Let's play chess

30 kwietnia 2014

Cześć :)
Po 3 dniach w szkole znowu mamy wolne! Znowu się cieszę. 
Z początku myślałam, że w te dni po świętach nadrobię zaległości na blogu. Nagram filmiki na zapas, porobię więcej zdjęć, będę dodawała częściej posty. Niestety, nie udało się i ostatnią notkę dodałam tydzień temu, a filmiku jak nie było tak nie ma. 
Dzisiejszy dzień minął mi spokojnie. Po powrocie ze szkoły rozłożyłam na podwórku koc i poszłam się "opalać". Trudno nazwać to opalaniem, bo praktycznie cały czas leżałam w cieniu, ale może pomińmy ten fakt ;)
Później dołączył do mnie mój młodszy brat. Chcieliśmy pograć w jakąś grę planszową. Miałam nadzieję, że wybierze coś łatwego. Niestety, myliłam się i mój 9letni brat przyniósł szachy (?!) Udzielił mi lekcji na temat podstawowych zasad i zaczęliśmy grać. Jedyna rzecz, która mnie dziwiła, to gdzie on się tego nauczył.

Od początku nie szło mi najlepiej, ale miałam cichą nadzieję, że wygram. Znowu się myliłam bo mój brat pokonał mnie 3 razy. Dziwne uczucie przegrać z 9 latkiem :)
A wy umiecie grać w szachy? 

73 komentarze:

  1. Ja jak byłam młodsza umiałam,ale już nie umiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. umiem grac , kiedys nawet na zawody chodzilam <3 smak na lody czekoladowe <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. HAHAHA ja nie umiem grać w szachy mimo, że mój dziadziu jest szachistą i odkąd pamiętam chciał mnie nauczyć. Mnie jakoś do tego nie ciągnie.

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie umiem grać w szachy i jakoś mnie nie ciągnie do tego aby się nauczyć.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja prawie w ogóle nie gram w szachy więc nie umiem. ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie koledzy w szkolnej świetlicy nauczyli, nie umiem super świetnie, ale wygrałam z nimi parę razy. ;)

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna sprawa, jak byłam mała to godzinami grałam z dziadziem w szachy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja średnio umiem grać i bracia właśnie mnie zawsze ogrywają :D Pasuja do ciebie te okulary :D

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja umiem grac w szachy :) Czekam na filmik.
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie grałam w szachy, nie jestem pewna czy bym zapamiętała wszystkie zasady hahaha :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja niestety nie umiem grać w szachy :<
    Udanej majówki życzę :3
    http://lets-her-go.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Też gram z bratem i również mnie odgrywa, ale jest starszy :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. nie umiem grac w szachy


    ps. a u mnie? new in - czyli to co lubimy , nowości w szafie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja niestety nie umiem grać w szachy :C

    OdpowiedzUsuń
  15. nigdy nie ogarniam szachów, nie umiem w nie grać.

    OdpowiedzUsuń
  16. nie umiem grać w szachy ..
    Zapraszam do mnie. Jeżeli Ci się spodoba to zapraszam do komentowania i obserwowania <3:)
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. kieydś lubilam grę w szachy ;d:)

    OdpowiedzUsuń
  18. 9latek grający w szachy o.o podziwiam brata! Ja się co prawda uczyłam w kiedyś grac, ale to nie na moją głowę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Niestety nie umiem grać, pięknie wyglądasz w tym okularach :)

    MÓJ BLOG--->klik!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeszcze nigdy nie grałam w szachy.

    OdpowiedzUsuń
  21. ja nie umiem grać ale bardzo chciałabym się nauczyć;)ale Cię brat zaskoczył ^^

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja nie gram w szachy :3 Ale mogłabym spróbować. Tylko musiałabym sie nauczyć ://

    http://malina-miniatures.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeju chciałabym umieć grać w szachy <3
    http://lovett-lov.blogspot.com/
    Pozdrawiam ♥
    Zapraszam także do siebie , mam nadzieję , że zostawisz po sobie miłą pamiątkę w postaci komentarza bądź obserwacji , jeśli spodoba ci się mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja nie umiem grać w szachy :D fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mój chłopak męczy mnie o grę w szachy. ja wolę Scrabble, Monopoly albo Eurobusiness ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja gram w szachy na swoich zasadach :D fajne okulary :)

    zapraszam do mnie :
    http://findatime.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Hahah też się "opalałam" ale mi nic z tego nie wyszło :d
    Obserwujemy? Jak tak pisz u mnie :*
    kikablog2000.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie potrafię grać w szachy, i na razie nie planuję. Jakoś nigdy mnie to nie interesowało :)
    http://karina-kaarina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. piękne zdjęcia:)
    ja też myślałam, że w czasie wolnym nadrobię zaległości, ale jednak nie udało się niestety :/

    http://neverlosehopeeeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak byłam mała to często grałam w szachy :D
    http://sylllandoll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja nie potrafię grać w szachy ;) Śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak ja dawno nie grałam w szachy ło jeju!
    Zdjęcia bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  33. W moim mieście ś abardzo fajne zakątki an tą grę
    Zapraszam:
    http://fashion-this-is-it.blogspot.com
    Może was coś zainteresuję?

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. kiedyś umiałam, ale przestałam i teraz już nie potrafię ; P

    OdpowiedzUsuń
  36. super :)
    zapraszam do mnie, spodenki na sprzedaż!

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja tam nie lubię się opalać :D

    OdpowiedzUsuń
  38. ja nie potrafię grać w szachy ;o

    obserwujemy?
    http://ewamaliszewskaoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. świetny blog i post :)
    obserwacja za obserwacje?
    jeśli tak to zacznij i daj znać ;)
    n0-p3rspeciv3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. cały post przeglądałam z wielkim zainteresowaniem ^^


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Kurcze to musisz mieć strasznie mądrego brata :O Kiedy miałam 7 lat tata mnie próbował nauczyć grać w szachy, ale kompletnie nic nie rozumiałam :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie umiem grać :,
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. ja kiedyś grałam w szachy :)

    http://turnbacktimeee.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja uwielbiam w nie grać, ale niestety mam mało chętnych przeciwników :)

    OdpowiedzUsuń
  45. niestety, jeszcze się nie nauczyłam :< pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Umiem grać w szachy i lubię, są według mnie ciekawsze niż warcaby :)

    Pozdrawiam!
    Ohmfh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja za bardzo nie umiem grać w szachy :/ Śliczne zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja umiem grać tylko w warcaby ;p

    OdpowiedzUsuń
  49. Umiem grać tylko w warcaby. Kiedyś chciałam się nauczyć grać w szachy, ale to nie dla mnie.
    Całuję, Ola.
    toweer-power.blogspot.com <---- Serdecznie zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja umiem grać jedynie w warcaby, a szachy coś mi nie idą... :D

    biirdy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Kiedyś grałam w szachy z tatą, ale nigdy nie szło mi za dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  52. ładnie wyglądasz :D
    Nie umiem w to grać :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja nie potrafię grać w szachy. U mnie strasznie leje^^
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  54. jak ja dawno w to nie grałam ;O
    www.allex096.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo fajny post, lubie czytać takie posty :3
    Wpadłam na ten blog przez przypadek i się zakochałam jest taki inspirujący <3
    śliczny design bloga (zazdroszczę)
    Czekam na kolejny pościk.

    zapraszam do mnie aloohaparadise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja umiem i bardzo lubię grać w szachy ;)

    dziennik-zuuzu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. chętnie bym tak poleżała na kocyku :)

    ____________________
    http://pokochaj-zycie.blogspot.com
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Kiedyś bardzo lubiłam grać w szachy. :D

    Zapraszam na mojego bloga. Jeśli Ci się spodoba zapraszam też do skomentowania i obserwacji. :)
    lilianka-blog.blogspot.com



    OdpowiedzUsuń
  59. uczyła mnie kiedyś siostra ale jakoś nie bardzo m ito weszło, niestety przegrywam za każdym razem haha :( zapraszam:* obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja nie umiem grać w szachy. Jedynie na komputerze czy coś ;3 Śliczna ; *
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  61. te lody są pyszne :)
    www.merydam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. kiedyś to umiałam grać w szachy na poważnie, ale się zapomniało, Madzia Madzia i te nasze rozmowy na asku <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. ja nie umiem grać xd

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. bardzo ładne okulary;)
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com ;))

    OdpowiedzUsuń
  65. nigdy nie umiałam w to grac haha :( świetne okularki! <3

    OdpowiedzUsuń
  66. jak byłam mała to zawsze grałam w szachy z dziadkiem i bratem, ale teraz nie wiem czy bym umiała, bo troche się zapomniało po tylu latach :D

    OdpowiedzUsuń
  67. Tak samo mam 9 letniego brata, ja nawet nigdy nie grałam w szachy ;)

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia