Sentyment, chaos i piosenki z reklam

17 września 2014

Siemka ♥
Dawno nie pisałam o zwykłej szarej codzienności. Prawie już zapomniałam, że mój blog był na początku typowo lifestylowy. Kiedy patrzę na moje starsze wypociny, stwierdzam że były żałosne, hahaha xd. Serio, nie polecam czytania moich pierwszych postów. Zastanawiam się czasami czy ich nie usunąć, ale chyba mam do nich zbyt duży sentyment. Czasami lubię popatrzeć na zdjęcia, które wtedy wydawały mi się genialne, lub poczytać moje jakże długie i inteligentne notki (3 zdania typu "Znowu szkoła xd Na obiad jadłam zupę :D Kupiłam sobie bluzkę, heuheu")
Dobra, nie oceniajcie mnie. Każdy się zmienia ;) Prawdopodobnie za rok będę się śmiała z tego co teraz piszę, więc nie ma się co zamartwiać swoim losem (z tego zdania śmieję się już dziś)

W skrócie opiszę co u mnie słychać, bo trochę brakuje mi takich chaotycznych notek.
W szkole niesamowicie się obijam, ale muszę to zmienić, bo wiem, że nie zajadę tak za daleko.
Na przerwach (zdarza się, że i na lekcjach) ciągle coś podśpiewuję. Jest to dosyć dziwne, bo nienawidzę swojego głosu. Skutkiem tych krótkich solówek, jest szał moich koleżanek (bo ile można słuchać, jak takie beztalencie nuci piosenki z reklam itp.)
A po powrocie ze szkoły, znowu Szkoła. Zdanie pozbawione sensu? Chyba nie. Uwielbiam ten serialik. W jednej szkole tyle się dzieje, że szok. Prawie codziennie przyjeżdża karetka, uczniowie ciągle coś kradną, ciągle się biją, ćpają, ciągle się ze sobą kłócą, rzucają w siebie krzesłami itd. Dla jednych to głupoty, a dla mnie czyste uzależnienie.


42 komentarze:

  1. Też dziś oglądałąm ten serial :]
    http://przestrzen-piekna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow :) jesteś prześliczna :) nie kumiem to ta szkoła to jakiś serial czy co? :P
    http://whatisinthehat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, to jest serial. Leci na TVN o 15:00. Polecam, można się nieźle uśmiać :p

      Usuń
  3. Ja czasem lubię sobie pooglądać seriale tego typu, pośmiać się można :D
    Dobra komedia dla ubarwienia szarej rzeczywistości nie jest zła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja także bardzo lubię ten serial, zawsze od razu po powrocie ze szkoły pierwsze co robię to włączam telewizor i go oglądam XD :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja uwielbiam czytać posty u Ciebie :) Ładne zdjęcia! Hhahah też nie lubię mojego głosu ;_:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz! :) Przepraszam za spam, ale w wolnej chwili zapraszam do siebie ponieważ już pojawił się nowy wpis! Pozdrawiam i z niecierpliwością czekam na nową notkę u CIEBIE! :)

      Usuń
  6. hmm ciekawie to przedstawilaś, ladniutko :3

    Zapraszam do mnie --> http://lenettete.blogspot.com/
    Jeśli Cię zainteresuje jakiś post -> zostaw po sobie komentarz
    Jeśli spodoba Ci się blog -> Zaobserwuj i napisz mi to w komentarzu, z pewnością się odwdzięczę! ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja akurat nie często mam okazję po naśmiewać się z serialu jakim jest "Szkoła"- ponieważ zazwyczaj ze szkoły do domu wracam dopiero po godzinie 16 :P
    Bardzo ładnie wyszłaś na zdjęciach, fotogeniczna jesteś! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo Szkołę też bardzo lubie oglądać, ale czasu jakos nie ma bo wolę posiedzieć na internecie wieczorkiem ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Każdy kiedyś jakoś zaczynał i wtedy to było genialne dla nas, a teraz nie koniecznie. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Serial jest durny, ale jednak mocno prawdziwy. Takie sytuacje bardzo często mają miejsce w szkołach :) a stare notki są fajne, ja lubię czytać swoje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne zdj, czym je robiłaś? świetna jakość !<3
    + zapraszam do mnie
    http://jessica1209240.blogspot.com/
    obserwacja za obserwacje? <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znosze tego serialu, nie rozumiem jak ludzie mogą oglądać tak durne rzeczy! Dlatego nie mam TV i jestem bardzo happy! <3 Śliczne zdjęcia.;) Ja też się śmieje ze swoich wcześniejszych postów.:P
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Podśpiewywanie nie jest wcale głupie... ;) Rozwija nas ;)
    A po za tym, każdy jeśli spojrzy na siebie sprzed 2-3 lat to stwierdzi "kurcze, jaki ja głupi/a byłem/am, co ja sobie myślałam/łem"... Zmieniamy się, zmienia się nasz tok myślenia, poznajemy życie mamy różne doświadczenia... dojrzewamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też dziś to ogladalam;)

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczny blog ;* Jestem pod wrażeniem <3
    Zapraszam Serdecznie do nas może Ci sie coś spodoba *-*

    http://our-dynamic-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne zdjęcia;] Wiecej uśmiechu:) Pozdrawiam i obserwuje, zapraszam http://cyfrowasparkle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Hello I'am Chris From France!!
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    I ask you to follow our blog! thank you
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne zdjęcia ;)

    www.marrtab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny zestaw:) uwielbiam Twoje spodnie:) zapraszam do siebie i jeśli to nie problem proszę o kliki w tym poście pod zdjęciem:* http://mesmerize87.blogspot.com/2014/09/trends-sporty-style-aw-2014-15.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Ostatnio też podśpiewuję piosenki z reklam :D
    U nas konkurs. Wpadniesz?
    http://www.susan-and-olivia.blogspot.com/2014/09/giveaway-oasap.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Super!
    pozdrawiam cieplutko! :) http://blogmanekineko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. hehe moje pierwsze notki też nie są idealne ale każdy kiedyś zaczynał śliczne zdjęcia :)

    honey-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ty doroślejesz a z tobą twój blog hah :*
    Poklikasz w linki pod zdjęciami w tym poście? : ♔Post - kllik!♔ (Wzamian polece Cię w następnym poście, nie oszukuj- ponieważ sprawdzam:* )

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie ma sensu kasować starych postów... są super nośnikiem wspomnień! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. heh zawsze tak jest jak się patrzy na stare notki :D tez tak miałam ;d

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten serial jest niezły ;D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeszcze nie oglądałem tego serialu ale może dzisiaj siądę i obejrzę:) Świetne zdjęcia!:)


    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/09/animal.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie wyglądasz!

    martensik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. rutyna szkolna oj rutyna! obejrzalam ten serial kawalek i chyba zostane wielką fanką - bo Madzia wie co dobre XD

    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. oglądałam ostatnio Szkołę :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja dopiero zaczynam, więc pewnie jak kiedyś zobaczę swoje pierwsze posty to też bd się śmiała. xD

    kolaaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczne zdjęcia, też oglądam szkołę ;p

    honey-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. This is not a spam
    Hello I'am Chris From France!!
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    I ask you to follow our blog! thank you
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging

    OdpowiedzUsuń
  34. Widzę, że sporo osób ogląda teraz ten serial. Ja akurat nie mam na to czasu, ale parę odcinków udało mi się obejrzeć.
    Wiadomo, każdy się zmienia. Jeśli chodzi o moją internetową działalność, chyba nie ma już śladu po starych blogach, ale gdy czasem czytam stare wpisy w pamiętniku, łapię się za głowę i myślę "Czy ja rzeczywiście taka byłam?" - rzecz normalna :)

    http://onelittlesunbeam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. śliczne zdjecia, masz ładne włosy:)


    sniadanielejdis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajna bluzka. Ja w szkole nie umiem się obijać :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zdecydowanie mowie nie serialom ! Uzależniają !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia