2014 zakończony z uzależnieniem

31 grudnia 2014

Siemanko :)
Zawsze zostawiam wszystko na ostatnią chwilę. 
Życzenia świąteczne? Złożone ale z 1 dniowym opóźnieniem. 
Życzenia noworoczne? Dopiero teraz wam je składam (chociaż nie jestem w tym najlepsza).
Chciałabym, żeby rok 2015 był dla was dobry. Żebyście spełniali swoje marzenia i nie bali się pokazywać jacy jesteście naprawdę. Życzę wam dobrych wspomnień w gronie ludzi których kochacie. Żeby najgorszy dzień 2015 był lepszy niż najlepszy 2014 (czy jakoś tak).
Korzystajcie z każdego dnia, nie bójcie się podejmować ryzyka :) 

 
A oto moje uzależnienie od kilku dni. "Zniszcz ten dziennik" zapewne znacie i wiecie o co chodzi w tej książce. Ja żałuję, że tak późno ją kupiłam. Genialna! Szczerze polecam ♥

Udanego Sylwestra
Szczęśliwego Nowego Roku ♥

34 komentarze:

  1. Szczęśliwego Nowego Roku Kochana, aby był on lepszy od poprzedniego oraz aby spełniły się wszystkie Twoje marzenia!
    Buziaki,
    Monika

    monikaozdoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego w nowym roku :D
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja nie wiem co to za książka :( ale poczytam coś o niej! Wszystkiego dobrego!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też tą książkę niedawno nabyłam :)
    Nie zamarzłaś w samej koszulce? :O
    I oczywiście również życzę, aby 2015 rok był lepszy dla Ciebie od 2014 :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwaga, jestem dziwna. Ja nie przepadam za magic stars :o
    Poniszczyłam te książki moim koleżankom i już nie czuję potrzeby jej kupna :D
    Szczęśliwego nowego roku! :)

    http://mlodabloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie mam niestety "wreck this journal" :/
    pozdrawiam :D

    ♥ V R N Q ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)
    ps. świetne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam magic stars -MilkyWay.
    Długo zastanawiałam się czy kupić ''zniszcz ten dziennik'',ale jeżeli polecasz to bardzo chętnie się skuszę :)
    Piękne zdjęcia ;*
    Szczęśliwego Nowego Roku !
    Pozdrawiam,
    paulinalelo13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Slicznie wyszlas na tych zdjeciach.
    Rowniez mam ten dziennik - kocham ! :)
    ♥ blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczęśliwego kochana ! Będzie lepszy :D NAJLEPSZY :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne zdjęcia. Wszystkiego dobrego w 2015 roku !

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę kupić sobie ten "Zniszcz ten dziennik" :)
    Świetne zdjęcia! ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej, jakie piękne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Maagic staaars ! uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne zdjęcia! Życzę Ci, aby ten rok był wyjątkowy, niesamowity, przepełniony ogromem pięknych chwil i przeżyć. Witam także w klubie fanów tego niezwykłego dziennika! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  16. ja tam bym powiedziala ze Dorey, slodycze i Doda sa Twoim uzaeznieniem ahahahahhaha <3 :D
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Tyle już słyszałam o tym dzienniku, genialna sprawa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. życzę miłej lekturki! :) a do dziennika kreatywności! :D

    http://jullieu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. ooo,jakie śliczne zdjęcia!!!! :* szczęśliwego!!!!♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Zastanawiam się ile dziewczyn faktycznie niszczy ten dziennik :)
    Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Aż mi się zimno zrobiło jak zobaczyłam Ciebie koszulce na śniegu :)
    Można zamknąć oczy na rzeczywistość, ale nie na wspomnienia

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego dobrego w nowym roku :)
    Kiedyś chciałam kupić ten dziennik, ale to raczej była taka chwilowa zachcianka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Słyszałam o tym dzienniku (pozwolę sobie skrócić tytuł), ale jakoś nadal nie zabrałam się do jego zakupu, mimo pozytywnych opinii. Zawsze kiedy chcę go kupić, to wychodzę z zupełnie inną książką. Dziwne...

    waytotheskyandback.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. poluję na zniszcz ten dziennik ;)
    Szczęśliwego Nowego Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  25. szczęśliwego nowego roku! ta książka jest świetna, można się nieźle na niej wyżyć XD
    jak patrze na te zdjęcia to aż mi zimno, nie zmarzłaś? :)
    obserwujemy? odpowiedź zostaw u mnie na blogu
    http://tinna-tinnaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. ta książka "Zniszcz ten dziennik" to chyba fajna sprawa prawda? ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Udanego nowego roku :) Świetne zdjęcia ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Hah, aż mi się zimno zrobiło jak tak spojrzałam na te zdjęcia :D
    Mnie ta książka ciekawi, ale wiem, że szybko by mi się znudziła i odłożyłabym ją na półkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Właśnie zastanawiam się na kupnem tej książki :)
    http://topgala.blogspot.com/search?updated-min=2015-01-01T00:00:00-08:00&updated-max=2016-01-01T00:00:00-08:00&max-results=1

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten dziennik ma coraz więcej osób, a ja dalej nie rozumiem co on takiego ma w sobie :D
    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Widzę, że dziennik ma już każdy, powodzenia w niszczeniu! :)
    Bardzo ładne zdjęcia, ile u Ciebie jest śniegu.
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia