It's too cold outside

1 grudnia 2014

Siemanko :)
Nie wieżę w to co piszę, ale tęsknię za jesienią. Za deszczem i kolorowymi liśćmi. 

Co prawda nadal mamy tą porę roku, ale to nie to samo co na początku. Nie ma już przepięknych, kolorowych drzew, a zamiast deszczu pada zimny śnieg (czasami). Dodatkowo robi się szybko ciemno. Niesamowicie utrudnia mi robienie zdjęć, a co się z tym wiąże, blogowanie. I jeszcze te temperatury. Nie od dziś wiadomo, że jestem strasznym zmarzluchem i potrzebuję 36,6 stopni obok (opcjonalnie koca i 5 ciepłych swetrów) :)

Ta notka wyszła naprawdę pesymistyczna. Ale postaram się następnym razem dodać coś bardziej radosnego, bo jakoś dziwnie się czuję jak w kółko narzekam i narzekam. 


a oto Edmund, smutny wróbelek narysowany przez Natasię, pozdrawiam :)



42 komentarze:

  1. u mnie śniegu jeszcze nie ma, a w miejscowości obok po kolana :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze śniegu w tym roku nie widziałam, ale minusowe temperatury dają w kość :(

    milenaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorów już coraz mniej na zewnątrz, ale cieszę się, że powoli widać biel. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oby wiosna przyszła do nas jak najszybciej. Tez tęsknie za ciepłem !

    OdpowiedzUsuń
  5. A u mnie jest troszeczkę :D
    Świetne zdjęcia
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia ;3
    Zapraszam na konkurs -
    http://weronika-werciia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Och tak, w blogsferze powinno być więcej optymistycznych postów.
    Wszyscy tylko narzekają, ale ja z resztą też ;)
    A zdjęcia bardzo ładne :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie ładne zdjęcia! a śniegu nie chcę:(

    OdpowiedzUsuń
  9. wow - ile śniegu..
    u mnie jeszcze nie było śniegu..
    super fotki

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć Magda, cześć Edmund :D
    U mnie jeszcze na szczęście nie ma śniegu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. aaa,ja śniegu nie chcę. :( piękne zdjęcia!!!!! <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeju śnieg! Czekam tylko aż u mnie spadnie! Chociaż...eh wolę śnieg kiedy nie muszę nigdzie wychodzic ;p
    Pozdrawiam i zapraszam na 4 post. http://lisia-official.blogspot.com/
    Śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  13. No nie.. Taki śnieg u Ciebie? U mnie chyba tylko raz padało i to króciutko. Ale za to podobno na drugim końcu miasta jest śnieg, co jest zabawne zważywszy na to, że mieszkam w małym mieście hah. Niedługo i do mnie przyjdzie! Nie wiem czy się cieszyć czy też nie..
    ✗ borenium.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie w Krakowie wgl nie ma śniegu :( piękne zdjęcia <3
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie jeszcze śniegu nie ma, ale za to jest strasznie zimno ;/
    Śliczne zdjęcia!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Też tęsknie za jesienią :)) Teraz tylko zimno i ciemno :( :/
    Obserwujemy ? Jeśli tak. odpisz u mnie :)
    Zapraszam:lifeee-is-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. u mnie brak śniegu , zdjecia bardzo ładne , pomysłowe :)

    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy post i swietne zdjecia. ;3

    Nowy post, zapraszam. ;3 Klikniesz w link pod zdjeciem? c:
    http://lusialuska.blogspot.com/2014/12/mix-inspiracji-3-bluza-z-sheinside.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja większość czasu spędzam w domu, ale również tęsknię za jesienią :)
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja nie lubię zimy :/
    U mnie śniegu jeszcze nie ma ale strasznie zimne powietrze brr..
    Swietna kurtka ♡

    m-inis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. A u mnie śniegu wciąż nie ma :c

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny blog ♥
    Jestem u Ciebie chyba po raz pierwszy prawda? Ale na pewno nie ostatni !
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Też jestem strasznym zmarzluchem ! Zawsze kładę sobie bluzy na kaloryferze i jak przychodzę taka zmarznięta to miło założyć coś cieplutkiego :D xD
    Mimo wszystko czekam na śnieg i święta ! <3

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie jeszcze nie ma śniegu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale święta...i to jest optymistyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śnieg! :D U mnie jeszcze go nie ma i nie zapowiada się, żeby spadł. Ładne zdjęcia. ;)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. u mnie na szczescie śniegu jeszcze w ogóle nie było :D ale ładne zdjęcia :)))

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne zdjecia i super outfit!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/12/blank-space.html

    OdpowiedzUsuń
  29. U mnie jeszcze ani razu śniegu nie było :O

    kammage12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. O ja śnieg! Ale Ci fajnie.
    Pięknie wyglądasz ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. aż mi zimno jak tak patrze na te zdjęcia :Dbrr!

    OdpowiedzUsuń
  32. U mnie nie było jeszcze śniegu :(
    Wpadniesz? Dopiero zaczynam.
    Co powiesz na współna obserwację?
    zuzaablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Mnie te ciemności też strasznie wkurzają :(

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Akurat ja lubię zimę. Kryje w sobie ten niepowtarzalny urok, choć wolałabym, żeby trwała tylko jeden miesiąc.

    Pozdrawiam!
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  35. To ten najtrudniejszy czas, kiedy dzień się skraca i ciemno i ciemno... ale pomyśl ile magii ma grudzień... święta tuż tuż.

    OdpowiedzUsuń
  36. U mnie jest bardzo zimno, a śniegu wciąż nie ma :(

    http://wicy1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia