Happy b-day to me

17 października 2014

Witam wszystkich bardzo serdecznie na blogu pewnej 15latki
Tak, ogłaszam wszem i wobec: dziś są moje urodziny :) Chciałabym pogratulować sama sobie, że udało mi się przetrwać te 15 lat bez żadnego załamania nerwowego oraz bez żadnej złamanej kości. Teraz możecie bić brawo ♥
Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie napisała kilku słów na temat tej piętnastki. 
Nie jest nowością, że nie czuję żadnej różnicy. Co roku tak jest i w sumie nie przeszkadza mi to. Traktuję dzień moich urodzin jak każdy inny. No może trochę więcej jem (a nie, jednak nie.. ja cały rok dużo jem). 
Jak spędziłam ten jakże niezwykły dzień? W szkole byłam ledwo żywa. Mam nadzieję, że w odróżnieniu ode mnie, odkryliście cudowną moc 8 godzin sny. Jeśli nie, to współczuję.
Po powrocie do domu zjadłam pyszny obiadek i zajęłam się oglądaniem American Horror Story. Naprawdę polecam :) Nowy sezon bardzo mi się podoba i raczej nie jest tak straszny jak poprzednie (ale za to równie popaprany :)) No i nie mogę doczekać się kolejnych odcinków.
A teraz będę robić sobie ciasto. Tak, wiem jak żałośnie to brzmi xd No ale co poradzę na to, że: 
1. lubię kucharzyć 
2. mam ochotę na ciasto

Dobra kończę, bo się pogrążam :p mam nadzieję, że tan dzień był dla was również udany ♥



37 komentarzy:

  1. Aaa wszystkiego najlepszego !! ;)
    Kurczę... sama chciałabym mieć znowu 15 lat :D
    I w sumie też bym zjadła ciacho :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego kochana ♥ Tak Ci powiem, że ten sweterek masz cudowny, a na ciasto to i ja mam ochotę haha!

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz! Pozdrawiam ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Spóźnione Wszystkiego Najlepszego ! : ) Przepięknie wyglądasz, bardzo ładna stylizacja ; )

    http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. swietnie wygladasz, wszystkiego najlepszego! ;)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. No to wszystkiego najlepszego !! (:

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja także z każdymi kolejnymi urodzinami nie odczuwam różnicy. To dzień jak co dzień hah.
    Troszkę spóźnione, ale szczerze Sto lat! I spełnienia marzeń ;)
    Och! I oby kolejny rok był bez złamań! :D
    ✗ borenium.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego piękna! ♥
    Przed ostatnie zdjęcie jest idealne żeby wrzucić je na ig *.*

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/
    http://instagram.com/zuuzulka98

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego! :)

    http://martensik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego co najlepsze! :-)
    fajnie wyglądasz^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Sto lat ;) ... i udanego ciasta ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszeeeego!
    Muszę wreszcie zacząć ten nowy sezon AHS :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Spełnienia marzeń :) Fajnie słyszeć,ze cieszysz się samym faktem,że 15 lat przezyłaś bez złamanej kości czy załamania :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Spóźnione ale wszystkiego Najlepszego!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/10/love-me-harder.html

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystkiego najlpszego! Przede wszystkim szczęścia, zycia chwilą i marzeniami! Nie opuszczaj nigdy bloggo sfery! ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. spóźnione sto lat! :* american horror story uwielbiam :D

    klikniesz w link w poście? z góry dzieki :* [ MAŁA x MI ]

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego najlepszego, powodzenia w dalszym blogowaniu, żeby nigdy nie zabrakło Ci pomysłów na posty i filmiki i dalej bądź taka ładna *.*
    Przepraszam za spóźnione życzenia :(
    Na prawdę cudowny sweterek <3
    I przez Ciebie chce mi się ciasto! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego Naj!

    http://white-cherryy.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  19. Sto lat! American horror story♥

    I smacznego ciasta XD

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super wyglądasz :)

    aki-akkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wyglądasz! Wszystkiego najlepszego ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie masz tu u Siebie :)
    Na pewno będę wpadać częściej :*
    Pozdrawia:*
    I zapraszam do siebie!: )
    http://enoughsimplytobelieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. genialny blog <3
    będę tu wpadać :D

    http://v-eronique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie wygladasz! ♥
    Najlepszego spóźnionego!

    OdpowiedzUsuń
  25. niezły post, naprawdę fajny i ciekawy zostane tu na dłużej obserwuję

    sniadanielejdis.blogspot.com poklikasz w ostatnim poscie na linki bardzo prosze, wiele to dla mnie znaczy a dla Ciebie to tylko chwila ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. fajny look :)

    mogę prosić o klikanie w linki Sheinside w moim nowym poście ? :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkiego najlepszego i żebyś zawsze była taką wspaniałą osobą jaką jesteś! :*

    kolorowawyspablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia