Dres najlepszym przyjacielem człowieka

15 grudnia 2014

Hej 
Pierwszą rzeczą o której myślę po powrocie do domu jest: "Czas przebrać się w coś wygodnego". Od razu wskakuję w mój ulubiony szary dresik (który zdaniem niektórych wygląda jak kalesony :)) i czuję się o wiele lepiej. Po całym dniu spędzonym w niewygodnych dżinsach w końcu mogę odetchnąć. 
Zakładam dresy, luźną bluzę, spinam włosy w koka i od razu jestem inną osobą. 
Może trochę spokojniejszą, bardziej opanowaną i na pewno o wiele bardziej odprężoną.
Naprawdę, taki dres potrafi czynić cuda. 



 Dodatkowo dres ma jeszcze jeden plus :) Nie ważne jak przytyjesz, zawsze się w niego zmieścisz.

35 komentarzy:

  1. też uwielbiam dres mój jest akurat fioletowy mam go już ponad 4 lata, ale większość tego czasu w nim nie chodziłam

    dorooothy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnie foto wymiata ! :D
    Luźny look coś co kocha każda kobieta :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z tym - dresy to najbardziej wygodne spadnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, dokładnie w dresy się zawsze wejdzie. :D
    Śliczne zdjęcia, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. W domu trzeba się czuć jak najwygodniej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój dres jest szaro siwy. Kocham go! :)

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. O tak ! Dres to najwygodniejsza rzecz na świecie !

    Zapraszamy z małym Łobuzem w wolnej chwili ;)
    http://zyciewmegapikselach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ostatni plus ahaha <3
    weż udział w najlepszym konkursie świątecznym!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. też uwielbiam chodzić w dresie po domu :)

    co powiesz na wspólną obserwację?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zawsze jak wracam do domu też od razu przebieram się w coś wygodnego, chociaż ostatnio dresy wkraczają na ulicę i to nie tylko eleganckiej formie! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham dresy ale jeszcze bardziej legginsy :)
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. nie ma nic wygodniejszego niż dresy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dres jest najlepszy nie tylko w domu! Uwielbiam nosić dresy :)

    OdpowiedzUsuń

  14. Super blog bardzo ciekawy:) Miło tu u Ciebie :) Może obserwacja za obserwację?
    http://toloveyourselff.blogspot.com/ ZAPRASZAMY:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny dresik ;) Gdzie go kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Biedronce, ale raczej ich już nie ma :)

      Usuń
  16. oo kocham dresiki! najwygodniejsze są.<3 :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja czasem nawet i w dresie do szkoły chodzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie chodziłam w dresach, zawsze kojarzyły mi się z takimi wielkimi i szerokimi, czarnymi i brzydkimi sportowymi spodniami, albo z dresami i menelami xD
    W tym roku kupiłam ładne dresy, jestem z nich zadowolona bo są wygodne. Ale czy czynią cuda, tego nie zauważyłam xD

    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgadzam się z Tobą! Też od razu po powrocie do domu się przebieram w coś luźniejszego i czuję się wtedy wygodniej :D
    http://follow-happiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. ja nigdy nie chodziłam w dresach, ale w tym roku pierwszy raz poszłam (przyjaciółka mi towarzyszyła) i w sumie nie było tak źle :D i polubiłam w nich chodzić :p

    OdpowiedzUsuń
  21. Dresy są najwygodniejsze! Zawsze po szkole przebieram się w taki dres i wtedy czuję się najlepiej :)

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja od niedawna lubie ubierac sie w dresy <3 Swietny post.

    Zapraszam do siebie : kasia-kate1.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja uwielbiam jeansy i dla mnie nie są niewygodne.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też tak mam, że jak wracam do domu to zawsze muszę ubrać coś wygodnego, czy to dresy czy leginsy. Nie potrafię siedzieć w jednym ubraniu cały dzień :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale masz genialne buty :) Uwielbiam dresy!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja nie mam, ale zbieram się do kupienia :)
    A Samem jakoś się podzielimy :D

    OdpowiedzUsuń
  27. też zawsze po powrocie do domu przebieram się w coś wygodnego!

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Tak! Uwielbiam dresy. ;* Są najwygodniejsze i nie wyobrażam sobie bez nich życia.

    Wesołych Świąt!
    hollyandholly1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Również uwielbiam dresy i uważam, że nadają się nie tylko po domu ale również można stworzyć z nimi fajny zestaw. :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia