Planning

9 czerwca 2014

Siemanko :)
Pogoda jest jednym słowem przepiękna ♥ Ciężko jest się skupić na nauce, kiedy wokoło jest tak ciepło. W sumie, to nie mam zbyt wielu popraw. A może... nie mam ich tak dużo jak w tamtym roku. 
Została mi tylko fizyka, niemiecki, historia i wos. Czemu nie dziwi mnie, że są to moje najmniej lubiane przedmioty ;)
Jeśli jesteśmy już w temacie wakacyjnym, chciałabym podzielić się z wami moimi planami na lato. 
Po pierwsze, chciałabym się opalić, szczególnie moje blade nóżki. 
Poza tym planuję wyjazd nad jezioro i może nad morze? Tego ostatniego nie jestem jeszcze pewna, wszystko wyjaśni się w swoim czasie.
A wy jakie macie plany na wakacje?

Pytania? Ask.

32 komentarze:

  1. super post! ja też planowałam opalanie i całe szczęście jestem już brązowa :D


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jadę z moim chłopakiem nad jezioro ;)
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety na razie nie mam żadnych.:) Życzę by Twoje się spełniły w 100%. :D
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo ja też muszę sie opalić *.* A tak to nie wiem może pojadę na kolonię :)

    Mam do Cb jeszcze prośbę, mogłabyś kliknąć w linki u mnie na blogu. Od tego zależy czy będę kontynuować współpracę z Sheinside.
    http://carolin-blog.blogspot.com/2014/06/summer-with-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Moimi planami na wakacje jest wyjazd do poznania . Tak samo mam dość dużo ale nie zbyt do poprawiania .

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jadę z chłopakiem w lipcu nad morze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To ja te przedmioty to lubię najbardziej c; Ja mam wiele popraw, a raczej łamanych, więc zakuwam godzinami ;-; najlepsze jest to, że boje się iż na darmo bo 'nie zdąży zapytać'. Ja planów na wakacje większych nie mama. Wiem, ze jadę na obóz i chcę sobie znaleźć prace.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nie masz jakiś szczególnych planów na wakacje :) Śliczne zdjęcia.

    milky0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. mnie czeka matematyka jutro, tzn brakuje mi oceny z odp i wiem ze mnie czeka jutro odpowiedź :c

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja w wakacje mam zamiar wyjechać w góry z przyjaciółką <3

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bede sie opalac i zarabiac xd obserwuje ♥♥ licze na to samo wildnici.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. super zdjecia, ja nie mam jeszcze planow :D

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. ja również chciałabym się wreszcie opalić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje plany są nie do końca pewne, ale niedawno wróciłam z Bułgarii. :) Mimo wszystko pogoda w Polsce jest piękna i pewnie się opalimy :)

    Pozdrawiam,
    ohvictorria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam się z początkiem- że trudno się skupić podczas nauki :/ :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam już mnóstwo planów na wakacje, m.in. jadę na obóz :)
    Ale niestety też zostały mi jeszcze poprawy w szkole :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie przepadam za takimi upałami, ale można się nieźle opalić. Z poprawy został mi też wos i fizyka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jade na kolonie do Bułgarii :D a reszta wakacji jeszcze nie wiem :)
    Zapraszam c: http://lusialuska.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi zostala fizyka, matma i polski:( i angileski!
    super wygladasz!
    Buziaki, czy mogłabyś kliknąć w linki w:http://ankagrzanka.blogspot.com/2014/06/nienawidze-koncowek-roku.html#comment-form byłabym bardzo wdzięczna:)!

    OdpowiedzUsuń
  20. Trzymam kciuki żebyś wszystko poprawiła oraz życzę powodzenia w realizacji planów :)
    Ja nic nie planuję, stawiam na spontaniczność

    OdpowiedzUsuń
  21. Przyjemnie tu u Ciebie - będę wpadał częściej ; )

    OdpowiedzUsuń
  22. ładne zdjęcia http://bethanyxoxomaffy.blogspot.com/2014/06/nareszcie-wakacje.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Moim głównym planem wakacyjnym jest odpoczęcie i opalenie się tak jak w Twoim wypadku :)

    OdpowiedzUsuń
  24. hej! ;3 serdecznie zapraszam na nową część opowiadania o Alicji: http://forever-hyhy.blogspot.com/2014/06/czesc-2.html ;) bardzo zależy mi na wyrażaniu opinii w komentarzach, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia