Dzień Idealny

24 czerwca 2014

Witam :)
Dla każdego dzień idealny wygląda inaczej. Jedni wolą przeleżeć cały dzień w łóżku, inni są zwolennikami aktywnego spędzania czasu. Ja jestem i jednym i drugim. Raz tryskam energią i z wielką chęcią spędzam czas poza domem, innym razem potrafię przespać cały dzień nie robiąc nic pożytecznego. Uwielbiam czytać książki, oglądać seriale, jeść, ale z drugiej strony kocham spotykać się ze znajomymi lub jeździć rowerem.
Wszystko zależy od pogody, nastroju w jakim jestem i oczywiście tego czy mi się chce (bo jestem wielkim leniem)
A jak wygląda wasz dzień idealny?


59 komentarzy:

  1. U mnie jest podobnie:)


    http://donotbenormalandsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tak samo jak Ty lubię aktywnie spędzać czas, ale czasami też wolę zostać w domu i poleniuchować :D

    OdpowiedzUsuń
  3. też lubię jakos fajnie spędzić dzień ale nie raz siedzę cały dzień w domu i nic nie robie ahaha :) świetny post

    U nas nowy post- zajrzysz i skomentujesz ?

    miki-and-nessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zalezy od nastroju: raz chętnie przespałabym cały dzień a innym mam ochotę biegać i skakać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam tak samo jak Ty ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak samo mam :) Dzisiaj np. w deszcz wyjechałam tak gdzieś 4 km. do przyjaciółki :) http://caroline369.blogspot.com/2014/06/persunmall.html

    OdpowiedzUsuń
  7. mój dzień idealny - wycieczka do jakiegoś zabytkowego miasta :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oo tak, książki, filmy, seriale i duuużo żarcia - dzień idealny :D

    OdpowiedzUsuń
  9. mam tak samo jak ty, wszystko zalży od humoru i pogody ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie potrafię leniuchować, znaczy się-kompletnie nic nie robić. Nawet jeśli czytam książkę to idę na spacer razem z nią. Czasem nawet trudno mi obejrzeć jakiś film,czy serial bym nie zrobiła sobie przerwy i zaczęła się poruszać.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam dokładnie tak samo, wszystko zależy do humoru, pogody i okoliczności sprzyjających! :)
    Lubię nolifić, ale też kocham rower i spotkania z przyjaciółmi. :D

    http://weakbreath.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się z Tobą w 100% ;)) zależy od nastawienia, pogody..;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie mam żadnego schematu dnia idealnego. Dla mnie dzień idealny to czas spędzony tak, jak ja tego chcę ;)

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Każdy dzień w którym mam możliwość przeczytania książki uważam za idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post :) pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam tak samo :) Teraz przez deszcz cały dzień leżę w łóżku^^
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie dzień idealne zależy tylko i wyłącznie od nastroju :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham spotykać się ze znajomymi, jeździć na sesje i spać.
    Wpadniesz do nas? Poklikasz w linki? To dla nas bardzo ważne.
    http://susan-and-olivia.blogspot.com/2014/06/sheinside_25.html

    OdpowiedzUsuń
  19. mój idealny dzień, to w sumie spanie od 4 rano do 12 w południe, potem troszkę odpoczynku a wieczór na rowerze/rolkach <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  20. idelany dzien to dluugie spanie a pozniej ze znajomymi ;D

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też wolę przeleżeć caaały dzień! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie to tak samo jak u ciebie, wszystko zależy od nastroju ;) Czasami lubię sobie cały dzień przeleżeć w domu oglądając seriale a czasami wyjść gdzieś z przyjaciółmi :D Świetne zdjęcia ^ ^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Przybij piątke ja też jestem leniuszkiem czasami ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cześć, zostałaś nominowana do LBA. Więcej informacji u mnie.
    Zapraszam do siebie, to nie reklama tylko zaproszenie :)
    http://katze-a.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. jeju fajny dzien - pjona moj leniu <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Dla mnie dzień idealny, to dzień bez pośpiechu.

    OdpowiedzUsuń
  27. ja też mam tak, że czasem chce mi się aktywnie spędzać czas, a czasem nie mam na nic ochoty. ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mój idelany dzien to taki w któreym mam czas na wszystko

    OdpowiedzUsuń
  29. Oh, widzę tumblra, genialna strona;) Idealny dzień... hmm zakupy:)
    Zapraszam do nas, zapraszam do obserwacji, może znajdziesz u nas coś, co Cię zainteresuje
    http://wearefashionkilla.blogspot.com/
    Paulina:)

    OdpowiedzUsuń
  30. ja tak samo XD
    a dziś mam lenia 100 % :D

    OdpowiedzUsuń
  31. mam identycznie! :) czasami siedzenenie w domu okropnie mnie męczy, a czasami nie mogę wytrzymać i muszę gdzieś wyruszyć:D
    pozdrawiam i obserwuję :)
    alternatywnaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne zdjęcia :)
    Idealny dzień to taki w którym mogę się wyspać, a gdy wstanę mam czas aby poświęcić go mojemu hobby :)

    OdpowiedzUsuń
  33. do niedawna mój dzień idealny wyglądał tak, że leżałam cały dzień w wyrku, ale teraz radość sprawia mi gdy mogę go aktywnie spędzić, więc mam poobnie jak Ty :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. ja mam tak jak Ty, raz to raz to :)
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam bardzo podobnie do Cb :)

    OdpowiedzUsuń
  36. U mnie też podobnie :)) śliczne zdjęcia *0*

    http://malina-miniatures.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. zapaszam cie do wziecia udziału w moim rozdaniu do wygrania zegarek bruno banani
    http://panikinga.blogspot.de/2014/06/bruno-banani-wielkie-rozdanie.html :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Mój dzień idealny zdecydowanie jest leniwym dniem :D
    Udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja również jestem i tym i tym, mój idealny dzień to i aktywny dzień i leniwy :D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. ciekawy post :)
    mogłabyś poklikać w linki sheinside? byłabym wdzięczna :)
    http://czillen.blogspot.com/2014/06/things-sheinsidecom_23.html

    OdpowiedzUsuń
  41. aktywnie najlepiej ale leniuchowanie do 10 to jest cos!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgadzam się z tobą w 100 % Igrzyska śmierci:) Te ksiązki są wspaniałe:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/06/love-runs-out.html

    OdpowiedzUsuń
  43. no i takie leniuchowanie jest super ;) ładna posciel ;d

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja tez jestem jednym i drugim :)

    OdpowiedzUsuń
  45. mój dzień idealny też zależy od nastroju i pogody no i przede wszystkim od tego czy chce mi się coś robić, czy wole przeleżeć cały dzień w łóżku oglądając seriale lub czytając książki :p

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja również jestem jednym i drugim :) wszystko zależy od nastroju :D

    OdpowiedzUsuń
  47. U mnie też zależy od nastroju, jednego dnia najchętniej nie wychodziłabym z domu, siedziała przy laptopie lub książce, a innego dnia ciągnie mnie na dwór, do znajomych :)

    milenaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Spotykanie się z przyjaciółmi to super sprawa, ale czasem mam ochotę zagrzebać się pod kołdrą i pooglądać jakiś film
    Śliczny wygląd bloga
    idacz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Dla mnie jest idealny gdy do południa jestem poza domem, a wieczorkiem z herbatką, oglądam filmy lub czytam książki :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja lubię, gdy coś się dzieje, więc raczej wybieram drugą opcję, siedzenie w domu, to dla mnie udręka!

    OdpowiedzUsuń
  51. ja kocham moje łóżko!
    Bardzo ciekawy blog ;)
    chyba zacznę wchodzić tu częściej.
    wiecznieszczesliwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. ja mam zamiar kupić sobie nowe łóżko bo to moje strasznie skrzypi haha :) fajny misiek !

    karolablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Masz racje,wszystko zależy od pogody,nastroju itp.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na wakacyjne rozdanie ;*

    OdpowiedzUsuń
  54. Dzień idealny to taki, kiedy nie trzeba iść do roboty ^^

    OdpowiedzUsuń
  55. Wpadłam na twojego bloga pierwszy raz i muszę powiedzieć, że całkiem ciekawie piszesz. :) Obserwuję i jeśli masz ochotę to zapraszam do siebie http://pamietnik-gabi.blogspot.com
    Pozdrawiam^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia