Nice weather makes me happy ☼

23 kwietnia 2014

Hej 
Na dworze jest tak ciepło, że aż szkoda siedzieć w domu ♥ Najchętniej leżałabym cały dzień na słońcu i słuchała muzyki. Chyba tak zrobię, bo bezustanne siedzenie przed laptopem nie jest dla mnie ;) 
Dodatkowo kiedy widzę taką pogodę za oknem przypominają mi się wakacje! Nie mogę już się doczekać końca szkoły. Niestety, trzeba się jeszcze trochę pomęczyć.
Z drugiej strony nie chcę być już w 3 klasie. Na samą myśl, że będę musiała rozstać się z moją kochaną klasą, chce mi się płakać. Poza tym 3 klasa to egzaminy. A właśnie! 3klasiści mam nadzieję, że dzisiaj świetnie sobie poradziliście, a jutro i pojutrze będzie jeszcze lepiej :)




Na sam koniec chciałabym podziękować Zuzi z bloga www.fotografiamatyldy.blogspot.com za przepiękną świąteczną kartkę. Chciałam się odwdzięczyć i wysłać tobie pocztówkę, ale doszłam do wniosku, że na pewno nie dojdzie ona przed świętami :( Dlatego chciałabym zaprosić wszystkich, którzy to czytają bloga Zuzi. Dziewczyna robi naprawdę przepiękne zdjęcia i warto poświęcić chwilę, żeby im się przyjrzeć :)

61 komentarzy:

  1. Prześliczne zdjęcia :D
    Na bloga Zuzi na pewno wejdę :D
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Polski i historia średnie.
    Zapraszam : http://stronulena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog, podoba mi się tutaj ;-)
    Co powiesz na wzajemną obserwację?
    Daj znać u mnie w komentarzu (jeśli się zgadzasz, to zacznij)
    pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Łał, dzięki, że o mnie wspomniałaś! Jestem zaskoczona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety u mnie właśnie jest burza. :/ Bardzo ładna spódniczka, zresztą cały strój wygląda ślicznie. :)
    http://werr-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna ta spódniczka !:D masz takie chudziutki nóżki *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem cały czas poza domem! Może wreszcie się trochę opalę bo wyglądam jak wampir, po za tym stęskniłam się za piegami. ^^ Bardzo ładne zdjęcia;

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz ;*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia :) U mnie również pogoda jest wspaniała.

    milky0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzecie i ostatnie zdjęcie- piękne!

    OdpowiedzUsuń
  11. jeśli to spódniczka to jest śliczna ♥ ogólnie całość ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny sweterek i cudowne zdjęcia :)

    http://my-cheerful-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia i stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale masz śliczny sweterek:))
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. wreszcie nadszedł czas na piekna pogode, sliczne zdjecia i caly outfit <3

    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ślicznie wyglądasz :)
    zapraszam do mnie : www.rumeur-rose.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny outfit:) fajna pocztówka :P

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Cześć jestem na twoim blogu po raz pierwszy i jestem pod wielkim szokiem jak dobrze go prowadzisz zauroczyłaś mnie. Chętnie tu jeszcze raz zajrzę czekam na nowy post.
    A tym czasem zapraszam do siebie po inspiracje :) Zapraszam cie również do kliknięcia w link do ostatniego postu ze sklepu Sheinside dla ciebie to sekunda, a ja postaram się twój blog pokazać w następnym poście.
    mojmozg13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie egzaminy poszły mi nawet dobrze ^^
    Jak sprawdziłam swoje wyniki, to najsłabszy wynik mam z fizyki, bo 62% ;/
    Świetnie wyglądasz! *.*

    dziennik-zuuzu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładne zdjęcia i fajny look :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam nadzieję, że egzaminy poszły Ci dobrze!
    Obs za obs? Odpisz u mnie!
    http://mari-maari-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie pisałam w tym roku egzaminów :))

      Usuń
  22. Pięknie wyglądasz!


    zapraszam do mnie, jeśli ci się spodoba, to możesz skomentować lub zaobserwować:-) Będzie mi bardzo miło :-)

    http://kinlala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Opuszczając gimnazjum trudno było mi się rozstać z klasą. :(
    Ładne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. fajne zdjecia :)
    ja tez musze sie rozstac z moja klasa i szkola :(

    OdpowiedzUsuń
  25. świetna spódniczka, pięknie wyglądasz ♥

    jeśli masz ochotę, zapraszam do siebie : http://your-imaginatio-n.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie do południa jest gorąco, a potem leje deszcz i jest burza :D Śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  27. świetna, wiosenna stylizacja i śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne zdjęcia. :)

    kiciuuus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Pogoda jest świetna ♥ Śliczne zdjęcia i stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  30. zanim się obejrzysz, będziesz już w trzeciej klasie i sobie będziesz życzyć powodzenia. :DD oby wam się trafiły takie łatwe testy jak nam ;) poza przyrodniczymi oczywiście, bo to masakra...;d

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetnie wygladasz:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/04/liar-liar.html

    OdpowiedzUsuń
  32. ładna stylizacja i zdjęcia♥

    OdpowiedzUsuń
  33. Z ludźmi ze szkoły zawsze można się spotkać. A koniec gimnazjum otwiera tylko nowy rozdział w życiu, więc to nie jest takie straszne :) Świetne zdjecia.

    http://charlotteea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Szkoda, że ta piękna pogoda się skończyła :(

    OdpowiedzUsuń
  35. Niestety nie mam tyle czasu aby pozwolić sobie na taki odpoczynek, ale korzystaj póki możesz, zazdroszczę. :) Rozstanie z klasą nie było takie złe, a jeśli masz możliwość ich widywać, to tym bardziej jakoś straszne to nie będzie. :) Spódniczka bardzo mi się podoba, urocza! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. mi też taka pogoda przypomina wakacje.. Wczoraj co prawda lało, ale dziś nie jest tak źle :))


    Zapraszam do obserwacji ♥
    http://madeline-photo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam ten sam problem, pragnę żeby były już wakacje, ale z drugiej strony boję się iść do 3 klasy.
    Na pewno będzie dobrze. Trzeba myśleć pozytywnie.
    O tak na zewnątrz panuje cudowna pogoda oby więcej takich dni :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja strasznie się cieszę,że wreszcie mamy tą piękną pogodę,ale przez to coraz trudniej jest mi się skupić na nauce :D
    Śliczne zdjęcia :3

    milenaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. A ja własnie chcę do 3 klasy i chcę skończyć gimnazjum ;D

    Mój blog <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  40. śliczna spódniczka <3

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. ja bym właśnie chciała do 3 klasy nie lubię swojej klasy i chciałabym już iść dalej.. ;)
    ładna spódniczka is sweterek;)

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. ładna spódniczka ;)
    http://sylllandoll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękna spódniczka c:
    Wgl. bardzo oryginalna nazwa bloga , naprawdę :D
    http://lovett-lov.blogspot.com/ ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do nowej notki u mnie ♥
    Mam miłą nadzieję , że zostawisz po sobie ślad u mnie w postaci obserwacji bądź zwykłego komentarza ♥
    ( oczywiście nie zmuszam c: )

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Kochałabym chodzenie w słońcu ze słuchawkami, gdyby nie to, że nienawidze być opalona i nie wychodzę bez największego filtru, o nie

    hurt-others.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja wlasnie bylam ta "szczesciara" i pisalam egzaminy :/ :)
    Bardzo ladne zdjecia, masz sliczne dlugie nogi *.*
    Urocza pocztowka ;)

    Moglabym liczyc na kliki w najnowszym poscie? To dla mnie bardzo wazne, odwdziecze sie :*

    zapraszam: gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Fajne ciuchy :)
    Mam prośbę czy możesz mi poklikać w linki tutaj? http://daquerre.blogspot.com/2014/04/co-ubrac-na-komunie-lub-weseledoradzam.html Będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo ładne ciuchy,ślicznie wyglądasz. Ledwo się obejrzysz i będziesz w 3 klasie. :))

    Alex-bloguje.blogspot.com :))

    Zależy mi.

    OdpowiedzUsuń
  49. Uciekaj na dwór, szkoda tracić taką piękną wiosnę zalegając przed kompem :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia