szkoły.Ślicznie wyglądasz ;]
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  36. Zazdroszczę ci tych ferii :< Fajny outfit.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. I really love this post and your blogstyle!
    would you like to follow each other, dear? I'd like to keep in touch!
    Let me know with a comment on my blog, I promise that I'll follow you back!

    J'aime les feuilles rouges

    xoxo Marta

    OdpowiedzUsuń
  38. Jeszcze masz ferie , ach zazdro ;c mi się juz tak dawno danwo temu skończyly ;c piękne zdjęcią i stylizacja :)
    http://jusssstine.blogspot.com/ zapraszam na bloga jeśli ci się spodobał skomentuj, zaobserwuj , z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  39. świetny blog. co powiesz na wspólną obserwację? :)

    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczne zdjęcia Obs=obs Ja już :D

    http://wercia-blogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Jejku! Te ferie mnie tak rozleniwiły, że dzisiaj nie mogłam wstać do szkoły! ;)
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  42. Pogoda jest naprawdę świetna :)
    Super fotki :**

    OdpowiedzUsuń
  43. Wczoraj oglądałam 2 część "Igrzysk śmierci" :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetne zdjęcia ;) Również oglądałam igrzyska, uwielbiam je :*
    cherry-basia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. jesteś dzielna dziewczyna to sobie poradzisz! :) super wiosenny set :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajna koszula, to prawda, że pogoda zaczyna się wspaniała. :)
    Powodzenia w szkolę, ja już dawno ferie skończyłam. ;\
    Pozdrawiam
    Maja ♥
    http://friend-ffriend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. super wyglądasz ;))
    bardzo mi sie podoba :)

    Pozdrawiam serdecznie
    Anru :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Igrzyska Śmierci ♥ Śliczna stylizacja, a pogoda jest coraz lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  49. ja czekam na taką prawdziwą wiosnę :)
    śliczna koszula i zdjęcia <3
    poklikasz u mnie w banery Sheinside?
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. bardzo lubię jeansowe kurteczki, Twoja ma idealny kolor!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  51. cześć :) jestem na twoim blogu po raz pierwszy i jestem zachwycona widać że twoje posty są przemyślane. życzę ci dalszych sukcesów w blogowaniu i zapraszam do mnie :) w wolnych chwilach, będę tu częściej wpadać.

    http://itsgabii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia