What's in my bag?

18 kwietnia 2014

torebka-House

Hej
W tym poście pokażę wam zawartość mojej torebki. Nie noszę jej zbyt często, ale czasami jednak zdarzy się okazja. Zazwyczaj kiedy jadę na dodatkowy angielski lub na zakupy. Nadaje się do tego idealnie bo jest bardzo pojemna i nie muszę się martwić, że coś się nie zmieści.
Poza tym zawsze mam w niej bałagan, a mimo to potrafię bez problemu wszystko w niej znaleźć ;) Dziwne co nie?

1. Coś do jedzenia i picia. Nie lubię siedzieć głodna, więc zazwyczaj mam ze sobą coś do przegryzienia. Raz jest to batonik, kiedy indziej bułka, a jeszcze kiedy indziej... naleśniki (?!)
2. Długopis. Zawsze kiedy go nie mam jest potrzebny ;)
3. Kalendarz. Zapisuję w nim swoje pomysły, które przychodzą w najmniej oczekiwanym momencie.
4. Guma do żucia.
5. Chusteczki higieniczne.
6. Portfel.
7. Słuchawki.
8. Telefon (zazwyczaj noszę go w kieszeni od spodni)
9. Mgiełka do ciała o zapachu pomarańczy i imbiru.
10. Pomadka do ust.
11. Małe lusterko.
12. Gumki do włosów.
13. Wsuwki.
14. Szczotka do włosów.

A wy co macie w swojej torebce? :)

52 komentarze:

  1. Ja zazwyczaj ma podobne rzeczy :)
    http://sylllandoll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna torba, też noszę podobne rzeczy :)

    http://assykate100.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze się nie spotkałam z tym, żeby ktoś nosił naleśniki w torebce. :D

    http://totylkoinnaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w swojej torbie zawsze noszę kluczę do domu, portfel, telefon, słuchawki i coś do jedzenia ;)

    dziennik-zuuzu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna torebka :) noszę praktycznie wszystko co wymieniłaś lecz jeszcze do tego dochodzi tablet,perfum i klucze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja najczęściej mam:
    portfel
    telefon
    słuchawki
    chusteczki
    gumę
    no i zdarza się coś do jedzenia i picia. ;)

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam podobne rzeczy w swojej torebce :)

    http://my-cheerful-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie noszę za często torebki, bo nawet nie mam gdzie :D Ale kiedy ją zakładam to mam w niej słuchawki, telefon, notes, długopis, szczotkę, chusteczki, lusterko i jeszcze kilka drobiazgów :))

    Pozdrawiam, życzę wesołych świąt! ♥
    biirdy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie to skromnie. Podstawowe rzeczy: portfel, notatnik, długopis, dokumenty itp. Nie wiadomo kiedy coś się przyda :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ogólnie nie lubię nosić torebek wszystko co potrzebuję noszę w kieszeni kurtki , albo spodni :D
    Świetny post.
    my-live-sandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. W sumie to mamy bardzo zbliżona zawartość torebki. c; Nigdy nie rozumiem sensu noszenia szczotki do włosów xd. Czy tylko ja potrafię dłońmi uporządkować to siańsko?

    OdpowiedzUsuń
  12. też mam podobne rzeczy w torebce
    śliczna torba
    http://tynka01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mamy podobny asortyment :D
    Wesołych Świąt Wielkanocnych ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz prawie wszystko to co ja ! haha :D
    Pozdrawiam♥!

    kammage12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazwyczaj mam to samo w mojej :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna torebka ;D
    Ja zawsze noszę portfel, klucze, telefon, chusteczki, baby lips, puder i lakier do włosów haha ;D
    Obserwuję, bo świetny blog. Miło by było jakbyś się odwdzięczyła :)
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post informacyjny odnośnie współprac ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zawartość mojej torebki wygląda podobnie z tym że bark w niej przyborów do włosów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chyba każda ma to samo hah :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz świetną torbę!
    A co do rzeczy to noszę chyba to samo ;)
    Udanych Świąt!

    takeiteasy-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Najważniejsze to, że mam portfel.:P Ładną masz tą torebkę.;)
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny post :) Również noszę podobną ilość rzeczy :)

    ~ zapraszam do mnie ~
    niktniewidzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ojeju ja mam zawsze balagan w torebce. Nosze mase smieci i rzeczy ktorych nie potrzebuje nie wiadomo czemu. :D

    bedzie mi bardzo milo jak odwiedzisz moj blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Moja torebka wygląda podobnie ;)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  24. torebka fajna :D Ja nie noszę torebek (choć mam ich dużo) . Jakoś nie przepadam, wolę mieć wszystko w kieszeni ;)

    www.truskawkowapatii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. ja w swojej noszę mini kosmetyczkę słowo mini jest na prawdę na iejscu bo jest wielkości przeciętnego telefonu (jak nie mniejsza) a w niej: miniaturka nici denstystycznej, z 2 listki gumy, mini kustereczki, czerwona szminka, miniaturka perfum, chusteczka, gumka do włosów i wsówka no i kobiecą rzecz ^^.
    Taka kosmetyczka mieści sie wsędzie i zawsze moze sie przydać.
    Fajnie przedstawiłaś to co masz w torebce, świetny kalendarzyj <3
    Wesołych świat i mogrego dungusa!
    Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja zawsze staram się 'pakować' do mojej torebki jak najmniej. Torebka prześliczna! :)
    Obserwuję | http://charlotteea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny post. Ja w swojej torebce mam praktycznie to samo co Ty ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. ja mam blyszczyk, portfel, telefon, grzebien krem do rak :)
    Poklikasz u mnie w linki? Proszę pomóż spełniać dalsze marzenia !
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. hmm.. w sumie nie noszę torebki często.. Można powiedzieć, że prawie nigdy. :)
    Ale jak już to chusteczki telefon portfel i chyba wszystko. ;p

    http://kiciuuus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczny wygląd fajny post czekam na kolejny
    http://tiffani426.blogspot.com/

    obejrzałabyś któryś z moich filmików (gram na keyboard'zie) mój najnowszy:
    https://www.youtube.com/watch?v=tQaVloa0nd8

    OdpowiedzUsuń
  31. w mojej torebce czasem znajduję rzeczy których bym się w życiu tam nie spodziewała :D

    OdpowiedzUsuń
  32. W swojej torebce mam podobne rzeczy :))
    WESOŁEGO ALLELUJA!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  33. Zawartość mojej torebki wygląda bardzo podobnie :3
    I śliczna torebka *-*

    milenaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. O świetna torba ! Mgiełki z Avonu uwielbiam <3
    Wesołych <3

    OdpowiedzUsuń
  35. ja bardzo rzadko noszę torebkę, częściej plecak lub pieniądze i telefon do kieszeni i wychodzę :D

    OdpowiedzUsuń
  36. sporo rzeczy, ja zazwyczaj noszę mniej :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. hmm u mnie jest to telefon, słuchawki, gumy do żucia, portfel i pomadka :D świetny post!:*

    OdpowiedzUsuń
  38. A mojej torebce, jest taki bałagan, że sama nie wiem co w niej jest naprawdę! :)
    http://aspluundh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Mam bardzo podobne rzeczy w swej torebce ;)
    izz-izzy.blogspot.com
    Jeśli spodoba ci się mój blog,zaobserwuj i skomentuj-a ja na 100% się odwdzięcze.
    Trzymaj się cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Rewelacyjnie wygląda ta torba! Mam podobną :) Ja praktycznie noszę mniej więcej to samo.
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetna torebka i ciekawa zawartosc ;d


    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. ja zazwyczaj ograniczam się do : portfela, telefonu, niezbędnych kosmetyków i szczotki z lusterkiem w wersji mini ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. hahahah, ja nigdy nie noszę kalendarza czy długopisa. Wolę małe torebki, w których noszę zaledwie portfel, chusteczki (obowiązkowo) oraz telefon♥

    Skom? http://caaarolyn.blogspot.com/

    ☺click on the banner Sheinside?

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja mam tyle torebek i w każdej coś jest i jest to z reguły bałagan ;p

    OdpowiedzUsuń
  45. ja mam małą torebkę z converse i zazwyczaj noszę tam portfel, telefon i liste zakupów :D

    niebieskie-mysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetny pomysł na post ;)
    Ja nie noszę ze sobą nigdzie torebki, na razie nie potrzebuję :P

    PROSZĘ, KLIKNIJ W BANNER SHEINSIDE I CHOIES NA MOIM BLOGU.
    DLA CIEBIE TO CHWILA, A DLA MNIE WIELE ZNACZY.
    martyna-k.blogspot.com <--- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  47. Ooo chusteczki z fineasza i ferba hahaha :)

    ______________________________
    http://littleworldnessy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Hey beauty love your new post =) Keep posting .
    Regards from Bosnia ♥
    http://obsessionwithfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia