Lumpeksy, ciucholandy

19 czerwca 2014

Ahoj! :)
O tym, że kupowanie w lumpeksach jest świetną sprawą wie większość z Was. Można za niewielkie pieniądze kupić coś ładnego i oryginalnego. 
Niestety są osoby, które uważają odwrotnie. Dla nich to coś strasznego, wstyd, zło konieczne.
Nie chcę jednak rozpisywać się na temat plusów i minusów zakupów w ciucholandach. Chciałabym pokazać Wam kilka moich ulubionych ciuchów, właśnie z lumpeksów. 

Pierwszą rzeczą, którą uwielbiam jest duża, męska bluza. Ma dresowy kaptur i rękawy, a cała reszta jest dżinsowa. Świetna na chłodne wieczory ♥

Następne są 2 prawie takie same spódniczki. Różnią się tylko kolorem. Pierwsza jest biało-czarna, a druga czarno-kolorowa (?) Obydwie mają cudowny wzorek w kłódki i kluczyki oraz obydwie są niesamowicie krótkie.


Kolejne są 2 sweterki. Mam je od dłuższego czasu, przechodziłam w nich całą zimę ;) Obydwa są miękkie i co najważniejsze cieplutkie ♥


A wy co sądzicie o zakupach w lumpeksach? 

69 komentarzy:

  1. Ja z przyjaciółką miałyśmy zamiar raz iść,ale jednak nadal nie możemy tam wejść,ponieważ się wstydzimy xd
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna bluza,biała spódniczka i ten beżowy sweterek <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo lubię kupować w lumpeksach, bo bardzo często można znaleźć tam prawdziwe perełki za na prawdę niewielkie pieniądze :D

    http://whiteberry-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam zakupy w sh ! Można znaleźć niezłe perełki ;)
    Podobają mi się te rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja i moja przyjaciółka co tydzień w środę chodzimy do lumpa, bo jest nowa dostawa ♥
    Nie uważam, że to wstyd.

    http://insupireshon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. gdyby nie lumpeksy to nie miałabym połowy ubrań w swojej szafie! uwielbiam je, jestem uzależniona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio coraz rzadziej tam zachodzę bo brak czasu, bluza jest rewelacyjna :D
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny post :)
    myśle ze ubrania z ciuchlondu są bardzo fajne
    http://charlottinaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Najladniejsza dla mnie jest ta męska bluza, idealna! Ja akurat bardzo lubię lumpeksy, muszę sie wybrać w najbliższym czasie, akurat teraz, kiedy jest juz prawie wolne, haha! :)



    have-fun-inlife.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja szczerze mówiąc, z lumpeksu nie mam jeszcze nic, za to moja siostra, ma pełno świetnych, wręcz cudownych ciuchów i często od niej pożyczam. Jednakże mam w planach się kiedyś do lumpeksu wybrać może nie tyle co coś kupić, ale przejrzeć i jeżeli się mi bardzo spodoba to kupić. {:

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojejku, dobre masz oko, ze takie fajne rzeczy potrafisz wyszukać :) Ja nie mam nic do lumpeksów, jednakże brak mi czasu na zajrzenie tam. U mnie w mieście trzeba znać dni i godziny, kiedy przyjeżdża dostawa, bo inaczej wszystko jest już przebrane i nic ciekawego nie można znaleźć :(
    http://bejbicamxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bardzo lubię chodzić do lumpów. Czasem mam niepohamowaną ochotę wejść i coś kupić! Już dawno nie byłam ;/ Mozna tam naprawdę świetne ciuszki wyhaczyć, jak np, twoje! Bluza jest po prostu świetna.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tam nie mam oporów, żeby wejść do second-handu, ale mam tylko kilka rzeczy z tego typu sklepów. Niestety nie mam w pobliżu żadnego, a jak jadę tam to nie mam zbyt dużo czasu, żeby tam grzebać i szukać perełek ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne rzeczy upolowałaś!Ja jeszcze nigdy nie byłam w sh,ale nie mam nic do nich^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie lumpeksy to takie same sklepy,jak inne. Nie rozumiem, czemu niektórzy wstydzą się do niego wejść. ;))
    jozeefinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja lubię kupować w lumpeksach ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Według mnie, osoby, które kupują w lumpeksie wcale nie są gorsze od innych. Można tam znaleźć różne ładne, markowe ubrania za bardzo niską cenę. A sama nie jestem jakaś bogata, żeby oceniać stan finansowy innych :D Śliczne ubrania masz z lumpeksów, te sweterki są genialne ♥

    http://written-honey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja ostatnio coraz rzadziej robię tam zakupy, ale nic do lumpeksów i osób które tam kupują nie mam :) Świetne rzeczy znalazłaś!

    Może wspólna obserwacja?
    http://natis-ka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie rozumiem osób, które wyśmiewają osoby kupujące w lumpeksach. Teraz nastała moda, że nawet osoby, którym pieniędzy nie brakuje to udają cie do sh, żeby znaleźć coś oryginalnego, czego nie będzie miała, żadne inna osoba. Ta pierwsza bluza jest naprawdę godna uwagi. Ja szczególnie lubię kupować w sh swetry i bluzki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam zakupy w sh, jest to już coraz bardziej akceptowane i normalne. Najbardziej do gustu przypadła mi bluza ♥
    Zapraszam do mnie. Jeśli SPODOBA Ci się moj blog możesz zaobserwować, a ja się odwdzięczę.
    pinkk-rainbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale mialas fajny lupy :) spodniczki najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja nie mam nic do osób, które tam kupują, ale jakoś sama nie mogę się do tego przekonać :) A rzeczy są świetne!
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja bardzo lubię chodzić po sh, a jak byłam młodsza nie chciałam nawet tam wejść :)
    ładne ciuszki :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie widze nic złego w kupowaniu rzeczy w lumpeksach, przecież tam można znaleźć np. markowe rzeczy:)

    Skomentujesz? :*
    http://malinkaxpp.blogspot.com/2014/06/zmiany.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja tam nie mam nic do kupowania w sh. Sama co jakiś czas wejdę i coś kupię.
    susan-and-olivia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. ta bluza jest super - w second handach czasem można trafić na prawdziwe skarby!


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja nie mam nic do sh i ciucholandów, ale nie chodzę bo nie mam cierpliwości nie mogę nigdy nic znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Nic nie mam do lumpeksów, jedynie to, że ja nigdy nie mogę znaleźć tam fajnych ciuchów, a inni tak. ;/ Nie mam też do tego cierpliwości i sam zapach też mnie odstrasza. Jednak moja mama czasami ''upoluje'' mi yam coś ciekawego. ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten drugi sweterek jest ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładne te twoje łupy ;)
    Jeżeli chcesz zajrzyj do mnie
    http://katze-a.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Genialne rzeczy, sama mam sweter stamtąd, który bardzo uwielbiam😄:)

    OdpowiedzUsuń
  32. bez lumpów bym nie przeżyła, jestem uzależniona! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładne sweterki, a co do lumpeksów osobiście tam nie kupuję, ale nic do nich nie mam i do osób które tam kupują, sama bym chciała się wybrać na jakieś łowy ;d
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Muszę przyznać, że jeszcze niedawno byłam przeciwniczką lumpeksów. W pewien sposób był to dla mnie wstyd, a z drugiej strony- zawsze się zrażałam kiedy nic fajnego nie znalazłam. Od pewnego czasu zaglądam tam tylko jak są przeceny i zawsze upoluję coś naprawdę fajnego !:)

    OdpowiedzUsuń
  35. czasami fajne rzeczy mozna trafic w lumpeksach. :) fajna jest ta twoja bluza :)
    obserwujemy ?
    http://biutiful-memories-of-my-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. w lumpeksach mozna znalezc perełki!
    ty znalazlas :)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowne są te rzeczy :)
    Sama czasami kupuję w lumpeksach i uważam że można tam znaleść na prawdę fajne rzeczy o dużo tańsze niż w normalnym sklepie. ; )

    http://kingandsylwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja od dawna kupuję w lumpeksach i jestem zadowolona :) A ta bluza jest cudna :) :

    OdpowiedzUsuń
  39. Super rzeczy kupiłaś!:D

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/06/celebration.html

    OdpowiedzUsuń
  40. ja nie kupuję, w mojej miejscowości nigdy nic nie ma ciekawego xd

    OdpowiedzUsuń
  41. fajne rzeczy :)
    http://nikoladrozdzi.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  42. Chociaż nie kupuje ciuchów w lumpeksach jestem za takim kupowaniem
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. zgadzam się z tobą i śliczne ubranka *.*
    http://casket-fashion-swag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajne ciuszki :)
    Zapraszam: http://babi-bloog.blogspot.com/
    Jeśli ci się spodoba - zaobserwuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Masz blog podobny do Pastelowe Love :)


    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. świetne zdobycze i mogę sie założyć,że wydałaś na nie bardzo mało pieniędzy!

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. tez mam kilka rzeczy z lumpeksow,najczesciej t-sjirty bo nie oplaca mi sie kupowac je w sklepach gdzie sa 3 razy drozsze

    OdpowiedzUsuń
  48. ciuszki w lumpeksach są super,moja połowa ubran z szafy pochodzi z sh:) twoje łupy są świetne:) szczególnie spódniczki i sweterki:) Ps obserwuję i zapraszam do mnie, jeśli Ci się spodoba i zaobserwujesz, będzie mi bardzo miło:*

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja lubię kupować w lumpeksach, jak znam jakiś porządny :) W mojej okolicy niestety takich nie ma ;(

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. lumpeksy to naprawdę fajna sprawa :)

    http://neverlosehopeeeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. ja często tam kupuje :) ! bardzo fajna sprawa z tymi sklepami. świetne rzeczy :)
    www.allex096.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. ja uwielbiam zakupy w lumpeksach ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja nie lubię lumpeksów, ale kiedyś było inaczej.:) Oczywiście nie patrze z góry na tych co je lubią, jak robią to niektóre osoby.:) Ładne sweterki. :*
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja nie mam nic przeciwko lumpeksom, jednak nigdy ich nie odwiedzam. Jedyny wyjątek to strona vinted.pl ;)

    amcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. scecondhandy są świetnymi sklepami : >

    OdpowiedzUsuń
  56. ale boskie rzeczy znalazłaś *,* ja jak mam chwilkę to wpadnę do second handu, bo można fajne rzeczy wyhaczyć ;))
    zapraszam do obserwacji ! ♥
    http://madeline-photo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja nie mam jakiś złych myśli o lumpeksach, lecz nigdy nic w nich nie kupiłam ;)
    Świetne rzeczy!

    http://dusiowata-dusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. świetne rzeczy :) lubie kupować w ciucholandach, bo można znaleźć dużo fajnych ciuszków :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Ciekawy blog. Zapraszam do mnie.
    Męski blog o modzie i lifestyl'u.

    http://gabriel-data.blogspot.com/

    Obserwacja za obserwację?
    Zaobserwuj, zobaczę zrobię to samo!
    Tylko przypomnij w komentarzu.
    www.gabriel-data.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetna jest ta bluza na pierwszym zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  61. hejcia! :3 serdecznie zapraszam na trzecią część opowiadania o Alicji http://forever-hyhy.blogspot.com/2014/06/czesc-2.html ! :) pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  62. Myślę, że lumpeksy to świetny sposób na to aby nie marnować i nie wyrzucać pieniędzy. Gdy komuś nie podoba się już rzecz może ją oddać albo sprzedać (nie wiem jak to działa) do lumpeksu. Kto wie czy następnego dnia nie przyjdzie osoba, która będzie 'zakochana' w tej rzeczy? :)

    Zapraszam do mnie: kindziamindziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Hej! Odważna notka! Sama ostatnio byłam w ciucholandzie takim ogromnym, i kupiłam świetną sukienkę, która w pasie ma taki materiał, świetny dekold. A drugą taką nienaruszoną, szafirową, z zamkiem. :)
    Zapraszam do mnie: gabriela-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia