Jestem... kotem?

21 września 2014

Hej
Kot czy pies? Ile już razy słyszałam to pytanie? Czasami mam wrażenie, że wiele osób stawia je na równi z pytaniem o imię lub wiek. 

Ja zdecydowanie wolę koty. Dlaczego? Może dlatego, że tak bardzo przypominają mi mnie! 
Koty to zwierzęta które całe życie śpią i jedzą. Wylegują się całymi dniami, a kiedy uda im się wstać, to tylko po to żeby wyczyścić swoje futerko. Tak wygląda życie kota, jedna wielka rutyna (podobnie jak moje)
A! I trzeba pamiętać, że koty to drapieżniki, dlatego nawet nie próbuj przeszkadzać im w którejś z jego czynności życiowych, bo może skończyć się to dla ciebie niemiłym incydentem :D
Poza tym, jak dla mnie kot zawsze wygląda tak samo. Jest szczęśliwy, zły, smutny, głodny - zawsze ta sama mina. Totalna apatia :)

Czy ten opis nie przedstawia idealnie mnie i mojego życia? Jedzenie i spanie + częsty brak okazywania uczuć ♥ Ehhh, czasami mam wrażenie, że skończę jako stara panna z 50 kotami.  

I na sam koniec zostawiam was ze zdjęciami w których gościnnie wziął udział mój kot Graham. 




45 komentarzy:

  1. Ja tam nie przepadam za kotami, zdecydowanie wolę psy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja może nie utożsamiam się z psami, ale kocham je ponad życie ♥

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Odkąd mam kota, to wszędzie widzę posty o kotach O.o A wolę psy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne zdjecia ! A ja akurat wole psy bo sama jestem szczesliwa wlascicielka :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Przedostatnie zdjęcie mnie zauroczyło ;)

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi trudno zdecydować, czy wolę koty czy może jednak psy :D
    fajne zdjęcia
    maddy blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnie zdjęcie z trójki haha <3



    ZAPRASZAM!
    my-world-by-sophie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również uwielbiam koty, ale niestety nie posiadam swojego :( Cały czas próbuję namówić rodziców i kto wie, może kiedyś mi się uda ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny kotek i ciekawy opis siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hah, też wybieram zawsze koty :) Po prostu spanie i leniuchowanie jest w naszej naturze, dlatego tak bardzo kochamy kociaki :) Pozdrawiam :* http://sandina95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale uroczy ten kotek. Powiem szczerze ze nie wpadłabym na to aby w ten sposób opisać życie kota i... swoje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też wolę koty niż psy, ale nie mogę się zgodzić z tym, że koty nie okazują uczuć. Okazują i to bardzo dobitnie. Potrafią się cieszyć, potrafią okazać tęsknotę i potrafią się obrazić... Moim zdaniem pokazują szersze spektrum uczuć niż psy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie przepadam za kotami,wole psy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. ostatnie zdjęcie z tą miną najlepsze! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja akurat wolę psy, może dlatego, że całe życie byłam otoczona psami. Ale koty równiez uwielbiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz wspaniałego bloga ! Co powiesz na wspólną obserwację ? Ja już obserwuje i czekam na uczciwy rewanżyk ♥♥♥ pastelove-life.blogspot.com ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Mimo że jestem jak kot (jeść, spać - koniec), to wolę psy, które dają mi większą energię, niż przebywanie w towarzystwie takiego samego leniwca jak ja. No, ale żeby nie było, lubię koty, zresztą jak większość zwierząt. Teraz ta cała mania na koty w internetach sprawiła, że patrząc na "twarz" jakiegokolwiek kota chce mi się śmiać. Twój ma minę "wat am i doing here?".
    + ostatnie zdjęcie jest mega, haha. ;)
    Pozdrawiam

    http://inspiratium.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Osobiście wolę pieski mimo że obecnie posiadam dwa koty :D

    OdpowiedzUsuń
  19. też zdecydowanie wolę koty! :) mięciutkie, przytulaskowe, mruczące <3

    OdpowiedzUsuń
  20. kolejny fajny sweterek widze w twojej szafie! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ładnie wyglądasz :) czekam na wiecej zdjęć :*

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Nieeeee, u mnie zdecydowanie wygrywają psy i oddalabym wszystko co do mnie nalezy żeby mieć jednego, kochanego owczarka bernenskiego... Ale jak za kims nie przepadam albo sie kloce to zdecydowany kot ze mnie...

    OdpowiedzUsuń
  23. a ja nigdy za kotami nie przepadałam-mam uraz :<

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja zdecydowanie wolę koty!:) Świetne zdjęcia i śliczny kotek:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/09/messed-up-worldfd-up-world.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zdjęcia i słodki kotek :)
    Osobiście uwielbiam wszystkie zwierzęta, naprawdę. Jednak jeśli miałabym wybierać, to u mnie jednak ten pojedynek wygrałby pies:)
    http://monisiaczek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja nie mam faworyta. Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja osobiście wolę psy, chociaż koty też uwielbiam ♥
    http://angelika-memories.blogspot.com/2014/09/miasto-44-recenzja.html
    Recenzja! ♡

    OdpowiedzUsuń
  28. ja mam psa i wolę pieski pozdrawiwm

    OdpowiedzUsuń
  29. tez przypominam kota :D piąteczka

    sniadanielejdis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam koty,kochane zwierzaki,takie milutkie;)
    Twój jest cudowny i świetnie z Tobą pozował na zdjęciach xD
    Pozdrawiam,
    Arabella.

    arabellaidk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny outfit! :)

    martensik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie zgodzę się z tobą ! Mój Maurycy bawi się :) biega ! I jest niezwykle hunorzasty co pokazuje na każdym kroku ! A wole je od psów bo nigdy nie śmierdzą !

    OdpowiedzUsuń
  33. ja wole psy! ostatnie zdjecia najlepsze XD panna z 50 kotami to za malo Madziu!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Masz przepięknego kotka :)
    Ja pomimo ze nie jestem podobna do kota to też mam wrażenie że skończę jako stara panna z kotami :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Hehe ja też wolę koty ale to nie znaczy, że nie kocham psów! Po prostu tak jak ty zawsze mi się wydawało, że jestem jakby podobna do kotów xD Świetne zdjęcia ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Outfit genialny!!! Urzekł mnie sweterek,z jakiego sklepu?:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia