Pozytywny czarny

3 września 2014

Hej :)
Nie wiem jak wy, ale ja ostatnio polubiłam czerń. Do tej pory ten kolor kojarzył mi się ze smutkiem, żałobą i przygnębieniem, a teraz dostrzegłam jego pozytywne strony. Wyszczupla, do wszystkiego pasuje, no i świetnie wygląda.
Może tak bardzo uzależniłam się od czarnego, bo jestem leniwa? No wiecie, czarny nie jest zbyt wymagającym kolorem. Do ciemnych ubrań wszystko pasuje i nie trzeba się jakoś bardzo starać. Założysz coś czarnego i od razu wyglądasz na poważniejszą, szczuplejszą, itp. Proste? Proste.
W sumie ostatnio pokochałam nie tylko czarny. Jestem kompletnie uzależniona od takich klasycznych kolorów jak np.: czarny, biały i szary.

Popieracie moje zdanie? A może uważacie, że czarny jest ponury?




34 komentarze:

  1. Uwielbiam kolor czarny, slicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. masz taką nietypowa urodę, bez makijażu a wychodzić na zdjęciach zjawiskowo. nadawałabyś się na modelkę. Sweterek fajny, ale trochę mi za czarno ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubie czern, swietnie w niej wygladasz! :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna stylizacja, uwielbiam ten kolor, 90% mojej szafy to właśnie czerń :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. też uwielbiam czerń :) głównie za praktycznośc.:D:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Czerń ma swoją tradycję ;)

    Ja uwielbiam koronkę w tym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialna jest czerń! Do niej wszystko pasuje i dlatego przypadła mi do gustu. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Faaaaaaajny blog! ;D
    Zapraszam na mój:
    http://lovekosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham czarne ubrania. Prawie cała moja szafa to czerń, ale czasem też noszę klasyczne kolory.
    Wpadniesz do nas?
    google analytics

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham czarny. Prawie cała moja szafa to czerń, ale czasem też noszę klasyczne kolory.
    Wpadniesz do nas?
    http://www.susan-and-olivia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie przepadam za czarnym,lubię żywsze kolory.Kiedyś poszłam do szkoły w czarnej bluzce to wszyscy pytali się mnie czy się dobrze czuję xd
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie przepadam za czarnym,lubię żywsze kolory.Kiedyś poszłam do szkoły w czarnej bluzce to wszyscy pytali się mnie czy się dobrze czuję xd
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. ja tez bardzo sie polubiłam z czernią :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja niezbyt lubię kolor czarny, ponieważ moim zdaniem (tak jak napisałaś) kojarzy się ze smutkiem :/

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. też lubię czasem na czarno się ubrać;)
    pozdrawiam serdecznie ;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ja bardzo lubię czerń :)
    obserwujemy?

    essyparker@sheinside.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Uśmiechnij się! :)

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjecia i outfit!:) Lubię czarny kolor:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/09/forever-young.html

    OdpowiedzUsuń
  19. tak smutno:( ale ładnie;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię takie standardowe kolory, jednakże zawsze jeśli coś takiego pojawi się w mojej stylizacji muszę to przełamać jakimś bardzo kolorowym dodatkiem :)

    Pozdrawiam ♥
    yudemere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Szary kolor!!! Uwielbiam . W czarnym ci do twarzy :D
    Zapraszam na nową notatkę!
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Czarny to mój ulubiony kolor! Ślicznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Czarny ma wiele oblicz. Kocham go :)

    OdpowiedzUsuń
  24. biały i czarny to moje ulubione kolory :)

    honey-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. ładnie!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie ;)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/09/black-westside-93.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Kiedyś uwielbiałam czarne ciuchy, ale z czasem mi się odmieniło.

    OdpowiedzUsuń
  27. Moim zdaniem czarny, szary i biel wyglądają najładniej! Bardzo klasycznie i prosto, jak dla mnie idealnie ♥ Mogłabym mieć ciuchy tylko w tych barwach haha!
    + Świetny jest ten sweter! *o*

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Dla mnie czarny jest ulubionym kolorem- na pewno nie ponurym !:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia