19 razy Katherine

13 października 2014

Przeczytane przeze mnie książki dzielę na 3 typy.
1. Słabe książki, czyli takie które zaczynam czytać i w połowie stwierdzam, że nie dam rady kontynuować tego czegoś.
2. Dobre książki (tych jest najwięcej), czyli takie które mi się podobają, ale nie rozpamiętuję się jakoś nad nimi. Czytam je w swoim tempie, tylko wtedy kiedy mam wolną chwilę.
3. I ostatnie: arcydzieła. Książki które po prostu kocham. Kiedy zacznę jakąś z niech, nie mogę skończyć. Siedzę po północy, bo muszę wiedzieć jak potoczą się losy bohaterów, a później przez parę dni przeżywam ich losy.
Kiedy brałam się za "19 razy Katherine" wiedziałam, że będzie to dobra książka. Samo to, że napisał ją cudowny pisarz John Green (kojarzony głównie z Gwiazd Naszych Wina) utwierdzało mnie w przekonaniu, że nie będę żałować. Nie spodziewałam się jednak, że ta powieść, aż tak przypadnie mi do gustu. Przeczytałam ją w 2 dni i na pewno nie był to stracony czas.
 "Colin Singleton gustuje wyłącznie w dziewczętach o imieniu Katherine. A te zawsze go rzucają. Gwoli ścisłości, stało się tak już dziewiętnaście razy. Ten uwielbiający anagramy, zmęczony życiem cudowny dzieciak wyrusza w podróż po Ameryce ze swoim najlepszym przyjacielem Hassanem, wielbicielem reality show Sędzia Judy. Chłopcy mają w kieszeni dziesięć tysięcy dolarów, goni ich krwiożercza dzika świnia, ale za to nie towarzyszy im ani jedna Katherine. Colin rozpoczyna pracę nad Teorematem o Zasadzie Przewidywalności Katherine, za pomocą którego ma nadzieję przepowiedzieć przyszłość każdego związku, pomścić Porzuconych tego świata i w końcu zdobyć tę jedyną. Miłość, przyjaźń oraz martwy austro-węgierski arcyksiążę składają się na prawdziwie wybuchową mieszankę w tej przezabawnej, wielowarstwowej powieści o poszukiwaniu samego siebie."
Co w skrócie mogę powiedzieć o tej książce?
Jest to chyba najzabawniejsza powieść jaką w życiu czytałam. Ale oprócz tych śmiesznych momentów (których na pewno nie brakuje) zawiera mądre i pouczające treści.
Polecam ją każdemu. I temu starszemu, i temu młodszemu. Po prostu genialna!♥

17 komentarzy:

  1. może kiedyś się skuszę :)

    Mam w obserwowanych od dawna.
    Czy mogę prosić Cię o kliknięcie w "klik" w najnowszym moim wpisie? Bardzo byłabym wdzięczna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też przeczytałam dość szybko, ale chyba wszystkie powieści Greena należą do właśnie takich lekkich. Nie zawładnęła moim sercem, tak jak GNW, ale była fajna :) Niedługo też wychodzi nowa powieść "W śnieżną noc". Czekam na nią szczególnie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o niej, ale nie miałam okazji przeczytać :))

    OdpowiedzUsuń
  4. :) Zawsze staram się dać książce szanse, nawet jezeli musiałabym czekac na jej rozwiniecie do połowy jej stron.

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam wiele dobrego o książkach tego autora. Trzeba będzie kiedyś sięgnąć po jego twórczość.

    Itslonelythings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. "Gwiazd Naszych Wina" to jedyna książka tego autora, którą udało mi się przeczytać, ale z pewnością sięgnę po więcej. Zachęciłaś mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. słyszałam o tej książce ale nie miałam okazji jej czytać. :)
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo.. pierwsze słyszę.. :) Zachęciłaś mnie do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tak samo z książkami, jednak ostatnio trafiają się same świetne, właśnie "Gwiazd naszych wina" i książki Sparksa, którego uwielbiam. Mam też zamiar przeczytać "19 razy Kathrine" oraz "Szukając Alaski" również Johna Green'a ;)

    takjestemania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również uwielbiam czytać, ale Greena jeszcze nie znam, będę musiała nadrobić. Moim ulubionym autorem jest Janusz L. Wiśniewski, lubię też Zafona, a poza tym czytam wiele biografii:) Obecnie "Maria Skłodowska- Curie i jej córki".

    OdpowiedzUsuń
  11. Mówiąc szczerze, bardzo do niej zachęcasz. Chyba się kiedyś skuszę. ;)

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam czytac! John Green<3
    Planuje przeczytac 19 razy Katherine:)



    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. swoją drogą to mega kubek! :D nie słyszałam jeszcze o tej książce
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zachęciłaś mnie ! Przy najbliższej okazji spytam o nią w bibliotece :)
    Widzę Sparksa <3 Kocham go :D mam z 8 czy 9 jego książek w swojej kolekcji, a praktycznie wszystkie przeczytałam :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ja aktualnie jestem na etapie 'Papierowych miast'. a przeczytałam już TFIOS i 'Szukając Alaski'. :)

    zapraszam do mnie. - KLIK

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia