Wena twórcza

4 maja 2014

Siemanko ♥
Zapewne większość z was miewa takie dzikie przypływy inspiracji. Genialne pomysły od razu wpadają do głowy, mamy mnóstwo energii do ich zrealizowania. Najgorsze jest jednak to, że często taka wena twórcza przychodzi w najmniej oczekiwanych momentach, a kiedy naprawdę musimy coś wymyślić siedzimy godzinami i nic nam nie wpada do głowy. Między innymi dlatego część moich postów na blogu powstaje nocą na telefonie lub kiedy jadę samochodem. W takich momentach muszę szybko zapisać swoje myśli bo wiem, że zaraz wypłynie mi to z głowy. Czasami potrafię też zerwać się w nocy ze snu, tylko po to, żeby coś zanotować ;)
 Często bywa też tak, że muszę coś wymyślić, ale kompletnie nic nie przychodzi mi do głowy. Potrafię wtedy godzinami patrzeć na pustą kartkę lub stronę internetową, a i tak nic nie wykombinuję. Ciągle coś poprawiam i udoskonalam, ale nadal nie spełnia to moich oczekiwań. Innym razem wystarczy to kilka minut, żeby napisać dobrego posta :p
Czy wy też tak macie?  Ile czasu średnio poświęcacie na napisanie posta? 

Na sam koniec chciałabym podziękować wszystkim za 300 obserwatorów! Jestem niesamowicie szczęśliwa i w najbliższym czasie mam zamiar zorganizować konkurs :)

76 komentarzy:

  1. W takim razie czekam na konkurs i gratuluję obserwatorów! :)
    Ja czasem też tak mam, że pomysły n posty przychodzą mi do głowy w najmniej oczekiwanym momencie ;)
    Śliczne zdjęcia <3

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia. Każdy bloger zna to uczucie gdy nie ma weny aby coś napisać . Trzeba mieć coś przy sobie jak się gdzieś jedzie a tym bardziej jest się gdzieś daleko od domu. Tym bardziej nam to ułatwia życie ale jak mamy od razu gdzieś blisko chociaż wi-fi to tylko uśmiech człowieka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję. ;)
    Śliczna jesteś.

    OdpowiedzUsuń
  4. 300, to naprawdę dużo. Gratuluję ♥ Ja mam tak zwaną właśnie wenę twórczą np. do DIY jak akurat jets wieczór albo nie ma do tego przyborów. Mam ja szczęście. :))))
    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Często mam tak że mam świetny pomysł ale potem o nim zapominam... cóż wena rzeczą ulotną:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje CI 300 obserwatorów :d

    http://tynka01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. z tymi postami to racja róznie jest czasami jednego posta piszę 3 godziny czasami więcej bo co napsize to usuwam i od nowa.. a czasami tak jak mówisz tylko chwilka :)
    Ładne zdjecia!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Każdy tak ma z weną twórczą.Gratuluję 300 obserwatorów^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję 300 obserwatorów! :D Ja też mam bardzo podobnie, czasami posta potrafię napisać w 20 minut, a czasami nie wystarczają mi nawet dwie godziny. Ja zapisuję wszystkie swoje pomysły w takim moim 'blogowym zeszycie', dzięki temu kiedy nie mam weny mogę skorzystać ze starszych pomysłów :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam podobnie, czasami szybko napisze posta a czasami to piszę ponad 2 godziny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję.Jak ja mam pisać posta to długo nad nim spędzam czasu,ponieważ chce aby wyszedł okej,swoje pomysły również zapisuję ;D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja najczęściej dostaję wenę twórczą podczas mycia naczyń niestety jestem na tyle leniwa, że potem nie chce mi się tego zapisywać, a kumuluje w głowie. Pomysł jest, ale zostaje kwestia napisania ;-;

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo bym chciała, aby wena nigdy mnie ni opuszczała. Szkoda tylko, że to niemożliwe :< Ślicznie wyglądasz. Gratuluję 300 obserwatorów :*
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post i śliczne zdjęcia *_*
    Gratuluję takiej ilości obserwatorów i obyś miała jak najwięcej ! Powodzonka :) Trzymaj tak dalej <3

    anaa-blog2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie śliczne zdjęcia! *.*
    http://aspluundh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne zdjecia ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne zdjęcia :)
    http://xkaroolblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny blog i super wpis ! może obserwacja za obserwacje ? Jak tak to zacznij i napisz mi w komentarzu , a ja zrobię to samo ;* <3
    Mój blog : http://polakate.blogspot.com/ *.*

    OdpowiedzUsuń
  19. mam bardzo podobnie , też albo zapisuje w telefonie lub gdzieś w notesie :) fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak już niestety jest <33

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluje obserwatorów! :D masz piękny sweterek! :*

    OdpowiedzUsuń
  22. gratuluję tylu obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Czekam na konkurs ;D ja mam podobnie, chociaż posty piszę raczej na komputerze ;) Ale muszę szybko zanotować mój pomysł, bo za chwilę przepadnie xd Na notkę poświęcam średnio 30 - 45 minut

    http://malina-miniatures.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ostatnio za często zdarza mi się patrzeć w pustą stronę i nie móc nic napisać. Tragedia. -.-

    OdpowiedzUsuń
  25. Często piszę w nocy posty ;p
    Gratuluję ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam tak samo i też często wstaję w nocy bo cos zapisac :D
    http://onlydreams8.blogspot.com/ - klik ✿

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja zazwyczaj w takich chwilach nie jestem w stanie zrobić tego co mi przychodzi do głowy lub po jakimś czasie zapominam, więc zazwyczaj w ogóle nie mam pomysłów na nic.

    hurt-others.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Bo wena jest cholernie kapryśna ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja piszę za to posty w dzień bo jakoś mam wenę wtedy, ale gdy już mi przychodzi napisać wszystko zapominam co miałam wcześniej napisać;//


    Zapraszam na swojego bloga :). Miło mi będzie jeśli coś skomentujesz :)
    http://oliwkaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. ładny sweterek.

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. U mnie też tak bywa ;) zazwyczaj, kiedy nie mam pomysłu na posta potrafię gapić się godzinami w ekran, a jak sobie spokojnie siedzę przy biurku i odrabiam lekcje mam ogromną chęć napisania posta :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ojej skąd ja to znam ;p mam dokładnie tak samo, wena przychodzi w najmniej oczekiwanym momencie ;p
    i też często siedzę i zastanawiam się nad pustą stroną, co powinnam dziś zapisać. Zanim przyjdę do domu i usiądę przed komputerem, wolę zaoszczędzić czas i myśleć w pracy o czym dziś będę pisać :))

    bardzo ładne zdjęcia ;*

    OdpowiedzUsuń
  33. Dokładnie, ja miałam już takie sytuacje kiedy nagle miałam wene ;d
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja tez często tak mam ;) Prześliczny sweterek <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Ładnie tutaj :3
    dodałam do obserwowanych. Liczę na rewanż :*
    handrao.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajny wpis na serio fajnie piszesz co powiesz na wspólna obserwację :) koniecznie
    odezwij się u mnie na blogu *-* może coś po komentujesz odwdzięczę się
    zapraszam do mnie http://nicole-500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. O tak, znam ten nagły atak weny w najmniej odpowiednim momencie ;.
    blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja mam tak samo jak Ty! Jak jest wena to posta pisze mi się bardzo szybko, jak jest jej brak to niestety trochę dłużej ;c

    OdpowiedzUsuń
  39. piekne zdjecia :)
    oj i tak samo mam ;)

    nowy wpis http://izey-izabella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczne zdjęcia, gratuluję 300 obserwatorów :)

    milky0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. ładne zdjęcia :)
    niktniezabierzemarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. śliczne zdjęcia <3
    http://rainbboww.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Super zdjęcia! :)

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Powodzenia, byś miała jeszcze więcej obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetny post ! Gratuluje 300 obserwatorów i życzę ci ich więcej :* Śliczne zdjęcia :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie,jeśli spodoba ci się mój blog to zachęcam do skomentowania i zaobserwowania :) ---> wikaaa-wika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. mam takie same słuchawki :)) ładny sweterek
    pozdrawiam serdecznie :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. ładne zdjęcia :)
    www.merydam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Fajny blog, bardzo mi się podoba!
    Zapraszam do mnie
    http://nietypowymateusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetnie skomponowany post.
    Obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Śliczne zdjęcia :) Gratuluję obserwatorów!

    OdpowiedzUsuń
  52. Jak zrobiłaś ten nagłówek .??
    Zapraszam http://malinoweciernie.blogspot.com
    Wspólna obserwacja? Zacznij,odp u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  53. świetny post! prześliczne zdięcia<3
    zapraszamy do nas

    blondiebrownieblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. oj mi różnie schodzi czasem wystarczy 15-20 minut a czasem godzinę .

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Mam identycznie! I najgorsze jak ardzooo chce cos napisac a sama nie wiem co :(
    Może wspólna obserwacja?
    finementesword.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Śliczne włosy. Zdjęcia są obłędne. *-*

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Mi zawsze najciężej rozpocząć pisanie posta potem już lepiej :3
    Śliczna !

    OdpowiedzUsuń
  58. mamy takie same słuchawki! :)

    OdpowiedzUsuń
  59. noo, tak to jest z tą weną. przychodzi kiedy chce. :D a ja mam podobny sweter :p

    OdpowiedzUsuń
  60. Fajne słuchawki ;) Ja często mam tak, że robię zdjęcia i bez problemu pisze ' na żywo' to co mam do przekazania. Totalny spontan, coś wymyślonego na biegu sprawdza się u mnie najlepiej - pozdrawiam! ;D

    OdpowiedzUsuń
  61. bardzo fajny post, uwielbiam takie
    ciekawie piszesz :)!
    może chciałabyś wpaść do mnie?
    zapraszam!:* http://desire-and-have.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. sliczne zdjęcia i też tak mam że muszę wszystko notować bo od razu zapominam :D
    obs za obs? Zaobserwuj a zrobię to samo :*
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Super post, piękne zdjęcia i świetne słuchawki :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  64. mnie ostatnio dopadła taka wena twórcza jak się na moment obudziłam w czasie popołudniowej drzemki, hahaha :D uznałam, że to nie pora na takie wybryki, więc dalej poszłam spać :D


    jestem 304 obserwatorem ^^

    OdpowiedzUsuń
  65. heh no tak to z weną bywa ;d

    OdpowiedzUsuń
  66. świetny post ♥
    mam małą prośbę, mogłabyś poklikać w linki pod ubraniami, chętnie się odwdzięczę tylko napisz w komentarzu, że już to zrobiłaś :)
    ♥KLIK♥

    Z góry dziękuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  67. Gratulacje tylu obserwatorów

    OdpowiedzUsuń
  68. Jakie ładne zdjęcia !
    Gratulacje ;)
    Świetny design ♥

    OdpowiedzUsuń
  69. Gratuluję :) Piękne zdjęcia !
    http://endrie-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia