Mix tygodnia

8 grudnia 2014

Hej
Pod poprzednim postem obiecywałam, że dodam coś pozytywnego :) Niestety. nie czuję się dzisiaj najlepiej, a o trudnościach z robieniem zdjęć nawet nie będę wspominać. 
Ale, żeby was nie zarażać was moim złym humorem od razu przejdę do głównego tematu. 
Dzisiaj przychodzę do was z mixem zdjęć z całego tygodnia ;) W skrócie: zobaczycie tu zdjęcia które zrobiłam w ostatnim czasie, ale jeszcze nigdzie ich nie publikowałam. Mam nadzieję, że wam się spodoba ♥
małe uzależnienie od muzyki :)
śliczny wisiorek 
pamiętajcie! kaktusów się nie je! * roadtrip * typowe zdjęcie nóg :)
ładne widoczki :)
ulubiony kubek, z przesłaniem 
Edmund * perfekcyjna fryzurka * psinka chudzinka z Polo Marketu 
cytat z książki
wilk :) takie rzeczy tylko u mnie

18 komentarzy:

  1. fajne zdjęcia, a to chyba huski

    dorooothy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się tak zdaje, ale dla mnie każdy większy pies to wilk :)

      Usuń
  2. Nie zawsze towarzyszy nam pozytywny nastrój.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny mix :) życzę miłego wieczoru ^^
    http://niebioeski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny mix.
    Wpadniesz? Poklikasz w linki?
    www.susan-and-olivia.blogspot.com/2014/12/tidebuy.html

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny mix ♥
    ja też prawie ciągle słucham muzyki :)

    m-inis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie mixy zawsze są inspirujące :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne zdjęcia ;)
    Poprawy humoru życzę ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ha ha kaktus nie do spożycia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. hah już wiem że nie powinnam próbować kaktusów, dzieki! :D

    ann--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnie zdjęcie najlepsze :D

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. teraz będę pamiętać zeby nie jesc kaktusów;p

    OdpowiedzUsuń
  12. cytat najlepszy, Magdzia nie oszukujmy sie, smacznego z tym kaktusem ahahahah <3 kc :D
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. To chyba nie jest wilk :)
    Zdjęcia bardzo fajne lubię oglądać takie zdjecia prosto z życia.
    Oddalaś krew? Ja chcę, byłam 2 razy ale za kazdym razem mnie pani odsyła nie wiem czemu, raz mi kazała zjeść pożądne śniadanie bo powiedziała że jogurt to nie śniadanie, a raz powiedziała, że mam czerwone oczy i żebym się dobrze wysłała, człowiek chce pomóc a oni nie chcą, o co tu chodzi? :(
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tata oddaje :) ja jestem troszkę za młoda

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia