DIY - zrób to sam

6 lipca 2014

Hej
Nie do wiary jak ten czas szybko leci. Wakacje mijają bardzo szybko, a ja nie zrobiłam przez ten czas nic nadzwyczajnego. Mój wyjazd nad morze chyba nie wypali i przesiedzę całe wakacje w domu, hahahaha :)
Żeby nie siedzieć bezczynnie, postanowiłam wykonać kilka rzeczy własnoręcznie. Takie DIY potrafi nieźle zająć czas i sprawić, że rozwiniemy się artystycznie ;D

1. Przyborniki
Pierwszy pomysł zobaczyłam u pewnej blogerki (niestety nie pamiętam adresu bloga). Są to 2 przyborniki na długopisy, kredki, mazaki itp. Jedyne co potrzebujemy to słoik, stara gazeta, taśma dwustronna i włóczka. 

2. Lumos & Nox
Kolejna rzecz jest idealna dla miłośników Harrego Pottera. Są to napisy Lumos i Nox umieszczone nad włącznikiem światła. Literki wydrukowałam, odrysowałam na papierze samoprzylepnym, a później przykleiłam.
Należy pamiętać, żeby odrysować literki w lustrzanym odbiciu.

3. Expecto Patronum
Ostatnią rzeczą jest t-shirt z własnym napisem. Co prawda znowu nawiązuje on do Harrego Pottera, ale równie dobrze można wykorzystać inny motyw. W internecie znajdziecie mnóstwo inspiracji. 
Do wykonania potrzebowałam starej koszulki i markera do tkanin. Na sam koniec odcięłam rękawy, materiał przy szyi i na dole.
Dobrze jeśli na początku naszkicujesz wzór ołówkiem, a dopiero później poprawisz go.
przepraszam za pogniecioną koszulkę :)

84 komentarze:

  1. t-shirt cudny! chyba musze pokombinować!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiarygodne! Dziś chciałam napisać taki sam post, również o DIY! Widzę, że dużo blogów cieszy się popularnością na ten temat. Szkoda, że wyjazd nad morze nie wypalił, nie martw się! Możesz inaczej wykorzystać ten czas - spotkanie z przyjaciółmi, albo nocowanie u koleżanki? Polecam. Co do DIY, nie przepadam za Harrym Potterem, ale muszę przyznać że pomysł z literkami nad włącznikiem jest fajny, oczywiście mogę wymyślić inny napis z innej beczki i na pewno coś takiego zrobię!
    Pozdrawiam xx, Monika.

    Zajrzysz i skomentujesz?:)
    przestrzen-piekna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne pomysły! :D może jakiś wypróbuję?
    obserwuję i zapraszam do mnie!

    floweryworldsmallperson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście można sobie zrobić inny napis, gdzieś indziej, ale sam pomysł świetny :)
    http://zakurzone-stronice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne pomysły! *.*
    Najbardziej spodobał mi się ostatni :) Na pewno spróbuję sobie zrobić taką koszulkę!

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetne pomysły :o.Na pewno wykorzysta ten z przybornikami :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne DIY!^^


    http://donotbenormalandsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne pomysły :D
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest świetne ;o Pomysł na "Lumos Nox" wysłałam kuzynce bo bardzo lubi Harrego Pottera. :)

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł z gazetą
    http://foreverwithmyfriends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. T-shirt wyszedł Ci świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny jest ten pomysł z napisem Lumos i Nox. Ja jestem wielką fanką Harrego, więc z chęcią wykorzystam ten patent :D

    OdpowiedzUsuń
  13. te przyborniki są świetne, chyba zrobię sobie taki do pokoju :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow ale super pomysły i wykonanie! :D Jestem pod wrażeniem i bardzo mi się podoba. <3
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna sprawa, fajnie wygląda :D chyba sama taki zrobię

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam takie diy, świetne! ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny patent na przyborniki i t-shirt. Muszę się zastosować... :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowna koszulka, najbardziej wpadła mi w gust.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham Harrego więc na pewno skorzystam! :) http://caroline369.blogspot.com/2014/07/pierwszy-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwszy pomysł bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawy wpis. :)))

    Pozdrawiam

    nutkaciszy.blogspot.com
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Napisy przy włączniku są genialne! Chyba sama sobie takie zrobię :D

    OdpowiedzUsuń
  23. napisy przy właczniku baaardzo pomyslowe :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystko związane z HP jest moją miłością <3 Koszulkę na pewno wykonam!

    amcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawe pomysły :3
    Obserwuję
    lubiebereety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Swietne rzeczy z HP always <3

    +Zachecam do wzajemniej obserwacji, dopiero co zaczynam i bardzo mi na tym zalezy. Daj znac, czy obserwujemy wzajemnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne DIY, ale koszulka jest obłędna :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. koszulka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne DIY. Najbardziej podoba mi się bluzka.
    Wpadniesz do nas? Poklikasz w linki?

    http://www.susan-and-olivia.blogspot.com/2014/06/sheinside_25.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Lumos Nox są po prostu świetne!:D

    OdpowiedzUsuń
  31. przybornik jest świetny :) koszulka całkiem ciekawa :)
    jeśli mas chwilkę czasu wpadnij do mnie:)
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  32. o widze ze lubisz Harrrego :)

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne pomysły :)
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. przybornik najbardziej mi się spodobał ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ojej, szkoda ze wyjazd nie wypali :/ z kolei u mnie coroczny wyjazd w góry stoi pod znakiem zapytania -.-

    Pomimo tej niemiłej sytuacji życzę Ci, aby Twoje wakacje były niezapomniane i spędzone w gronie samych pozytywnych ludzi :)

    Zapraszam do mnie na dopiero co dodany post!

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajne :D Najbardziej spodobała mi się koszulka !Zapraszam do mnie: www.anotherverra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczna koszulka ! :))
    http://kingandsylwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. idealny post, a pomysł z koszulką prześwietny
    http://goodaay.blogspot.com/ zapraszam jeśli ci się spodoba zaobserwuj ,
    a zrobię to samo jeszcze dziś :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Koszulka bardzo mi się spodobała :)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny pomysł z tym włącznikiem światła! :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Przyborniki naprawdę inspirujące :3

    OdpowiedzUsuń
  42. świetny pomysł. Na pewno zrobię przybornik na kredki.
    Zapraszam do mnie! :)
    http://renesmenesblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. genialne pomysły i wykonanie ;D:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ciekawe te słoiki. Ja u siebie pokazywałam jak robiłam takie słoiki na pędzle - ale skorzystałam z innej metody.

    OdpowiedzUsuń
  45. genialne pomysły,bardzo mi się podobają!chyba najbardziej te przyborniki :)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. koszulka jest rewelacyjna!!!!:D

    OdpowiedzUsuń
  47. już 2 tygodnie wakacji za nami!;)
    ja tak samo jeszcze nic takiego ciekawego nie zdążyłam zrobić...:/
    fajne pomysły;)

    kammage12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Tez mam świra na punkcie Harrego;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Super diy, koszulka świetnie ci wyszła ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie♥

    OdpowiedzUsuń
  50. uwielbiam takie DIY haha i widzę, że chyba mamy tu fankę Harrego Pottera :D
    Ja wróciłam wczoraj z obozu i ten tydzień siedzę w domu więc być może wykorzystam twoje pomysły :)

    wera-weeraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Najbardziej podoba mi się koszulka i chyba sama sobie taką zrobię ! :)
    Buziaki :*

    juliette-life-blog.blogspot.com -Jeśli masz chwilkę,wpadnij a jak Ci się spodoba,byłoby mi niezmiernie miło,jakbyś zaobserwowała :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Też mam napis Lumos nad włącznikiem! :)

    www.devooted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Najbardziej spodobał mi się pomysł z przybornikami :)

    my-maagic-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Super pomysły:) Koszulka najfajniejsza:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/07/break-free.html

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo podobają mi się te przyboniki :)

    paulinalelo13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. haha świetne pomysły! szczególnie dwie pierwsze :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetne pomysły, te przyborniki wyglądają ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetny pomysł z tymi napisami pod włącznikiem światła oraz z napisem na koszulce,aż chyba sama sobie takie cudo zrobię,zwłaszcza,że od niedawna polubiłam Harrego Pottera i co jakiś czas oglądam coraz to nowsze części,hhaa! ^^ Nie ważne,że zawsze boję się końcówek,bo one są straaszne i tak lubię go oglądać! :D


    wiska-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. uwielbiam diy <33
    świetne te rzeczy ;))
    najlepsze przyborniki :3
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Koszulka jest idealna! Ale mi się podoba! :)

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetnie wygląda ta koszulka ^^ Może kiedyś spróbuję zrobić taką :D Napis lumos to nawet zaraz zrobię ^^ Świetne pomysły :D
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. ciekawy blog . Kliknełabyś w banner Sheinside w bocznym pasku na moim blogu? .
    Blog :http://julcze-blog.blogspot.com/ .
    Ja się zrewanażuję tym samym lub obserwacja! :)

    fajna bluzka.

    OdpowiedzUsuń
  63. genialny pomysł :) super koszulka

    zapraszam - http://nikoladrozdzi.blogspot.co.uk/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  64. Super pomysły :)
    Buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń
  65. Genialne pomysły! Najbardziej spodobały mi się napisy przy włączniku światła :>
    Borenium - blog

    OdpowiedzUsuń
  66. Sama często lubię przeglądać DIY na stronach typu stylowi i podobnych.
    Ciekawy blog. Pewnie jeszcze kiedyś zajrzę.
    Pozdrawiam, c▲rou

    OdpowiedzUsuń
  67. Świetne pomysły, a przede wszystkim doskonale zrealizowane i wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Koszulka świetna! Nic nie szkodzi ze pognieciona! Zapraszam do siebie. Byloby mi bardzo miło gdybys poklikala w linki pod zdjęciami. Bardzo mi na tym zależy. patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  69. Genialne pomysły, najlepsze przyborniki, będę musiała takie zrobić *o*
    http://roksana-and-nicola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. No drugi pomysł - pierwszy raz widzę :D Super!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia