Colourful leaves

29 września 2014

Hej ;)
Chyba jedyną rzeczą którą lubię w jesieni są właśnie kolorowe liście. Nie pociesza mnie nawet to, że w tą porę roku mam urodziny. Dla mnie jesień to: zimno, przeziębienia i słońce które za szybko zachodzi. 
Nie chcę nawet myśleć jak to będzie ze zdjęciami na bloga, które trzeba będzie jakoś zrobić, ale słońce nie zawsze będzie na to pozwalać :/
Dobra, koniec narzekania. 
Na sam koniec ogłoszenie. Chciałabym nagrać filmik w którym odpowiadam na pytania i mam zamiar zrobić to w trochę inny sposób niż wszyscy ;) Dlatego zadawajcie jakiekolwiek pytania, o wszystkim i o niczym. Wybiorę kilka najciekawszych i postaram się na nie odpowiedzieć w filmiku. Całość zobaczycie niedługo.

14 komentarzy:

  1. Ja też mam urodziny w jesień, ale akurat bardzo lubię tą porę roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam urodziny w zimę, ale nie jest najgorzej! ;)

    pyt. Jak pielęgnujesz włosy?

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna koszula :]
    http://przestrzen-piekna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubię jesień, bo mam wtedy urodziny, które wypadają akurat dzisiaj <3

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jesień jest piękna, gdy świeci słońce, którego promienie oświetlają kolorowe liście czy korale jarzębiny, ale gdy pada brrr nie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. u Ciebie też kraciasto widzę :D :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kto jest Twoją ulubiona kuzynką? i dlaczego jestem nią ja?

    OdpowiedzUsuń
  8. Kto według ciebie jest najbardziej znana Polska piosenkarką?

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjecia , a pytanie to ulubiony kolor ? ulubiony polski projektant ?

    fashion-madam.blogspot.com-klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zdjęcia! :)
    Zapraszam:
    http://blogmanekineko.blogspot.com/
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne zdjęcia ps. super połączenie sweterka z koszulą . :D
    maadamm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia