Kapelusz i płaszczyk

11 listopada 2014

Witam wszystkich, w ten jakże cudowny (wolny od szkoły) dzionek ♥
Szczerze mówiąc, długi weekend był mi bardzo potrzebny. W końcu odpoczęłam trochę od gimnazjum, sprawdzianów i prac domowych.
Ale nie o tym chciałabym dzisiaj pisać ;) Chciałabym pochwalić się wam 2 rzeczami:
Pierwszy jest cudowny kapelusz, który dostałam od babci, za co serdecznie jej dziękuję.
Czuję się w nim trochę jak Violet z American Horror Story, hahaha. Tak na marginesie dodam, że bardzo polecam ten serial. Szczególnie osobom, które lubię coś strasznego, ale nie za bardzo (czyli takim jak ja)
Drugą rzeczą, którą chciałabym się pochwalić jest ten płaszczyk, który kosztował.. uwaga, uwaga! Całe 2 zł! Kto jak kto, ale moja mama ma prawdziwy talent do szukania cudownych ubrań w lumpeksach. 






41 komentarzy:

  1. Twoja mama naprawdę ma talent do szukania perełek :D
    A kapelusz? Cudowny! ♥ Wiesz może, gdzie Twoja babcia go kupiła?

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia! :)

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia, a kapelusz bardzo Ci pasuje ;)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowny kapelusz, babcia ma talent! :D ile bym dała żeby jeszcze chodzić do gimnazjum! :D
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. No nie wierzę, że ten płaszczyk tak mało kosztował. Jakby to powiedziała moja mama "To prawie jak darmo" hah :)
    ✗ borenium.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. super płąszczyk, jak nigdy nie mogę znaleźć takiego w rozsądnej cenie i w moim rozmiarze, kapelusz też i się podoba

    http://dorooothy.blogspot.com/ <---jęśli ci się spodoba zaobserwuj PROSZE

    OdpowiedzUsuń
  7. Płaszczyk jest śliczny! Podoba mi się też kapelusz :)
    Mój blog o modzie

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem tak: w tym poście jest wszystko cudowne! Cudowne zdjęcia, cudowny outfit (idealne połączenia), cudowny serial (który uwielbiam) i w ogóle! Serio, nie żartuję :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz! ;)
    Ja akurat nie jestem fanką kapeluszy, ale za to płaszczyk bardzo mi się podoba ;3

    http://duchaa99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę niesamowicie - i płaszczyk, i kapelusz są cudowne. Bardzo chętnie widziałabym to wszystko w mojej szafie ;)

    http://onelittlesunbeam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. zdjęcia jak z magazynu modowego ! :)
    www.blog017.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. zdjecia skojarzyly mi sie z detektywem :D
    Detektyw Magda C. 07 zgłoś się i te sprawy :p
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny blog ! ♥
    Jestem u Ciebie chyba po raz pierwszy prawda? I na pewno nie ostatni :)
    w wolnej chwili zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Płaszcz naprawdę fajny. Kto by pomyślał, że taka rzecz trafiła do lumpeksu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne zdjęcia takie pozytywne bardzo, szczególnie te szare!
    Genialny melonik, pasuje Ci.
    Pozdrawiam :*
    PS: bardzo przypadła mi do gudtu piosenka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tez mam kapelusz po babci i bardzo go lubię, ale jakoś nie mam do czego w nim chodzić :P
    A płaszcz i jego cena są świetne ! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się to zestawienie, szczególnie do jakiejś twórczej sesji zdjęciowej :) Kapelusze sprawiają, że fotografowana osoba wygląda jak z Hollywood wyjęta :)

    OdpowiedzUsuń
  18. sliczne zdjecia ;)

    zapraszam do mnie ;)

    http://biutiful-memories-of-my-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale śliczne zdjęcia! :D
    A płaszczyk za 2 zł wygrywa wszystko ,jest przecudowony <3
    ✿http://www.dont-benormal.blogspot.com/✿

    OdpowiedzUsuń
  20. 2zl za plaszcz.. powiedz mamie ze jest mistrzem lupów! A i do tego jest przesliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna stylizacja ♥

    zapraszam :)
    http://thejustysiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładnie wyglądasz w tym kapeluszu. Masz cudowny wygląd bloga, może chciałabyś napisać posta promującego u mnie a ja u ciebie ? Jeżeli jesteś zainteresowana tą propozycją daj znać u mnie na blogu :)

    Zapraszam do mnie-->KLIK

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie skomponowany zestaw !
    Podoba mi się :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super zestawienie, ślicznie wyglądasz w kapeluszu :)
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgrany, prosty, efektywny set ! Jestem zachwycona ! ;)
    btw. zazdroszczę tego płaszczyka za 2zł.. :( też chce !

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie wyglądasz!

    Zapraszam na nowy post! :)
    Jeśli Ci się spodoba skomentuj lub zaobserwuj. :)
    lilianka-blog.blogspot.com




    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna stylizacja :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem pod wrażeniem zdjęć, są naprawdę cudowne :) Jeżeli będziesz miała moment zajrzyj na mój blog, dopiero zaczynam i z chęcią wysłucham uwag :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jeju, cudowne! Ja nigdy nie mam talentu do zakupów, a w kapeluszach wyglądam jak Janosik :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak widać prostota króluje !! Mega :) Poszukuję aktualnie podobnego kapelusza ,bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  31. +Zapraszam do mnie:
    http://mercedressfashion.blogspot.com/
    POZDRAWIAM :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Masz taką niebanalną urodę... c:
    http://awsomx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. intrygujący post :)
    mogłabym prosić o poklikanie? to tylko chwilka :)
    http://czillen.blogspot.com/2014/11/shop-overview.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia