Horns

15 listopada 2014

Heeej 
Pamiętam jak byłam mała i mama robiła mi taką fryzurę. Uwielbiam ją ♥ Niby nic trudnego, ale i tak uważam, że takie 2 różki są po prostu przeurocze. Dzisiaj postanowiłam przypomnieć sobie jak to było za czasów młodości (hahahahaha) i wykonałam tą jakże banalną fryzurę. 
Efekt?
Z tymi włosami wyglądam trochę jak ślimak, Miley Cyrus lub Daniel Radcliffe w filmie "Rogi". Taaak. Jeśli jesteśmy już w temacie Rogów, to od dłuższego czasu zbieram się, żeby obejrzeć ten film. Niestety zawsze coś staje na przeszkodzie (czyli, zawsze znajdzie się ciekawszy film lub serial). Obecnie oglądam Breaking Bad. Na razie jestem na 1 sezonie, ale i tak mogę polecić wam ten serial. Po prostu genialny :)





26 komentarzy:

  1. mnie też mama tak czesała jak byłam mała śliczne zdjęcia
    zapraszam do mnie :
    http://jedynawswoimrodzajuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaacie tez mama czasami mi takie czesała, po prostu było tak wygodnie i tak zgadzam sie! Wyglądasz bardzo uroooczo *.*
    Genialna koszula, uwielbiam koszule w kratę, moglabym tylko w nich chodzić :)
    Dziękuję za radę pod moim postem :*

    OdpowiedzUsuń
  3. aaaaaaaaaaaaa, aż łezka w oku się zakręciła, to była moja ulubiona fryzura z dzieciństwa, czułam się wtedy jak czarodziejka z księżyca- tak dumnie w niej chodziłam :D hehehe
    świetnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie słodkie te ślimaczki :3 i jak zwykle cudowne zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejuu jak pieknie wygladasz :) zawsze mi takie ciocia robila tylko nie 2 tylko z 10 haha

    OdpowiedzUsuń
  6. mega śliczne zdjęcia :)
    bardzo ładny blog !

    zapraszam - http://nikoladrozdzi.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz w nich super! Fajne zdjęcia :)

    Zapraszam do mnie (zmieniłam nazwę bloga):
    http://www.modevieblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super różki :) <3

    http://www.zycieihobby-asi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. dla mnie to wygląda przesłodko, szczególnie gdy ktoś ma grube, gęste włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz ! i jaka słodka fryzura ! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale słodkie te dwa koczki, tak dziecinnie *-*
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz w tej fryzurze.

    Poklikasz w linki?
    http://susan-and-olivia.blogspot.com/2014/11/choies.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz świetnie, ja to już zapomniałam kiedy oglądałam jakiś konkretny film :)
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. pierwsza myśl jaka przyszła mi do głowy to właśnie miley :D też właśnie zabieram się za breaking bad, aktualnie zaczynam 2 sezon :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja koleżanka często je robi. Słodkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne masz włosy <3
    zapraszam na konkurs promujący blogi! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie wyglądasz :) Fajna fryzurka ^^ Ja ostatnio oglądałam film Disconnect i na prawdę bardzo polecam :) Śliczne zdjęcia ^ ^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ojejka,ale świetnie wyglądasz. :)♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia