Komary i burze. Największe zło lata

7 sierpnia 2014

Witam :)
Około miesiąc temu napisałam posta Dlaczego kocham lato? Dopiero teraz odkryłam, że lato oprócz ogromnych plusów ma również minusy. Dokładanie 2 minusy, które niesamowicie uprzykrzają mi życie. 
Pierwszy z nich to owady. Cała jestem pogryziona przez komary, wokoło latają muchy i inne owady od których nie sposób się opędzić.
Drugi minus to burze. Owszem, lubię deszcz, a błyskawice wyglądają przepięknie ♥ Najgorsze jest to, że burze bywają niebezpieczne i trochę się ich boję ;)

Ale żeby ten post nie był taki smutny, dodaję na sam koniec kilka optymistycznych (według mnie :p) zdjęć. 


46 komentarzy:

  1. też właśnie nie lubię lata przez owady :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo tych robali i burz trzeba się patrzeć na plusy. :)

    http://totylkoinnaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak naprawdę wszystko ma swoje plusy i minusy :) Do wszystkiego trzeba się też przyzwyczaić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale urocza sukienka;))
    pozdrawiam serdecznie;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko ma swoje plusy i minusy. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na szczęście można sobie radzić z komarami (MIOTACZ !! ), a burza to chwila przerwy od upalów. ;3
    Śliczne zdjęci. Masz prześliczną ukienke

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też mam dwa minusy lata - trwa zdecydowanie za krótko i oczywiście życie uprzykrzają owady :/ Bardzo ładna sukienka!

    amcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaką ty masz świetną figurę!

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne zdjęcia:) Nienawidzę much, komarów u mnie zbytnio nie ma;)

    honey-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia! Cudna sukienka *_*
    Burze lubię, ale owadów nienawidzę

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie cierpię komarów!Śliczne zdjęcia;3


    http://donotbenormalandsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Burzy przestałam się już bać, ale owady to zmora!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tak samo nie lubię komarów jak i burz,których panicznie się boję.;x.Magda bardzo ładne zdjęcia ;*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Komary to chyba największe zło lata :( Zdjęcia bardzo optymistyczne! :)
    P.S. Czy w tytule post anie powinno być "Komary i burze"? :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jestem cała pogryziona! A burze uwielbiam, ale boję się ich :)
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  16. mnie całe szczęscie komary nie gryzą !

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj, komary to zdecydowanie minus lata.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale ci śliiicznie w tej sukience, i ogólnie cudnie wyglądasz na zdjęciach <3




    ZAPRASZAM!
    my-world-by-sophie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nienawidzę wszystkich robali :( burze są nawet ok, gorzej jak są w nocy :/ ale jednak wolę patrzeć na dobre strony lata :3

    http://malina-miniatures.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. slicnzie w niej wyglądasz!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Komary można przezwyciężyć ;P

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczne zdjecia
    http://paulinaaaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Mnie komary również bardzo uprzykrzają życie, jednak wydaje mi się, że na początku lata było dużo gorzej jeśli o nie chodzi. Ja boję się burz tylko, gdy jestem sama w domu lub kiedy obudzę się przez nią w środku nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. owady! osy, komary, muchy- zło! ale burze są ok ;)
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie w tym roku nie ma w ogóle komarów, z czego się ogromnie cieszę! Pierwszy raz mamy takie upalne lato i u mnie bez komarów! Niesamowite haha :D Burze lubię, ale tylko wtedy, gdy nie muszę akurat zasypiać.
    +Zdjęcia śliczne!

    Zapraszam ♥ inspire-someone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. You look adorable, amazing post and pictures <3333

    http://abdelkhalekleblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja też nienawidzę komarów i burz w lecie. Ale chyba burz nie lubię bardziej. :(

    OdpowiedzUsuń
  28. owady -.-
    ja naliczyłam ponad 30 ugryzień na sobie :x
    ale i tak kocham lato :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne zdjęcia! Ja szczerze mówiąc nie przepadam za latem :) Uwielbiam jesień! Ale lato kocham za piękne zachody słońca i widoki!

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Burze mi nie przeszkadzaja no chyba ze jestem na rowerze :D
    A komary sa straszne!;( to dopiero najwieksza zmora lata!
    www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Mnie najbardziej wkurzają osy, których jest u nas pełno :(
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ślicznie wyglądasz! W te lato muszę stwierdzić, że miałam tylko jedno ugryzienie komara. Burze akurat bardzo lubię choć są faktycznie niebezpieczne. Jedyne na co najbardziej jednak narzekam tego lata to osy, których jest naprawdę wiele i są one szczególnie denerwujące.

    Pozdrawiam ♥
    yudemere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo ładnie, świeżo wyglądasz :)
    mogłabym prosić o kliknięcie? :)
    http://czillen.blogspot.com/2014/08/geek.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Nienawidzę owadów! Wszedzie coś lata, to denerwujące. A burze to ja uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Pięknie wyglądasz w tej sukience!

    http://laucagliata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Lato jest przecudne bo są wakacje itd. a tu denerwujące owady :(
    Lusia

    OdpowiedzUsuń
  37. Ślicznie :)

    http://domiixx15.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia