Gotuj z Magdą ♡ Kanapeczki i precle, urodzinowe przekąski

20 listopada 2014

Hej :)
Postanowiłam trochę urozmaicić notki na moim blogu. Dzisiaj mam dla was to co naprawdę kocham, czyli jedzenie! Nie są to jakieś wyjątkowo zdrowe przepisy. Wręcz przeciwnie. 
Za to są słodkie, kolorowe, proste w wykonaniu i przepyszne ♥ Nie wiem czemu ale te dwie przekąski kojarzą mi się z jakimś przyjęciem urodzinowym xd Dobra, nie ważne. Zapraszam do oglądania tego, co przygotowałam.

 Potrzebujemy:
-pieczywo tostowe
-masa serowa (taka jak do naleśników)
-kolorowa posypka

Przygotowanie:
Od kromki chleba odkrajam skórki. Następnie rozwałkowuję i smaruję masą . Później dodaję posypkę i zwijam w rulonik.

Zamiast masy twarogowej można dodać krem czekoladowy, masło orzechowe itp. Smakuje równie dobrze ;)




Potrzebujemy:
-precle
-czekolada
-orzechy
-kolorowa posypka
-kolorowe cukierki (ja użyłam białych)

Przygotowanie:
Precle układam na papierze do pieczenie. Polewam je rozpuszczoną czekoladą, posypuję drobno pokrojonymi orzechami, posypką i dodaję cukierki.
Później czekam, aż czekolada zastygnie.

Mam nadzieję, że podobają się wam te przepisy ;) Jeśli chcecie, żeby kontynuowała taką serię kulinarną piszcie w komentarzach. Możecie również napisać, co byście chcieli zobaczyć w kolejnym poście z przepisami (może coś słodkiego, coś na śniadanie lub kolację, coś na zimę?)

53 komentarze:

  1. Ja bym z chęcią zobaczyła coś na śniadanie :)
    i oczywiście że chcemy więcej takich postów!
    kanapeczki wyglądają przesłodko, mniam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy z takimi przekąskami się nie spotkałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe pomysł z podaniem w ten sposób, ja już mam swoją wizję na słoną wersję :D zastanawiam się czy wersja takich kanapek, ale z pieczywem tostowym pełnoziarnistym, jakąś pastą i zamiast kolorowej posypki np. mieszanka czarnego sezamu i białego też by wyszła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla chcącego nic trudnego ;) można trochę pokombinować i wypróbować różne smaki. Na pewno wyjdzie pyszne ♥

      Usuń
  4. Muszę spróbować Twoją wersję na przekąski :)
    Może jakieś zdrowsze rzeczy na podwieczorek czy coś w tym stylu? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak wesoło wyglądają te kanapeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne pomysły
    Poklikasz?
    http://www.susan-and-olivia.blogspot.com/2014/11/oasap.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe propozycje!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/11/heartstrings.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż zrobiłam się głodna. Będę musiała kiedyś zrobić takie przysmaki! :)

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, podoba mi się, takie rzeczy zaserwowałabym na imprezie :)
    Pozdrawiam serdecznie, http://juliet-monroe.blogspot.com/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale smakowicie. Genialne pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsze słyszę (czytam) o tych kanapkach O_O

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie wyglądają te kanapki ;p


    U mnie nowy post, zapraszam!
    niebieskiemysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zwijane kanapeczki wyglądają przepysznie ;3

    http://duchaa99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Mniam <3 Pierwszy bardziej w moim guście ale drugi deser też super :)

    http://claaudiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Coraz częściej coś samodzielnie pichcę, więc nowe przepisy bardzo się przydają. Smakowicie wyglądają te przekąski <3

    OdpowiedzUsuń
  16. jak to smakowicie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Te tosty wyglądają smakowicie. :D

    http://daarson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialne pomysły! Nigdy bym na to nie wpadła.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie jadam takich rzeczy, ani o takich przekąskach nie słyszałam, to nie dla mnie i nie zjadłabym czegoś takiego. ;)
    Ja bym chętnie przeczytała jakiś przepis na coś na zimę. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygląda pysznie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://pauline-memories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ale smacznie to wygląda *.*

    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie:
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. jakie pychotki! cuda, cuda!
    zapraszam na konkurs promujący blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  23. mmmm... super pomysły!
    świetny blog! Obserwuję :)

    http://zuzianka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. aaa,ale to smacznie wygląda!!!! mniam.<3 :)

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo przyjemne przepisy! nigdy o nich nie słyszałam :D
    smakowicie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kanapeczki wyglądają cudownie! :d

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny blog ! ♥
    Jestem u Ciebie chyba po raz pierwszy prawda? Ale na pewno nie ostatni ! ;)
    zapraszam do mnie w wolnej chwili :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam coś na pamięć jeśli nie pamiętasz że nie pierwszy raz tu jesteś lub jeśli nie pamiętasz na ilu blogach wkleiłaś ten komentarz bez przeczytania posta :*

      Usuń
  28. Nie złe pomysły , wygląda smacznie :)
    zapraszam : http://hanaundhana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak dla mnie to za słodkie:p

    Co powiesz na wspólną obserwację? :)

    OdpowiedzUsuń
  30. fajne przepisy :)
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Mmm wygląda przepysznie! ♥
    Z chęcią skorzystam z tych przepisów! :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Co do przepisu pierwszego: mój brat robi to samo (do momentu wałkowania), potem dodaje ser żółty, zawija i smaży (albo wkłada do opiekacza). Pychotka!

    OdpowiedzUsuń
  33. nie przepadam za takimi rzeczami :)x

    OdpowiedzUsuń
  34. mmmmm ^^

    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Chyba musze iść sobie zrobić cos do jedzenia :D
    Wpadniesz?
    www.susan-and-olivia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Te precelki to chętnie bym zjadła ale te kanapeczki to już niekoniecznie ;)) Nie lubię takich "eksperymentów" :))
    świetny post!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Te precelki wyglądają bardzo apetyczne, idealne na imprezę :D

    foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. dużo słodkiego, ale bardzo fajne pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Swietny pomysl na posta, ale ja raczej bym tego nie zjadla :)

    Co powiesz na wspolna obserwacje ?

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne to twoje jedzonko! Idealne na imprezę :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia