Ulubieńcy października

5 listopada 2014

Hej
Październik był dobrym miesiącem ;) Pogoda nie była aż taka zła, nie miałam za wiele nauki, mój nastrój nie był najgorszy, a wolny czas spędziłam całkiem dobrze. 
Dodatkowo w tym miesiącu nazbierało się kilka ulubieńców. No to, zaczynajmy! 

KOSMETYK
Avon "Tender Kiss"
Co mogę powiedzieć na temat tej szminki? To, że jest genialna!
Ma świetny kolor (który jest całkiem inny niż na zdjęciu xd) i całkiem długo się utrzymuje.

ŚWIECZKA
Rossman
Uwielbiam tą świeczkę ♥ Co prawda jej zapach bardziej przypomina mi cukier wanilinowy, niż muffinki, ale i tak bardzo mi się podoba.

UBRANIE
Diamante Wear
Zdecydowanym ulubieńcem ubraniowym jest ta bluza. Cieplutka i mięciutka. Idealna na chłodną jesień.

JEDZENIE/PICIE
Nie od dziś wiadomo, że lubię pić herbatę. No ale herbata + miód, to jest dopiero coś!

KSIĄŻKI
Nie będę się tutaj zbytnio rozpisywać. Po prostu polecam 2 genialne książki:
-"19 razy Katherine" John Green (tutaj recenzja)
-"Hopeless" Collen Hoover

SERIAL
"Selfie" to dosyć świeży serial.  Ma dopiero 4 odcinki, a już podbił moje serce. Nie jest to jakieś dzieło sztuki, przy którym możemy rozmyślać nad niesprawiedliwością tego świata. Jest to raczej lekka i zabawna komedia.

"Serial skupia się na Eliza Dooley, która ma obsesję na własnym punkcje i zależy jej jedynie na like'ach na Facebooku niż prawdziwych przyjaźni. Życie Elizy zmienia się, gdy odchodzi od niej chłopak i staje się bohaterką kompromitującego filmiku w internecie. Dziewczyna chce ratować swój wizerunek zatrudnia Henry'ego Higenbottam'na, eksperta od marketingu."

PIOSENKA

Może to trochę dziecinne, ale w tym miesiącu ciągle słuchałam piosenki z Króla Lwa. Uwielbiam tak samo tą bajkę jak i piosenki z niej ♥

33 komentarze:

  1. Moim ulubieńcem również są świeczki, tyle, że o zapachu ciasteczek ♥
    Ooo! Jak dawno nie słuchałam tej piosenki c:

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim ulubieńcem również jest gorąca herbata. W najbliższym czasie również mam zamiar przeczytać "19 razy Katherine" i mam nadzieję, że się nie zawiodę. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Serio ta świeczka jest z Rossmanna? chyba muszę się wybrać jeszcze raz bo nie widziałam ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio w Rossmanie także znalazłam piękną świeczkę o zapachu babeczki z cynamonem i jabłkiem.Mniam!

    kawaii-lifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. swieczki zapachowe na jesien sa ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny post.♥ super bluza! :* muszę wybrać się do sklepu po świeczki,są najlepsze na jesień.♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Selfie! Mnie także ten serial zaciekawił i wyczekuję kolejnych odcinków. Zauroczyło mnie to, że nie niesie jakiegoś większego przesłania, a potrafi rozbawić. Jest jak napisałaś luźny i idealny na nudne wieczory.
    ✗ blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Świeczki to chyba najważniejszy detal jesieni, to one nadają tą fantastyczną atmosferę! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym zobaczyć, jak wygląda ta szminka na Twoich ustach ;D
    Ta bajka jest genialna bez względu na wiek! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. bluzę chętnie widziałabym w swojej szafie *o* a serial zapowiada się ciekawie :D
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja także uwielbiam tą bajkę a co szminki mam podobną ale jaśniejszą :) Serialu nigdy jeszcze nie miałam szansy obejrzeć.
    http://caroline369.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo kreatywny blog ! Jeśli masz ochotę odwiedź też mój blog !
    Pozdrawiam Malwina :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piosenka jest super :D
    mmm herbatka i miodek :D sliczne zdjecia ADGAM!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Musze obejrzeć ten serial, zapowiada się świetnie :)

    Zapraszam do mnie-->KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. król lew kocham kocham kocham! chociaż Piękną i Bestię chyba równie mocno ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Great blog♥

    How about follow each other?
    I follow your blog. Waiting for you♥

    My Blog: http://juliemcqueen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię ubrania od diamente wear, u mnie w poście też własnie jedna część z tego :)
    Ale marzą mi się dresy, cho są troszkę drogie...
    Jaacie nie widziałam ciasteczkowej świeczki w rossmanie, musze ją powąchać, haha
    Ciekawa jestem normalnego koloru szminki, bo na zdjęciu też wyszedł ciekawy kolor! :)
    Pozdrawiam
    stylowiaczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Super ulubieńcy , ile ja nie słyszałam tej piosenki !

    fashion-madam.blogspot.com-klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam identyczną świeczkę! A ta herbata z miodem jest przepyszna! Ja jednak piję tylko zieloną herbatę!
    Zapraszam do siebie! Na pewno odwdzięczę się za obserwację czy komentarz :)
    finementesword.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Hmm zaciekawił mnie serial! Chyba go obejrzę :)

    Zapraszam na nowy post :)
    sandryyshen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Haha ja bym mogła cały czas słuchać piosenki z krainy lodu. ;) super ulubieńcy a szminka świetny kolor ma. :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Swietne zdjecia

    http://kasia-kate1.blogspot.co.uk/
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  23. swietni :) ja mysle czy sobie wlasnie tej szminki nie zamowic tylk ow innym odcieniu ;)
    Przy okazji zapraszam do wspólnej obserwacji chetnie zostane tu na dluzej :) http://gabrielakugla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia