Jeżeli wiem o czymś wiele, to wiem o paradoksach

8 września 2014

Ahoj!
Dzisiaj doszłam do wniosku, że jestem pełna sprzeczności. Moje rozmyślenia zaczęły się od tego, że czytałam kolejny rozdział Przygód Sherlocka Holmesa i zauważyłam, że na szafce nocnej leży sterta książek, które już dawno zaczęłam i jeszcze nie skończyłam. Zawsze powtarzałam, że nie rozumiem jak można brać się za jakąś powieść, zanim skończy się poprzednią. Teraz czekają na mnie 3 napoczęte książki.
Później zaczęłam zauważać u siebie więcej takich zaprzeczeń.
-Uważam, że przesądy to głupia sprawa, ale czasami wolę postąpić zgodnie z nimi. Tak na wszelki wypadek.
-Czasami uwielbiam siedzieć sama w domu, jednocześnie chcąc spotkać się ze znajomymi.
-Nienawidzę hałasu, a sama mówię głośno i krzyczę bez powodu.
-Uważam, że spódniczki i sukienki to jedna z najniewygodniejszych części garderoby, a mimo to lubię w nich chodzić.
-Kocham się śmiać, lecz często płaczę.
-Wmawiam sobie, że prowadzę zdrowy tryb życia obżerając się pizzą.
-Uwielbiam być wyspaną, więc chodzę spać po północy.
-Zdaję sobie sprawę z tego ile mam lat i wiem, że powinnam zachowywać się poważnie. Mimo wszystko postępuję jak 2 letnie dziecko.
-Nienawidzę bałaganu, a mój pokój jest kompletnym przeciwieństwem schludności.
"Nie lubi spódniczek, a czasem w nich chodzi. Lubi gorzką herbatę, a ciągle ją słodzi. Chce mieć długie włosy, a ciągle je ścina. Nienawidzi przekleństw, a często przeklina."


Pajączek :3

33 komentarze:

  1. Nic nie jest w pełni białe, albo czarne - jest jeszcze cała paleta szarości ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też w niektóre przesądy nie wierzę,ale boje się,że na prawdę się staną i nie robię nic na przekór ;D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. czasem każdy musi postąpić wbrew swoim przekonaniom, byle nie zbyt często...
    pięknie wyglądasz, super połączenie parka i krata, jak tylko uda mi się znaleźć w lumpie odpowiednią kraciastą koszule również skuszę się na takie połączenie!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie spódniczki są mega niewygodne hah spodnie 4ever ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Nienawidzę bałaganu, a mój pokój jest kompletnym przeciwieństwem schludności" skąd ja to znam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też nie lubię przesądów, a w wiele z nich wierzę. :D
    W tytule zafundowałaś mi cytat mojego ulubionego rapera, Zeusa! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja równiez jestem pełna sprzeczności.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten cytat jest super
    Ja tez jestem pelna sprzecznosci hah
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna narzutka;))
    pozdrawiam serdecznie :)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cytat z mojej ulubionej piosenki (:

    OdpowiedzUsuń
  11. W sumie to to dopiero teraz zaczęłam to zauważać. xd Jestem dokładnie taka sama. ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. jesteśmy dość podobne, hah :D x

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystko naprawde super... tylko ten pajak .. -.- mam arahnofobie brrrrrr

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyglądasz!

    martensik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia :)
    www.marrtab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. też czasem tak mam ;p

    honey-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ''Wmawiam sobie, że prowadzę zdrowy tryb życia obżerając się pizzą''' <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten cytat, taki zgodny. : )

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Za pająka podziękuję, bo się go boje ;o świetne fotki!

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczny pajaczek!:))


    sniadanielejdis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Wiele rzeczy mam podobnie i często robię coś na przekór sobie haha.

    Zapraszam na mojego bloga. Jeśli Ci się spodoba zapraszam też do skomentowania i obserwacji. :)
    lilianka-blog.blogspot.com




    OdpowiedzUsuń
  22. Zdarza się, że zaprzeczamy samemu sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. masz fascynującego bloga! będę zaglądała, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)
    http://magdalenka99.blogspot.com/2014/09/autumn-by-sheinside.html tymczasem u mnie nowa notka! bardzo proszę o klikanie w linki :) każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Tez mam problem z trzymanie porządku ale staram się !

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajna kurtka :)
    pajapaulina.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia