Konkurs! ♥

9 maja 2014

Hej ♥
Tak jak obiecywałam, organizuję konkurs z okazji 300 obserwatorów na blogu :) Zasady są banalnie proste!
1. Zaobserwuj mojego bloga
2. Zasubskrybuj mój kanał na YouTube
3. W komentarzu napisz:
-pod jaką nazwą obserwujesz bloga
-pod jaką nazwą subskrybujesz mój kanał na yt
-swój email
Konkurs trwa tydzień. Od 9.05.14 do 16.05.14. Wygrywa 1 osoba, z którą skontaktuję się przez e-mail. Jeśli nie dostanę odpowiedzi przez 5 dni, wylosuję kolejną osobę.

Do wygrania:
1. Lakier do paznokci Miss Sporty
 2. Balsam do ust. Baby Lips, Mint Fresh.
 3. Maska nawilżająca, Ziaja
Życzę wszystkim powodzenia!

52 komentarze:

  1. Jakie świetne nagrody ;) Spróbuję swojego szczęścia :D

    Obserwuję Twojego bloga jako: Asia S
    Subskrybuje Twój kanał na YT jako: Asia S
    E-mail: asia0220@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  2. - pod tą którą piszę komentarz czyli Dosiekk
    - Dorota Buniek
    niallerowaaaa@gmail.com :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Z przyjemnością wezmę udział :D
    Obserwuję bloga i subskrybuję jako Paulina A
    Email: paullaa122@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bloga obserwuję pod nazwą : Duduś
    Kanał na Yt : Duduś Sandii
    sanndra29@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Bloga obserwuję pod nazwą: TakaTam Greta
    Kanał na YT: TakaTam Greta
    mycheerfulworld@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Bloga obserwuję jako: Klara Mojsak
    Kanał na subskrybuję jako: Klara Mojsak
    Email: klaramojsak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. -pod jaką nazwą obserwujesz bloga: Kajka
    -pod jaką nazwą subskrybujesz mój kanał na yt: MrTymtyrymty
    -swój email: kajkams@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. obserwuję jako Dorey .
    Kanał na yt - to napisałam w dyskusji na Twoim kanale :*
    a email - sasanka_sasaanka1.blogspot.com@onet.pl
    chciałabym mieć BBY lips , a maseczka mogłaby mi pomóc z cerą , jeju *-*
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Superowo :)
    Obserwuję jako Matylda.
    Na youtube jako Zuzanna Z
    mój e-mail to matylda93@hotmail.com

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. oczywiście próbuję ^^

    -Mary Yaslana
    -Mary Yaslana
    -cookies13@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się ;)
    Obserwuję jako Dominika
    na youtube jako Domi nika

    OdpowiedzUsuń
  12. ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
    Kolejny świetny post :) Śliczny wygląd bloga zazdroszczę *.*
    Dodaję do zakładek, bo na pewno będę wpadać i sprawdzać, czy są nowe posty!
    A może masz ochotę na wspólną obserwację?
    Zapraszam <3

    http://kate-and-her-world.blogspot.com/

    ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

    OdpowiedzUsuń
  13. Na blogu obserwuję jako : Patrycja Z
    Na YT obserwuję jako : Patrycja Z
    e-mail - patrycjazalewska@op.pl
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Blog: Pauli798
    Youtube: Paulina Pintal
    E-mail: pauli798@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. powodzenia wszystkim :> lakier ladny :>
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny blog! :)
    zapraszam do mnie --> mybluuuesky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję jako: Paulina Majak
    Subskrybuję jako: Paulina Majak.
    e-mail: paulina.majak17@gmail.com.
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako: anaa Blogg
    Subskrybuję jako: anaa Blogg
    email: anaa.99xyz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Powodzenia wszystkim!

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. bloga obserwuję jako: endrie e
    subskrybuję na yt jako: endrie e
    email: endrie14@wp.pl

    ;3 POZDRAWIAM I POWODZENIA WSZYSTKIM :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Biorę udział.....obserwuje i oglądam od samego początku ;) przecież wiesz dobrze ;) ale napisze i tu ;)

    obserwuje : kasia-catharine
    na you tubie : czekoladowa gwiazdka
    email : catharine613@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawe nagrody :) Powodzenia wszystkim ! :*

    http://close-to-each-other.blogspot.com/ - Zapraszamy :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie będę zajmował miejsca, bo i tak nie skorzystam z tych rzeczy a któraś z dziewczyn będzie zadowolona z wygranej:) Powodzenia!

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/05/fancy.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Sama nie z korzystam, ale życzę wszystkim powodzenia :)
    cherry-basia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny post :)
    zapraszam do mnie -->mybluuuesky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja nie biorę udziału, ale życzę innym powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. na blogu: HolaFelipe
    yt: Oli wkowe
    oliwkaaa.2404@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Powodzenia życzę wszystkim, bo nagrody widzę kuszące.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuję jako pomarancza25
    subskrybuję jako; Marysia Bernolak
    e-mail pomarancza25@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Aktualnie nie mogę wziąć udziału, ale innym uczestnikom życzę powodzenia!
    Ciekawe nagrody!

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczny kolor lakieru ;3
    Powodzenia <3
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  32. ja mam już taką pomadkę ehe :))
    Super zdjęcia i jeśli zaobserwujesz naszego bloga to na 100% się odwdzięczymy :)

    U nas jest nowy post - może wpadniesz i skomentujesz ?

    miki-and-nessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Życzę wszystkim powodzenia! ♥
    http://aminely.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. obserwuje jako madda
    na jt jako madaa010101
    magda-13@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. powodzenia wszystkim!

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. życzę wszystkim powodzenia i ogl bardzo fajny post, będę wpadała na twojego bloga częściej!
    Zapraszam do mnie, każde zaobserwowanie i komentarz są odwzajemnione:)
    http://bynathali3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajny post, lubie czytać takie wpisy :3
    z ciekawośći przejrzałam nawet kilka poprzednich postów i też są świetne <3
    śliczny design bloga (zazdroszczę)
    Czekam na nowa notke xd

    zapraszam do mnie aloohaparadise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Na blogu obserwuję jako Agata (niedawno zaobserwowałam, więc łatwo możesz zobaczyć)
    Na yt jako: Agata C. (z całym nazwiskiem, ale tu nie podaję)
    Mail: agatajestem@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Obserwuję jako Milenqqa
    Subskrybuję jako Milena Z.
    Mail : mrs.payne025@gmail.com :)

    milenaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Obserwuje jako: Natalia Kalkowska
    Subskrybuje jako : Natalia Kalkowska
    E-mail: kalkosia.blog@vp.pl

    http://kalkosiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. fajne produkty ;)

    nowy wpis http://izey-izabella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Powodzenia! ;)
    shelf-of-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Miło się Ciebie czyta :3

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia