Mój Biegun, czyli ciężkie życie niepełnosprawnego

16 maja 2014

Siemanko ;)
Czy zastanawialiście się kiedykolwiek, jak to jest być... inwalidą? Mnie raczej to nie interesowało. Rzadko spotykałam osoby niepełnosprawne, więc nie zwracałam na to wszystko uwagi. Zmieniło to się kilka dni temu, kiedy zobaczyłam film "Mój Biegun". Jak pewnie większość z was wie, opowiada on o Jaśku Meli- najmłodszym i jedynym niepełnosprawnym który zdobył obydwa bieguny. 
Nigdy nie przypuszczałam, że życie niepełnosprawnego jest aż tak trudne! Sama nie wyobrażam sobie życia bez ręki lub nogi. Płakać mi się chcę, kiedy pomyślę jakie nieszczęście spotkało osoby, które straciły którąś z kończyn. Niestety nie można w żaden sposób tym osobom pomóc :(

Z drugiej strony uważam, że "kalectwo nie jest wyrokiem śmierci, to wielka próba charakteru"
spódniczka, bluzka- House/ kurtka- nn
Na sam koniec wyniki konkursu! Chciałabym podziękować wszystkim za udział i pogratulować Klarze z bloga www.jozeefinka.blogspot.com, która jest zwyciężczynią :)

57 komentarzy:

  1. Nie oglądałam jeszcze tego filmu.Polecam "Cyrk motyli",przy tym krótkim filmie na pewno się wzruszysz.Bardzo mi szkoda takich niepełnosprawnych ludzi.Fajna stylizacja;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też oglądałam ten film ale jak był już w kinach . No i go oglądałam w kinie oczywiście . Jest świetny :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam na tym filmiz całą klasą, świetny jest
    Zapraszam:
    http://fashion-this-is-it.blogspot.com
    JEŚLI KLIKNIESZ W BANER W NASTĘPNYM POŚCIE POJAWI SIĘ TWÓJ LINK DO BLOGA !

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie oglądałam tego filmu, ale na pewno obejrzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jakoś w lutym byłam na tym filmie z klasą w kinie. Bardzo mi się spodobał, daje dużo do myślenia. Ślicznie zdjęcia, mam taką samą spódniczkę jak ty, tylko, że w kolorze różowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi film moj biegun dal do myslenia :(
    Pozdrawiam
    Klaudiaanclauudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Też oglądałam mój biegun. Byłam an tym w kinie i po pierwszych 20 minutach się popłakałam.
    Wpadniesz od nas? Poklikasz w linki? To dla nas bardzo ważne.
    http://nutka-and-ludka.blogspot.com/2014/05/handpicklook.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak moja klasa szła na to do kina, to akurat byłam chora :c A sama jakoś się nigdy nie umiem zabrać do włączenia jakiegokolwiek filmu hahahahahha :)

    ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
    http://littleworldnessy.blogspot.com/2014/05/paczka-od-persunmall.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja niestety nie oglądałam mój biegun ale bardzo bym chciała
    Może wspólna obserwacja? Odp. u mnie ;*
    Mój blog - http://love-is-lovee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia i gratuluje zwycięzcy :)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie raz po obejrzanych filmach czy lektorach gdzie występowały osoby chore na coś zastanawiała się jakby wyglądało moje życie gdyby mnie to potkało. Tego nie życzę nawet największym wrogom.

    OdpowiedzUsuń
  12. jestem wrażliwą osobą i po takich filmach mam tygodnie rozmyśleń "a co jeśli...", dlatego też nie oglądam już takich filmów. Sama kiedyś myślałam, że jakbym uległa wypadkowi i miałabym wylądować na wózku, to chyba wolałabym już umrzeć. Bo to też w jakiś sposób jest się uzależnionym od innych ludzi, a ja cenię w sobie niezależność.
    http://bejbicamxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia! Filmu jeszcze nie oglądałam, ale mam zamiar w najbliższym czasie :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)  

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna spódniczka :***
    Obserwuj za obserwuj? gotuuska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda mi strasznie tych osób, które straciły nogę lub rękę.. tak samo bym tak nie mogła żyć.. ;((

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. super notka bede wpadala czesciej! moze i ty do mnie wpadniesz i zaobserwujesz? ja na pewno sie odwdziecze pozdrawiam :) http://lina-lina8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Na pewno kiedyś zamierzam obejrzeć ten film :)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/05/dont-let-me-go.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też nie wiem co bym zrobiła, gdybym nie miała jakiejś kończyny..
    Gratuluję wygranej :)

    Możesz poklikać w najnowszym poście?Z góry dziękuję :)
    ☼nikoletta-blog.blogspot.com☼

    OdpowiedzUsuń
  19. Takie filmy wiele pokazują i czasami człowiek ma inne podejście do tego wszystkiego.Mi jest bardzo żal takich ludzi,ale najbardziej cieszy mi się serce,kiedy oni się cieszą,radują i sobie radzą.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Równiez oglądałam ten film i wywarł na mnie ogromne wrażenie. Przede wszystkim uświadomił mi, że życie ludzi niepełnosprawnych nie jest wcale takie proste, jak się niektórym wydaje...

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie mogłabym być przykuta do łóżka.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie oglądałam tego filmu, ale koniecznie muszę to zrobić!

    OdpowiedzUsuń
  23. Moja siostra na tym była w kinie. Chyba wiem, co będę robiła dzisiaj wieczorem. :)

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo chciałam obejrzeć mój biegun, a twój post jeszcze bardziej zachęcił mnie do oglądnięcia tego filmu :)
    cherry-basia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten film jest właśnie jednym z tych po których mam ochotę usiąść i rozmyślać nad życiem :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nigdy nie oglądałam tego filmu i chyba nie oglądnę, bo bym płakała a później myślała bardzo długo..

    Zapraszam do mnie:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com (blog z outfitami)
    http://kosmetycznieinastolatkowoola.blogspot.com (blog kosmetyczny- dopiero zaczynam)

    OdpowiedzUsuń
  27. muszę w końcu obejrzeć ten film, bardzo lubię Maćka Musiała więc to jeszcze jeden argument na tak.
    Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie oglądałam tego filmu. Takim osobom należą się ogromne wyrazy szacunku ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie oglądałam jeszcze tego filmu. Możliwe, że obejrzę, bo ostatnio zastanawiałam się jaki jest fajny film, który nadawałby się na obejrzenie w nudny wieczór :D
    http://written-honey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. slicznie wygladasz, gratuluje wygranej! ten film na pewno jest swietny, kojarze go ale nie ogladalam jeszcze :c
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Znam ten film, ale nie oglądałam.

    OdpowiedzUsuń
  32. nie oglądałam tego filmu i może dlatego, że nie za bardzo lubię filmy o takiej tematyce ;/
    śliczne zdjęcia ! :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Filmu niestety jeszcze nie widziałam..
    Ale ludzie którzy są inwalidami są dla mnie jak "święci" którym trzeba po rpsotu pomagać..

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowna spódniczka, mi się marzy biała koronkowa sukieneczka ale niestety wyczerpałam już fundusze na ten miesiąc a dopiero 19... ach pieniążki się mnie nie trzymają :(
    Bardzo ładne zdjęcia i widzę, że Twój blog się coraz bardziej rozwija, gratuluję!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. ciekawy post <3 bardzo mi się podobają takie posty
    wygląd bloga świetny, pozdrawiam :*
    czekam na kolejną notkę

    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    zapraszam aloohaparadise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. spódniczka śliczna ♥ a filmu nie oglądałam ale bede go musiała oglądnać:)
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  37. oglądałam- cudowny film. :) A tak wogóle to jestem pod ogromnym wrażeniem czytając twojego bloga. Moim zdaniem twoje posty są takie przemyślane i dopracowane. Do tego ten śliczny wygląd bloga. Naprawde masz zadatki na prawdziwą blogerkę. Trzymam za ciebie kciuki kochana! :*



    Może masz ochote na obserwacje, oczywiście jeżeli Ci się spodoba mój blog. Napisz w komentarzu :*

    http://malinkaxpp.blogspot.com/2014/05/szacunek-za-szacunek.html

    OdpowiedzUsuń
  38. cóż... kalekim można być na wiele sposobów. sama mam niepełnosprawną siostrę. uważam jednak, że radzenie sobie z takim losem, jest właśnie - próbą charakteru. według mnie jest też kwestia podejścia ludzi wokół, rodziców, wychowania. sporo czynników wpływa na to czy osoba niepełnosprawna radzi sobie ze swoją niepełnosprawnością, czy też nie.

    OdpowiedzUsuń
  39. Oglądałam, świetny film ;)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Koniecznie muszę zobaczyć ten film, miałam już to dawno w planach :) !

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie widziałam tego filmu, jednak zawsze podziwiam ludzi niepełnosprawnych za to, że potrafią żyć normalnie, a nawet chcą zdziałać więcej niż my w pełni sprawni!

    OdpowiedzUsuń
  42. Jeśli masz czas, to mogłabyś poklikać w linki pod tymi ubraniami - http://polakate.blogspot.com/2014/05/handpicklook-kolaz.html#comment-form - w zamian mogę poklikać albo po komentować ; *

    OdpowiedzUsuń
  43. Rzadko kiedy spotykam na swojej drodze osoby niepełnosprawne, ale z całego serca im współczuję.
    Oglądałam ten film i jestem pod wrażeniem, że pomimo chwil zwątpienia nigdy się nie poddawał :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Niw widziałem tego filmu ale wiem ze ta historia wydarzyła sie na prawde

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie oglądałam tego filmu, muszę w końcu do niego przysiąść ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie widziałam tego filmu, ale słyszałam o nim wiele pozytywnych opinii :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Współczuję osobom niepełnosprawnym ale również podziwiam ich za silny charakter i wytrwałość :)
    Katrin
    http://endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Tak, takie historie jak te opisane w filmie daja do myślenia...

    OdpowiedzUsuń
  49. oglądałam ten film z moja klasą ...
    Cudownie wyglądasz!:*

    OdpowiedzUsuń
  50. Muszę obejrzeć ten film. już od dłuższego czasu się do tego przymierzam.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. nie oglądałam,
    dla mnie przebywanie z ludźmi niepełnosprawnymi to duża próba, dlatego w działalnosci na wolontariacie wybrałam pracę z dziećmi :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Oglądałam, choć nie należy ten film do moich ulubionych ^^ Myślę,że kalectwo ma się w głowie, trzeba po prostu pokonać je myślami.
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  53. Oglądałam film i się poryczałam :>

    OdpowiedzUsuń
  54. Nie oglądałam filmu niestety ;c
    Gratulacje ;)
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  55. Będę musiała obejrzeć ten film :)
    http://roksana-and-nicola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia