Dlaczego kocham lato?

1 lipca 2014


Siemanko♥
Wakacje nareszcie się rozpoczęły! Jestem z tego powody bardzo szczęśliwa. Co prawda pierwsze 3 dni przeleżałam w łóżku, jedząc i oglądając seriale, ale już wracam do żywych. Lato jest moją ulubioną porą roku i nie chcę go zmarnować.
Dlaczego tak bardzo lubię lato? Poniżej wypisałam tylko niektóre z odpowiedzi :)
♥ wolne od szkoły
♥ jest ciepło
♥ nie trzeba się uczyć, bo mamy wakacje!
♥ można zwiedzić wiele ciekawych miejsc
♥ spotkania ze znajomymi
♥ poznawanie nowych osób

♥ rozwijanie pasji i zainteresowań
♥ opalenizna (której u mnie brak :c )
♥ genialne ubrania na lato
♥ długi dzień, krótka noc
♥ wycieczki rowerowe
♥ lody

♥ nocowanie u Natalii
♥ moje imieniny, hihihihi
♥ arbuzy i inne owoce
♥ piękna pogoda
♥ podróżowanie
♥ można spać do której się chce
♥ niezapomniane wspomnienie

A wy dlaczego lubicie lato? 

68 komentarzy:

  1. Lubię lato, bo nie muszę się uczyć, mogę spać i mam więcej czasu na robienie tego co lubię najbardziej.
    Obserwuje :)

    lubiebereety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie mam takie same powody dlaczego lubię lato <3
    Śliczne zdjęcia
    pozdrawiam

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też przez pierwsze 3 dni leżałam jadłam i oglądałam filmy. Dopiero dzisiaj ruszyłam się z domu.
    Ja kocham lato za:

    jest cieplo
    morze
    jezioro
    opalenizna
    stroje kąpielowe
    wiecej czasu dla przyjaciol
    bez szkoly
    mozna rozwijac pasje
    swieze owoce w ogrodku nie markecie
    I jeszcze strasznie dużo innych ;)

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja lato kocham za wszystko! Najlepsza pora roku :D

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej lubię w wakacjach to, że można spokojnie poblogować ;)
    http://zakurzone-stronice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjecia!
    jeśli możesz to kliknij w kliki w poście :)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/07/june-with-instagram.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy post. ;) Masz świetnego bloga! Bardzo mi się podoba! ;)
    Obserwuje i będę częściej tu zaglądać. ;)
    Zapraszam do mnie!

    http://weruss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja lubię lato,bo jest wolne i ma się czasu więcej na wiele rzeczy no i jest ciepło :)


    http://donotbenormalandsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne zdjęcia :)
    obs=obs
    juliandjuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie również lato jest ulubioną porą roku :)
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja lubię lato dlatego że można wreszcie zrobić to, na co w ciągu roku szkolnego niekoniecznie było czasu :))

    http://malina-miniatures.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wymieniłaś chyba wszystkie możliwe zalety ^^ Ale ja będę musiała sie pouczyć pod ich koniec. Tak bardzo, testy dali na wrzesień ;-;

    OdpowiedzUsuń
  13. ja też uwielbiam lato! :) faktycznie, chyba wszystko co najlepsze wymieniłaś. mam nadzieję, że nie zmarnujemy tego lata na bezczynne siedzenie na tyłku :D

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie też z opalenizną cienko, ale nie przeszkadza mi to :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jak dla mnie lato mogłoby trwać wiecznie :) Super post!

    OdpowiedzUsuń
  16. To co wymieniłaś to również się ze mną zgadza.Uwielbiam arbuzy <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja tak samo spędziłam pierwsze dni wakacji!


    Obserwujemy? Buziaki!

    http://loczek-blog.blogspot.com/- KILK

    OdpowiedzUsuń
  18. ja wakacje lubię za swobodę i nieograniczony czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. lubię je praktycznie za to samo co ty.. choć wolę wiosnę :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja lubię lato przede wszystkim dlatego, że nie ma szkoły i jest ciepło :D można się opalać , jęździć na rolkach, biegać i aktywnie spędzać czas. Latem mam także większe chęci do życia :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Twój blog strasznie mi się spodobał! Przeczytałam wszystkie posty z osobna! :D <3
    Na pewno jeszcze nie raz tu zajrzę! :)

    http://oliwia-blogg.blogspot.com/
    (mam nadzieję, że odwdzięczysz się komentarzem w mnie ♥)

    OdpowiedzUsuń

  22. Wszystko byłoby fajnie, ale u mnie beznadziejna pogoda ;c

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie raz ładna pogoda raz pada ;/ Taka huśtawka pogody,której nie lubię.
    Obserwuję i liczę na to samo :)

    http://pamietnik-joanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. ja chyba lato najbardziej lubię za te 35 stopni na termometrze <3 ale niestety w tym roku jeszcze ich nie było :(

    OdpowiedzUsuń
  25. No u mnie nie ma za ciepło :P
    Ale uwielbiam lato i wakacje za to, że jest dużo czasu na podróżowanie :) W tym roku mam sporo wyjazdów, planów i ogólnie sporo rzeczy do ogarnięcia :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kocham lato bo WAKACJE ! <3

    Zapraszamy do nas http://fashion-outside.blogspot.com/ :)
    http://fashion-outside.blogspot.com/
    Obserwacja =Obserwacja
    Jeśli nas zaobserwujesz daj znać pod postem a na pewno się odwdzięczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Lato - jak można go nie kochać? Słońce, upały, wyjazdy nad wodę, na działkę, truskawki, maliny, jagody i inne owoce, lody, zimne koktajle, spanie do południa i przede wszystkim WAKACJE <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Duuużo wolnego czasu najlepsze! <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Niestety na razie deszczowo :cc Oby te wakacje były najlepsze! :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Wolne od szkoły i ciepło;d
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. więc udanych wakacji, dobrze wykorzystaj wolne!! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ciekawy wpis. :)))

    Pozdrawiam

    nutkaciszy.blogspot.com
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam lato dokładnie za to samo co Ty!
    <3
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Super zdjecia !
    Ja uwielbiam lato, poniewaz mozna chodzic w krotkich spodenkach :)

    paulinalelo13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. świetne zdjęcia :) Śliczna koszula *.*
    http://lusiia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. w a k a c j e <3
    ogniska, lody, przyjaciele. Ech !

    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja uwielbiam wakacje, bo na samym początku lipca są ogromne wyprzedaże!
    Bardzo ciekawy blog ;)
    chyba zacznę wchodzić tu częściej.
    wiecznieszczesliwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Lubię lato bo są wakacje :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Wymieniłaś chyba większość zalet <3 Ja uwielbiam lato ze względu na słońcę, pogodę i czas wolny od szkoły! ^^
    http://close-to-each-other.blogspot.com/ - Zapraszamy! :*

    OdpowiedzUsuń
  40. uwielbiam lato za pogodę, świetne ubrania, masę wspomnień i podróże. mam też urodziny na wakacjach :D.

    OdpowiedzUsuń
  41. Spotkania z przyjaciółmi, spacery po plaży, lody i dużo innych rzeczy :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. ooo też lubię za arbuzy :P


    ps. a u mnie? FASHION W B&W :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Chyba najbardziej za ubrania, wolne od szkoły i ciepełko!:D

    OdpowiedzUsuń
  44. Ładne zdjęcia:) Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja lato lubię przede wszystkim za słońce i wakacje :)
    Świetny blog, obserwuję.

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja pewnie wymieniłabym praktycznie to samo :)
    Śliczne zdjęcia ^^

    milenaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Zacznę od tego, że jesteś bardzo ładna i fotogeniczna, a twój blog jest naprawdę dobry.
    Hm... dlaczego lubię lato? Oczywiście NIE MA SZKOŁY I SĄ LODY!!!!!!!!!!! <3
    http://mojautopianakrawedzi.blogspot.com/ Liczę, że wpadniesz ^^

    OdpowiedzUsuń
  48. Kocham lato, zgadzam sie z Twoimi propozycjami "dlaczego kochasz lato" :)

    OdpowiedzUsuń
  49. I jak tu nie kochać lata ?

    Zapraszam Cię na mojego bloga: www.pamietnik-cwaniary.blogspot.com . Oczywiście do niczego nie zmuszam!
    Buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja też za to kocham lato :) Za to, że można spędzać więcej czasu z przyjaciółmi, jeździć na plażę, na wycieczki i robić co się chce :D
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Lato jest przecudowne, choć jak dla mnie w tym roku sobie płata niezłe figle z pogodą.. Jak patrzę na prognozy długoterminowe to zdecydowanie za mało widzę upałów, za dużo deszczu. Ja bym chciała żeby codziennie było 30 stopni haha :c

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja też za to kocham lato <3

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetne przykłady i piekne zdjecia:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/07/home.html

    OdpowiedzUsuń
  54. kurcze, skąd masz tą czerwoną koszulę w kratkę? szukam szukam i nie mogę znaleźć takiej fajnej :(

    zapraszam do siebie w między czasie: myuuniverse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Lato to naprawdę wspaniały czas! I chyba oprócz komarów, które niesamowicie utrudniają życie na ma rzeczy, za którą nie kochałabym tej pory roku :)

    amcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Fajne zdjęcia;)
    Byłabym wdzieczna, gdybyś poklikala w linki, ktore podalam w notce;) Na pewno wiesz, o co chodzi;)
    shootingdiamond.blogspot.com
    Odwdzięcze się;)

    OdpowiedzUsuń
  57. jesteś śliczna! i przyznam że bardzo dobry pomysł na post jako rozpoczęcie wakacji ;)

    Tymczasem życzę Tobie oraz wszystkim Twoim Czytelnikom udanych, słonecznych i niezapomnianych wakacji pełnych pozytywnych przygód! :)

    Zapraszam do mnie na całkiem nowy post. Co powiesz na wzajemną obserwację?

    PS. czy mogłabym liczyć na like? będę niezmiernie wdzięczna!!!
    https://www.facebook.com/pages/ANNFFASHION/1397734147115883

    OdpowiedzUsuń
  58. lata nie da się nie kochać ;) ja uwielbiam leżakowanie nad wodą, kiedy jest cieplutkie słoneczko <3
    pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. za te same powody uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  60. KOCHAM LAAAATO ! <3
    Może wspólna obserwacja? Jeśli tak to napisz u mnie na blogu :)
    + zapraszam do KONKURSU który zawarty jest w najnowszym poście! :)
    www.stylevoila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia