Dreams come true

19 lipca 2014

Hej
Jestem jedną z tych osób, które nie daje znaku życia przez kilkanaście dni, a potem jak gdyby nigdy nic wraca. Co może się zdarzyć przez taki czas? Wbrew pozorom, bardzo wiele.
Okazało się, że moje wszystkie plany na wakacje się spełnią! Jestem już nawet opalona, jutro jadę nad jezioro, a pod koniec sierpnia nad morze. Niesamowicie się cieszę.
Poza tym doszłam do wniosku, że jestem jedną z niewielu osób, która nie rozpisała się na temat swoich planów na wakacje (wyżej wymienionych).

A teraz zostawiam was z 2 z 270 zdjęć zrobionych podczas pobytu u moich dziadków.

41 komentarzy:

  1. Fajnie,że twoje plany na wakacje się spełnią;)


    http://donotbenormalandsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak , plany na wakacje :) Ja już od maja wiedziałam że wyjadę prawie sama:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też tak mam. Zrobię 20 zdjęć, a jedno jest w miarę ok, a właściwie na siłę wybierane. ;)

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. No to fajnie masz. U mnie z tymi panami troche gorzej;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Te wakacje są najlepsze ;).Haha też tak mam,robię milion zdjęć a wybieram 1 czy 5 xd
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że uda Ci się zrealizować Twoje wszystkie plany :)
    Bardzo ładne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie, że plany się spełnią. Udanej zabawy :)
    borenium.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też tak mam narobię z milion zdjęć i wybiorę pięć na przykład :D

    Blueberry chocolate-blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że ci się plamy spełniają. ;) Ja nigdy nie umiem się zdecydować na parę zdjęć. Dlatego większość z nich jest gdzieś umieszczona :) Tym razem na blogu :P

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie niestety w ogóle słońce nie łapie, chyba bardzo mnie nie lubi i jestem blada jak ściana. i dalej rób tyle zdjęć a nawet więcej, wspaniała zabawa przy oglądaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  11. udanych wakacji ww takim razie kochana! ~ best-frieend.blogspot.com zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. udanych wakacji rób dalej zdjęcia i je dodawaj w jeszcze większych ilościach :D

    http://jedynawswoimrodzajuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. zazdroszczę wyjazdu nad morze ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie, że plany na wakacje Ci się spełniają, mi niestety na odwrót, no ale tak musi być. ;D

    http://totylkoinnaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Cieszę się, że spełnią się Twoje plany! Chillout u dziadków najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajnie, że spełnią Ci się wszystkie plany na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo się cieszę, że spełnisz w pełni swoje wakacyjne plany. :3

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie wakacje nudne ;/ Zapraszam do siebie. Bylabym bardzo wdzieczna gdybys poklikala w linki pod zdjęciami. Bardzo mi na tym zależy. patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  19. moje wakacje jak na razie cudownie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. jak najbardziej pozytywnie, że spełnią sie twoje plany na wakacje:>
    Zapraszam do nas!

    OdpowiedzUsuń
  21. Cieszę się, ze Twoje plany Ci się udają :) Miłych wyjazdów ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    http://monika-ludwa.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie, że twoje wakacyjne plany powiodły się ! ; )
    Super zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też co do planów się nie rozpisywałam ;D Świetne zdjęcia! Ja mam nadzieję, że chociaż na jeden dzień w niedzielę pojadę nad jezioro :)

    amcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. To dobrze, że wszystkie Twoje wakacyjne plany wypalą :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Szkoda, ze tylko dwa zdjecia dodalas. Ciesze sie, ze wszystkie plany spelnia sie! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Tylko pogratulować :) Ja wakacji nie mam :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja też nie rozpisywałam się na temat moich wakacyjnych planów, bo nie ma ich zbyt wiele. ;) Bardzo fajne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ja już jeden wyjazd mam za sobą teraz z wielką radością oczekuje następnego

    zapraszam:) http://luskaaaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie :) Zapraszam na nową notkę:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Udanego wyjazdu nad morze :)

    OdpowiedzUsuń
  31. super, ze Twoje wakacyjne plany wypalą :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciesze się że spełnisz soje wakacyjne plany :)
    http://oliwiaandoliwia22024.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Super ze plany sie powiada! Ladne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  34. zazdroszczę, ze jedziesz nad morze! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne zdjęcia-fajnie, że spełniają Ci się plany :D

    OdpowiedzUsuń
  36. no to super, że plany się spełnią! powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  37. ładnie wyglądasz :)
    a co do wakacji ja wszystko spontanicznie ;P

    Obserwuje (avatar z czerwonym serduszkiem) liczę na rewanż ;)
    http://a-little-about-fashion.blogspot.com/ - dopiero zaczynam blogowanie :P

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajnie, że plany jednak wypalą :)
    Ja jeszcze w tym tygodniu wyjeżdżam w góry ;)

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. świetne jest takie aktywne spędzanie czasu :) piękne zdjęcia ^^

    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia